Gallup: Ruokailusi viimeisen 24h aikana?

aivan..

Juu, oikeassa olet - lihakset saattaa vähän kärsiä. En hirveästi tiedä "viisaasta" painonpudotuksesta. Mun tapauksessa pitää puhua painonpudotuksesta, eikä niinkään dieetistä. Kisoihin tiputettavaa jää yleensä 1-3 kiloa ja olen ottanut ne pois pelkästään ruuan määrää pienentämällä ja saunomalla.
Protskua oon nyttemmin syönyt viimeisinä päivinä aika vähän - tuntuu, et paino tippuu helpommin kun syö vain "kevyesti."

Kaikki neuvot on tervetulleita siitä kuinka hommaa voisi helpottaa. Esim. kamppailu-urheilua kilpailumielessä harrastaneet avautukaa vain kunnolla. Vastaisuudessa yritän pitää rasvat koko ajan suht alhaalla ja tiputtaa viimeiset kilot pelkästään nesteistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä mun päivän ruokailut..(kaksi viikkoa takana suht.samalla ruokavaliolla ,paino pudonnut 3,6kg);

Aamu :pari ruisleipää,margariinia,vähän kinkkua,tuoremehu ja kahvia.

Päivällä:broileria,pari perunaa,kasviksia,lasi maitoa.

Alkuilta:keitetty muna,kasviksia,kinkkuviipale,ruisleipä,kasviksia,

Illalla: hedelmä ja kasviksia

Kahvia joka välissä ja vettä reilusti.Treeni jäänyt vähemmälle flunssan takia.:( ...myös protskut jääny ottamatta ton parin viikon ajan...

Mikä teillä on muuten noin bulkatessa ravintoaineiden suhde, pr / r / hh. Itsellä tuppaa nousemaan toi rasvojen osuus aika suureksi kaloreista, kun en yksinkertaisesti pysty, enkä ehdi ahtamaan ruokaa niin paljoa, että saisin about 4500 kcal täyteen. Tulee tuota rypsiöljyä sitten lisäiltyä aika runsaalla kädellä vähän jokaiseen väliin ja syötyä tunat öljyssä yms. Muuten syön normaaleja bodyruokia mitä varmaan muutkin täällä. Rasvan saanti on tosi vähäistä ilman noita öljyjä.

Tarkistelin tuossa kulutustani, ja mikäli nyt aivan oikein laskin, niin kulutusta tulee noin 2850 kcal päivässä. Tuossa on muutama kilometri kävelyä päivässä, parina päivänä viikossa kevyehköä ruumiillista työtä, ja 4 salikertaa viikossa. Painoa ~90 kg.

Olen syönyt alkuvuoden noin 3000 kcal, pakko pistää lisää löylyä, eli tuonne 3300-3400 kcal paikkeille. Lihasmassaahan tässä ois tarkoitus kerätä.

Ja sitten niistä suhteista, mulla suhteet on tällä hetkellä jotain 43/33/24 (hh/pr/ra).

Originally posted by tappara
Tarkistelin tuossa kulutustani, ja mikäli nyt aivan oikein laskin, niin kulutusta tulee noin 2850 kcal päivässä. Tuossa on muutama kilometri kävelyä päivässä, parina päivänä viikossa kevyehköä ruumiillista työtä, ja 4 salikertaa viikossa. Painoa ~90 kg.

Olen syönyt alkuvuoden noin 3000 kcal, pakko pistää lisää löylyä, eli tuonne 3300-3400 kcal paikkeille. Lihasmassaahan tässä ois tarkoitus kerätä.

Ja sitten niistä suhteista, mulla suhteet on tällä hetkellä jotain 43/33/24 (hh/pr/ra).

Oon aika tismalleen saman kokoinen. Oon nyt aika pitkään ahtanu tollasta 4000 kcal päivä ja tuntuu, että massa ei vaan lisäänny, edes läskiä ei tunnu tulevan. Aktiviteettiluokka on suurinpiirtein samanlainen, paitsi ruumiillista työtä on harvemmin, tosin aina tosi pitkä päivä sit kerralla.

