Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

Smithissä kyykkyliikkeet. Voiko keijompaa olla kun raiskata miesten liike tollaselle hippaloimisella! ja tuntuu täysin paskalta, ihan luonnoton liike. En suosittele kenellekään ikinä missään tilanteessa.

Kaikki laitteethan on inhottavia, kun niillä ei tee mitään. Vapaat painot on kivoja.

Penkki. Olen niin huono penkkaamaan että oikein hävettää. :rock:

Meijän salin pohjelaite on kyllä syvältä! Se on semmonen ihme härveli, jossa istutaa ja jalat suorina eessä ojennetaa ja koukistetaa nilkkoi. Mä saan ainoastaa päkiät polttelemaa sillä ja se ei kait oo tarkotus. Pohkeissa ei mitää tuntumaa, ei vaa toimi. Perkele.

Täytyy häpeissäni tunnustaa, että oikeastaan kaikenlaiset kyykkyliikkeet sylettää. Tunnen itseni vain ihan vitun heikoksi ja pelkään hajottavani selän/polven/IhanMinkäVaan..

Oikeastaan inhottavimpia ovat kaikki laitteet, joissa on laakeri tai kääntyvä/liikkuva osa. Ne vetävät salille kaikenmaailman trendikkäitä paskoja.

:kellari:

Niskahaarniska!!
Repii korvat päästä, mutta silti sillä on kiva jumppailla.

Su-Su sanoi:
Meijän salin pohjelaite on kyllä syvältä! Se on semmonen ihme härveli, jossa istutaa ja jalat suorina eessä ojennetaa ja koukistetaa nilkkoi. Mä saan ainoastaa päkiät polttelemaa sillä ja se ei kait oo tarkotus. Pohkeissa ei mitää tuntumaa, ei vaa toimi. Perkele.

Löytyy myös meidän salilta tuollainen. Ja ihan hirvee ja turha vemputin se on...

Reiden koukistuslaite istuen on saatanasta, samoin takaolkapäälaite.

turha sitten taas on sellanen smithlaite missä "tanko"(2 kädensijaa) liikkuu ylös ja alas. oon monesti miettiny, että minkähän liikkeen siinä voi tehä rikkomatta mitään. kaiken lisäks se "tanko" on nii lähellä sitä laitetta, että siinä on turha yrittää mahtua tekemään esim. vinopenkkiä.

PeckDek on kyllä kaikista inhottavin. Inhottavia ovat myös kaikki perseen kutistus ja reiden hoikistusvemputtimet jossa kiinteyttäjät remputtavat cosmo kädessä puolituntia. Noh, eivätpähän ole totisten treenajien tiellä :jahas:

Minusta venäläinen kierto on oikein mukava, jos nyt vaan olen ymmärtänyt oikein mikä se on... Voisi pitää kuvaa/videoo, jos joku viittis...? Tietäsin oonko tehnyt oikeeta :D

vmv sanoi:
Ja titteli paskimmasta laitteesta menee pecdeckille. Omalla salilla on semmonen helvetinkone minkä liikerataa ei voi säätää ja vastus alkaa jostain selän takanta. Pelkkä laitteeseen laittautuminen on silkkaa kärsimystä kun joutuu tunkemaan kädet taakse järjettömään asentoon. Koskee hartioihin, niskaan ja yläselkään ennenkuin tekee sen yhdenkin inhottavan toiston.

Parasta tuossa laitteessa on se ettei sitä tee ollenkaan.

sama paska meilläkin reippaalla,tyly kun tekee kovan sarja ja voimat ihan finaalissa niin laita repii kädet hartialinjaa taaemmas,harvoin kosken laitteeseen,joskus treeniin alussa pumppaan kevyesti,

Noista reidenkoukistuslaitteista löytyy muuten yllättävän isoja eroja. Sellainen muinaismuisto-mallinen Davidin kone, jossa liike tehdään makuullaan, on kyllä sielunvihollisen luomus. Vastaavasti Cybexin istuttava vekotin on todella mukava käyttää, hilavitkutin-laitteiden aatelia kyllä muutenkin tuo Cybex.

12060.png

Ristikkäistalja tai mikä ristitalja lie.Kerran koskin,toista en.

Back
Ylös Bottom