- Ikä
- 42
Ei kai, tykkään vaan sen mausta.Onkos tuolla soijamaidolla joku funktio verrattaessa tavismaitoon??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai, tykkään vaan sen mausta.Onkos tuolla soijamaidolla joku funktio verrattaessa tavismaitoon??
Ei kai, tykkään vaan sen mausta.
Kokeile aluksi yhtä-paria makua, mitkä kuulostaa omaan suuhun hyvältä. Mie maistan seuraavaksi varmaan sitä vaniljaa
Onko tuo soijamaito makeaa?Itse käytän hylamaitoa sen makeuden takia noissa pirtelöissä,vaikka en muuten sitä käytäkkään.Se myöskin maistuu protskun kanssa,etenkin ton wheyn kanssa, paljon täyteläisemmältä.Kun olen tälläinen makean ystävä, niin jos soijamaito on vielä makeampaa niin vaihdan siihen.
en tiedä kuuluuko nämä tähän osioon.. mutta fitnessin myslipatukat tai mikä lie onkin on ihmeen hyvää. ..
Mä en tiedä onko muut samaa mieltä, mutta mun sokeriton suklaasiirappi maistuu ihan laihalta alkoholilta.
ähh..miksen mää huomannu näitä kommentteja..karamellisiirappia tuli sitten eilen testattua ja :urjo: siis todellakin viinalle maistu! Mielummin karamellilikööriä kuin siirappia..pitää toivoa, että löydän jonkun käyttökohteen, ettei tullu ihan turhaa hankintaa.. :(
Ja en tiedä mistä kummasta visioin tuon aineen olevan rakenteeltaan "siirappimaisempaa" eikä tommosta litkua..tietty drinksuissa varmasti toimii..noh..tulipas kuiten testattua.
Tosiaan en kyllä voi ymmärtää miten tuota voi kukaan käyttää esim. rahkassa tai lettujen kanssa .
Heii muuten! Jos joku haluaa mun sokerittoman suklaasiirapin niin voin antaa pois, vie vaan tilaa! Asun Hki keskustassa ja käyn salilla Ruohiksessa. Kai se on niin, että jotkut tykkäävät? Olen käyttänyt tuosta ehkä teelusikallisen verran ja enempää ei uppoa
Kai sitä vois kokeilla, monasti pitänyt tilata mutten oo uskaltanut jos onkin kökköä.
Asun Hki keskustassa ja käyn salilla ja töissä Ruohiksessa :hyvä:
Noniin! Mä pääsen eroon tosta pullosta ja sä voit katsoa onko se jatkossa sun rahan väärti. Oon menossa salille nyt (Activeen), sitten en pääse salille ennen ensi maanantaita. Joten voin roudata sulle pitkulan paketin joko heti tai maanantaina
E: katsotaan vaikka jos ensi maanantaille, nyt alkaa kofeiininlitkiminen purra ja ryntään tästä sinne salille :P