Tänään ennen nukkumaanmenoa tulee täyteen kirjattuja ruokia 4050 kcal. Ehkä 200 kcal lisää tulee niistä parista vihanneksesta ja digestivestä mitkä on syöty ohimennen. Suhteet 32 / 28 / 42 (pr/ra/hh).

päivän ruuat

eli paljonko porukalla tulee kaloreita,proteiinia,hiilareita ja rasvaa päivässä?itsellä tällä hetkellä kcal 2700,prot 210g,hiilarit 320g ja rasvaa 70g.kaikki herkut ja roskaruuat on siivottu pois ruokavaliosta.

Päivän ruoka annos:
2dl mustikkakeittoa(vähäkalorinen)
1prk rahkaa
1dl vehnälesettä
1dl rypsiöljyä
600g jauhelihaa
3kpl isoa kanamunaa
120g heraa

hh20/pr240/ra150

Originally posted by leif perkelsson
3kpl isoa kanamunaa

tarkotatko jotain strutsinmunia, vai saako jostain jotain hormoonimunia? ite en oo kyllä koskaan nähnyt mitään _ISOJA_ kanamunia. Isoja kanamunapaketteja kyllä oon, mutta en itse isoja munia!

Originally posted by hiliviuskas
tarkotatko jotain strutsinmunia, vai saako jostain jotain hormoonimunia? ite en oo kyllä koskaan nähnyt mitään _ISOJA_ kanamunia. Isoja kanamunapaketteja kyllä oon, mutta en itse isoja munia!

En tietenkään tarkoita. Syän ainuastaa lohikäärmeen munia (halkaisija väh. 1metri), mieluiten kehittymätön lohikäärmeen poikanen sisällä. Ainut harmi on että perse iskee tulta ja haisee rikille.

Originally posted by hiliviuskas
ite en oo kyllä koskaan nähnyt mitään _ISOJA_ kanamunia. Isoja kanamunapaketteja kyllä oon, mutta en itse isoja munia!
Hili ottaa kaupassa silmän käteen ja katsoo. 15 kappaleen munapakkauksissa yleensä lukee selvällä suomen kielellä: "L-koko".

ps. ja voi jeesus tuota Leifin uutta sigua!!! :lol2:

Vaivauduimpas laittaan vietin :D vaikka jokapäivä tulee 20min pakkista LUETTUA :D..no paskanjauhaminen saa nyt riittää..

Klo 7.30 Elovena Kaura 75gr, Maitoa, Kahvia

12.00 Lohikeittoa, ruisleipää +juustoa

14.45 Kananmunia 2kpl, Maitoa +täyte sämpyl

17.00 Kariniemen kananpoikaa + riisiä+vettä

20.00 leipää+maitoa

22.00 perunasalaattia

185/76kg 16v

Mitä söin tänään

laitetaan huvin vuoksi updatea:

Tämä päivä

0645: 1 peruna/kaurasämpylä, lasi tuoremehua, n.40g hera85 (vitamiinit, mineraalit, omega3 jne)

0930: palautusjuoma: 40g whey+
(c+e+ala)

1020: purkki raejuustoa ja vajaa 2dl elovenaa

1330: (ravintolassa) kananrintafilettä ja paistettuja kasviksia

1600: purkki rahkaa ja sokeritonta mehukeittoa

n.1900-1930 : n.300g jauhelihaa ja reilusti pakastevihanneksia

n.2200: 40g hera85 (ehkä rkl oliiviöljyä)
(vitamiinit, mineraalit, omega3 jne)

n.2300 sinkki+magnesium+b6

En laske juuri kaloreita edelleenkään,mutta tässä mennään jo aika vähillä. Keksimääräinen päivä sisältää vähän(ehkä 50-70g) enemmän hiilaria.

Re: päivän ruuat

Originally posted by jackass82
eli paljonko porukalla tulee kaloreita,proteiinia,hiilareita ja rasvaa päivässä?itsellä tällä hetkellä kcal 2700,prot 210g,hiilarit 320g ja rasvaa 70g.kaikki herkut ja roskaruuat on siivottu pois ruokavaliosta.

