GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei kai, tykkään vaan sen mausta. :)

Onko tuo soijamaito makeaa?Itse käytän hylamaitoa sen makeuden takia noissa pirtelöissä,vaikka en muuten sitä käytäkkään.Se myöskin maistuu protskun kanssa,etenkin ton wheyn kanssa, paljon täyteläisemmältä.Kun olen tälläinen makean ystävä, niin jos soijamaito on vielä makeampaa niin vaihdan siihen.:)

Kokeile aluksi yhtä-paria makua, mitkä kuulostaa omaan suuhun hyvältä. Mie maistan seuraavaksi varmaan sitä vaniljaa :rolleyes:

Suosittelen tota vaniljaa. Mä tilasin vaniljan ja kookoksen. Ne on kumpikin tosi nameja. Vanilja on ihanaa erityisesti maitokahvin seassa. Namskis! :kuola:

Onko tuo soijamaito makeaa?Itse käytän hylamaitoa sen makeuden takia noissa pirtelöissä,vaikka en muuten sitä käytäkkään.Se myöskin maistuu protskun kanssa,etenkin ton wheyn kanssa, paljon täyteläisemmältä.Kun olen tälläinen makean ystävä, niin jos soijamaito on vielä makeampaa niin vaihdan siihen.:)

Kyllä se maistuu hieman makealta, jotkut sanovat, että siinä on pieni vaniljan maku. :) Itsekin käytän kaikessa soijamaitoa (kahvissa, ruoan kanssa) koska se on niin hyvää!! :) Vaikka hieman kallista kylläkin.. :rolleyes:

hyvää ja tuhtia

Soijamaitoa+protsku jauhetta (cappuccino/kahvi/suklaa maku) +
1-2 banaania + 4-5 kananmunan valkuaista + ja nokare vaninlja tai suklaa jäätelöä, blenderillä sekasin :worship:
jumatsuikka ko on hyvää.. menee ateriankorvikkeenaki...

Hei, mitä nuo siirapit sisältävät? Etteivät ole vaan mitään ihan järkyttävää lisäainemoskaa?

Mun uusi proteiinipatukkalöytö, joka maistuu aivan jumalaisen hyvälle kahvin kanssa:

Protein Crunch Bar 40g makuna cappuccino

7676190.jpg

(kuva www.netanttila.com)

en tiedä kuuluuko nämä tähän osioon.. mutta fitnessin myslipatukat tai mikä lie onkin on ihmeen hyvää. Tulee monesti välipalana vetäistyä työpaikalle teen tai kaakaon kanssa.

Ja toinen on rainbown juustolla maustetut riisikakut.. nam nam..

en tiedä kuuluuko nämä tähän osioon.. mutta fitnessin myslipatukat tai mikä lie onkin on ihmeen hyvää. ..

Samaa mieltä! Yhdessä patukassa tosiaan on se 90 kaloria, että kevytherkustahan se menee. Suklaa mun mielestä ehdottomasti nameinta :kuola: Ihan kohtuullinen hiilarinlähde muutenkin, täysjyväviljaahan ne patukat on :)

Mä en tiedä onko muut samaa mieltä, mutta mun sokeriton suklaasiirappi maistuu ihan laihalta alkoholilta.

ähh..miksen mää huomannu näitä kommentteja..karamellisiirappia tuli sitten eilen testattua ja :urjo: siis todellakin viinalle maistu! Mielummin karamellilikööriä kuin siirappia..pitää toivoa, että löydän jonkun käyttökohteen, ettei tullu ihan turhaa hankintaa.. :(

Ja en tiedä mistä kummasta visioin tuon aineen olevan rakenteeltaan "siirappimaisempaa" eikä tommosta litkua..tietty drinksuissa varmasti toimii..noh..tulipas kuiten testattua.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ähh..miksen mää huomannu näitä kommentteja..karamellisiirappia tuli sitten eilen testattua ja :urjo: siis todellakin viinalle maistu! Mielummin karamellilikööriä kuin siirappia..pitää toivoa, että löydän jonkun käyttökohteen, ettei tullu ihan turhaa hankintaa.. :(

Ja en tiedä mistä kummasta visioin tuon aineen olevan rakenteeltaan "siirappimaisempaa" eikä tommosta litkua..tietty drinksuissa varmasti toimii..noh..tulipas kuiten testattua.

Siirappi-nimitys on munkin mielestäni todella harhaanjohtavaa markkinointia kyllä tässä tapauksessa, siirapistahan ei kuitenkaan ole kyse. Itsellä alkukauhistuksen jälkeen on nyt mennyt pullo tuota caramellia ihan vaan kahvissa, jossa se varmaan onkin parhaimmillaan. Tosiaan en kyllä voi ymmärtää miten tuota voi kukaan käyttää esim. rahkassa tai lettujen kanssa :eek:.

