SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: Kuinka paljon nukut keskimäärin?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Noin 6-8. Jos voitan joskus lotossa niin nukun joka päivä väh. 10 tuntia.

Mulla ois luonnollinen rytmi sellanen, että menisin nukkumaan tossa klo 2, ja usein menenkin. Sitten kun joutuu kuitenkin muun yhteiskunnan painostuksesta nousemaan ennen kasia, niin unet jää mihin jää.

Tällä viikolla olen nukkunut tai siis ollut sängyssä aina sellaisen 10-12h mutta herään noin 10-15 krt yössä kipuun kädessä ja vaihdan asentoa jne.

Nykyään 5-7h on aika perusyöunet, usein tulee otettua viel 30min-2h päiväunet. Vloppuna meneekin sitten 8-15h.

Kait tuo vaihtelee, mutta pääsääntösesti 8-12h.

Luultavasti keskimäärin 9 tuntia yössä. Kuuden tunnin yöunillakin pärjää jonkin aikaa, mut alkaa loppuviikosta painaan päälle. Viikonloppuina saattaa nukkua yli 10 tuntiakin...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla ois luonnollinen rytmi sellanen, että menisin nukkumaan tossa klo 2, ja usein menenkin. Sitten kun joutuu kuitenkin muun yhteiskunnan painostuksesta nousemaan ennen kasia, niin unet jää mihin jää.

Sama. En todellakaan ole aamuvirkku ja aikaset herätykset onkin yleensä aika tuskaa. Onneksi on nyt sellanen aikataulu ettei arkisin tarvi mennä kahdeksaksi ku kahtena aamuna. Saa valvoa/nukkua pitempään. Noin 6-11h/yö nukun arkisin ja viikonloppuisin nukun yleensä väh. 12h/yö.

e: Mieluummin olisin ehkä kuitenkin aamuvirkku. Jotenkin tuntuu niin saamattomalta esim. välillä kun herää joskus yhen jälkeen päivällä kun kaikki muut on jo touhunnu monta tuntia ties mitä ja ite vasta hieroo silmiä.

Vuoden alusta asti menty 3-6 tunnin unilla. Viikonloppuna sitten 8-12h. Viikolla jatkuva "yleisväsymys" ja stressi päällä ja vaikuttaa kyllä aikas paljon tekemisiin. Pakko alkaa vähän lisäilee unen määrää pikkuhiljaa. En ole ikinä ollut aamuvirkku ja nyt aamut ollut entistä vaikeampia. Tuntuu vaan että ei päivän tunnit riitä kaikkeen tekemiseen millään:eek:. Jatkossa yritettävä nukkua enemmän, ei tule perkele muuten mitään!

vähintään 9h ja nukun kuin tukki; parissa minuutissa aivan täydessä horroksessa, ja aamulla herään raukeasti hymyillen ja venytellen sen jälkeen kun avokin kännyherätys on kiljunut korvan vieressä kolmisen minuuttia ja avomies itse lopulta tulee herättämään mut.....(ollaan siis sovittu että heräillään samoihin aikoihin)

eräänä yönä avomies kuuli palohälyttimen ääntä, herätti mut ja ilmoitti että lähtee katsomaan mistä ääni tulee ja palasi tuntia myöhemmin, selitti tilanteen enkä muistanut mitään mistään aamulla. sanoi että olin ollut älyttömän vihainen vaan yöllä kun se oli herättänyt mut, ja ollut takaisin unessa ennenkuin se ehti ovesta ulos. Ei paljon tulipalot haittaa! ;)

Ja vielä, en ole ikinä tajunnut kuinka monilla vaikuttaa esim. iltakahvit tai rankka iltatreeni unensaantiin vaikeuttavasti. Mulla maistuu uni vaan paremmin:) miehellä on ollut univaikeuksia koko yhdessäolomme ajan, ja hän on yleensä aina aika väsynyt. Varmaan tuntuu kivalta kun vieressä on tämmöinen tapaus.. no, minkä tälle mahtaa :rolleyes:

ainoastaan silloin, kun ei ole tullut liikuttua aikoihin (esim. jonkun sairaustumisen takia) tulee niin kova levottomuus että se vaikeuttaa nukahtamista. onneksi en ole sairastellut aikoihin!

Back
Ylös Bottom