2700 tuntuu kovin vähältä 85 kiloselle kaverille, ellet sitten ole laihiksella... Mä tähtään aina siihen 3000-3500:een, mut mä oonkin vast 80 kilonen sintti.

Re: Mitä söin tänään

Originally posted by Sam225
n.2200: 40g hera85 (ehkä rkl oliiviöljyä)
(vitamiinit, mineraalit, omega3 jne)

n.2300 sinkki+magnesium+b6

Oletko kokeillut koskaan toisinpäin, eli ZMA tyhjään mahaan 30-60 min ennen nukkumaanmenoa ja rasvaprotskusysteemi juuri ennen nukkumaanmenoa, kuten T. Immonen neuvoo? Itse teen niinpäin silloin kun ZnMgBkutosta otan ja tuntuisi jotenkin nukahduttavan paremmin ja antavan villimmät unet..

Re: Re: Mitä söin tänään

Originally posted by Hannibal
Oletko kokeillut koskaan toisinpäin, eli ZMA tyhjään mahaan 30-60 min ennen nukkumaanmenoa ja rasvaprotskusysteemi juuri ennen nukkumaanmenoa, kuten T. Immonen neuvoo? Itse teen niinpäin silloin kun ZnMgBkutosta otan ja tuntuisi jotenkin nukahduttavan paremmin ja antavan villimmät unet..

Enpä muuten ole - testiin heti.
:)

Nyt kun tää pulpahti taas esiin, niin tässä ois:

MA
5:30
100g kaurahiutale, 3dl maitoa, 80g rusinaa, tomaatti,
malto 30g+Whey3 20g.

9:00
hapankorppua n.50g+ 1rkl flooraa+3siivua juustoa, jogurttia 5dl. rypsiöljy n20g +vitamiinit

12:30
170g (kuivapunnittu)makaroni, 130g broilerin file, 3dl maitoa, salaattia.

15:00
Salaattia niin paljon kun jaksoin syödä (g?). rypsiöljy 20g

18:30
rahka+banaani, hiivaleipää(200g?)3 siivua+100g keittokinkkua

22:30
whey3 30g+4dl kevyt maitoa.

aika tavallinen ruokapäivä, tosin toi roheiinijauho korvataan yleinsä jollain kiinteellä.

Re: Re: Mitä söin tänään

Kolmena iltana nyt tehnyt näin päin - samat on kokemukset.
Uni tulee sekunnissa ja unet on "värikkäämpiä".

Re: Re: Re: Mitä söin tänään

Originally posted by Sam225
Kolmena iltana nyt tehnyt näin päin - samat on kokemukset.
Uni tulee sekunnissa ja unet on "värikkäämpiä".

Joo, ZMA-ainekset imeytyvät kaiketi parhaiten tyhjään mahaan.

Re: Re: Re: Re: Mitä söin tänään

Joo, ZMA-ainekset imeytyvät kaiketi parhaiten tyhjään mahaan.

Jep sen tiesinkin, mutta ajattelin että vatsa olisi tarpeeksi "tyhjä" n.1h ennen otetun pienen protskudrinkin jälkeen ja näin ei tarvitsisi ottaa ihan juuri sänkyyn mennessä sitä protskua.
Mutta hyvin skulaa näin - kiitokset vaan neuvosta, ufs:n sivuja kun harvemmin tulee enää lueskeltua.

7.00 elovena hiutaleita, 50 g protsku, herajuoma
9.30 maitorahka + 20 g protsku (vedessä), real
12.00 riisi, herne m-p, seiti
14.30 app.mehu, protsku 50 g, real
17.30 (treenin jälkee) 25g glutamiini, 50 g amino, 10 g kreatiini, malto 50 g
19.00 riisi. jauheliha
10.00 herne m-p, kananmunaa

Lepopäivinä kahteen viimeiseen 3 dl mölöö (koska jää protskut saamatta palautusjuomasta)
Näin on tullu syötyy viimeiset 10kk, lauantaina oon sitte syöny jotaa paremman makusta ruokaa.;)

Suositut

Back
Ylös Bottom