Heii muuten! Jos joku haluaa mun sokerittoman suklaasiirapin niin voin antaa pois, vie vaan tilaa! Asun Hki keskustassa ja käyn salilla Ruohiksessa. Kai se on niin, että jotkut tykkäävät? Olen käyttänyt tuosta ehkä teelusikallisen verran ja enempää ei uppoa :)

Heii muuten! Jos joku haluaa mun sokerittoman suklaasiirapin niin voin antaa pois, vie vaan tilaa! Asun Hki keskustassa ja käyn salilla Ruohiksessa. Kai se on niin, että jotkut tykkäävät? Olen käyttänyt tuosta ehkä teelusikallisen verran ja enempää ei uppoa :)

Kai sitä vois kokeilla, monasti pitänyt tilata mutten oo uskaltanut jos onkin kökköä.
Asun Hki keskustassa ja käyn salilla ja töissä Ruohiksessa :hyvä:

Kai sitä vois kokeilla, monasti pitänyt tilata mutten oo uskaltanut jos onkin kökköä.
Asun Hki keskustassa ja käyn salilla ja töissä Ruohiksessa :hyvä:

Noniin! Mä pääsen eroon tosta pullosta ja sä voit katsoa onko se jatkossa sun rahan väärti. Oon menossa salille nyt (Activeen), sitten en pääse salille ennen ensi maanantaita. Joten voin roudata sulle pitkulan paketin joko heti tai maanantaina :)

E: katsotaan vaikka jos ensi maanantaille, nyt alkaa kofeiininlitkiminen purra ja ryntään tästä sinne salille :P

Noniin! Mä pääsen eroon tosta pullosta ja sä voit katsoa onko se jatkossa sun rahan väärti. Oon menossa salille nyt (Activeen), sitten en pääse salille ennen ensi maanantaita. Joten voin roudata sulle pitkulan paketin joko heti tai maanantaina :)

E: katsotaan vaikka jos ensi maanantaille, nyt alkaa kofeiininlitkiminen purra ja ryntään tästä sinne salille :P

Joo, mäkin alan pikkuhiljaa valua kotia päin.
Maanantai toimii hyvin, mä oon tässä samassa rakennuksessa töissä :)

Hei tytöt!

Nyt löytyi mun mielestä MAHTAVA kauppa! Toivottavasti tätä ei olla mainittu vielä tässä threadissä.
Helsingissä on kauppa nimeltä Behnford's, joka myy kaikenmaailman erikoisruokia USAsta ja Briteistä.
Ostin sieltä samantien Faidrankin kotoa, sekä fitness DVD:issä nähty lähes kaloriton sunflower oil sprayn, jota voi käyttää pannulla öljyn tavoin. Nerokasta! Prodelettuni ja broiskuruokani otti heti askeleen parempaan suuntaan!
Etsin oikein kuvankin, niin innoissani olen. The only 1 cal spray:

product-5246989.gif

Kauppa löytyy Helsingin keskustasta WTC Plazasta. On niillä nähtävästi myös verkkokauppa osoitteessa
http://www.behnfords.fi/

Aion ehdottomasti käydä paremmalla ajalla tsekkaamassa paikan muuta tarjontaa, Jell-otkin pisti silmään.

Nopea hiivaton ja vehnätön "proteiinisämpylä":kuola::

n.1/2dl vettä tai muuta nestettä
n.1/2dl kaurahiutaleita
1rkl pellavarouhetta
ripaus suolaa
ripaus leivinjauhetta
1muna

Sekoitetaan aineet keskenään, kaadetaan massa pieneen kulhoon ja kuumennetaan mikrossa tädellä teholla n.2min.
Sämpylästä saa myös helposti gluteenittoman ja low carbin korvaamalla kaurahiutaleet pähkinä- ja siemenjauhoilla.
Kaurahiutaleet voi myös korvata jollain muulla mieleisellä..
Pari tällaista täytetteineen korvaa hyvin vaikka puuro-raejuustoaamiaisen.

Mua rupesi kanssa kiinnostamaan noi Mokkamestareiden kalorittomat/sokerittomat makusiirapit.. rakastan itse makusiirappeja ja kyl ainakin Robert's Coffeen sokeriton vaniljasiirappi on tosi nannaa, mutta siit isosta törpöstä saakin pulittaa 20e. Oon sit käyttänyt muita sokerillisia makusiirappeja jossain säästeliäästi...

mut siis... valtaosa oli pettynyt noihin mokkamestareiden siirappeihin? Sen verran tyyristä kamaa kuitenkin ettei tee mieli tilata, vaikka suklaa ja vanilja houkuttaiski.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom