G: kyykky%:nne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
JFG sanoi:
Miltä tuntuu tehdä ykkönen kyykyllä? Montako varmistajaa?
Eihän se ehken kaikkein mukavin tapahtuma ole. Siinä tarvii olla todella keskittynyt siihen suoritukseen, sillä pienikin virhe voi tehdä pahaa jälkeä. Itselläni oli 3 varsinaista varmistajaa ja yksi katsoi vielä takaa apuna, jos jotakin sattuisi.

no on se kumma jos ei realistisesta ykköskokeilusta pelkällä takamiehellä selviä.
ei sen kaverin nyt niin paljoa rinnasta tarvitse nostaa vaikka itse väsähtäisikin.

sen verran pakkia otan että tietenkin sitten pitää olla tuttu takamies, joka tietää tehtävänsä ja on muutenkin ajan tasalla.

About 150% on noussut testatulla ykkösellä. En kyllä ymmärrä mihin niitä varmistajia tarvitsee jos ja kun käytössä on turvaraudat? Ei sitä sarjaakaan oikein yli omalla painolla viitsi ottaa ilman rautoja.

Rin Tin Tin sanoi:
En kyllä ymmärrä mihin niitä varmistajia tarvitsee jos ja kun käytössä on turvaraudat? .

no itse olen kerran venäyttänyt(tjsp) alaselän kun en sitten jaksanutkaan sitä kakkosta. ensin nousin puoleenväliin, sit pysähty. sekuntti paikallaan ja romahdus
turvaraudoille, mut siinä vaiheessa oli jo niin väsynyt, ettei pysynyt paineet.

eli mieluummin se kaveri "kyykkää mukana" siellä takana ja sit jeesaa tisseistä, jos vaikuttaa huonolta. se on kuitenkin niin vähäistä se apu mitä tarvii, et pääsee ylös asti.

total13 sanoi:
no on se kumma jos ei realistisesta ykköskokeilusta pelkällä takamiehellä selviä.
ei sen kaverin nyt niin paljoa rinnasta tarvitse nostaa vaikka itse väsähtäisikin.
Noh, kun raudat alkavat olla ilman varusteita nostaessa lähellä 300kg, niin se on vähän päästäkin kiinni se homma ykkösiä kokeiltaessa. Ei sillä etteikö se takamies jaksaisi sitä nostaa, mutta jos siinä sattuu vaikka paketti leviämään ja kippaat turvallesi 300kg niskassa, niin toivot vielä pitkään sen jälkeen että siellä sivuilla olisi ollut varmistajat. Turvarautojen käyttö mahdollisuutta ei salilla ole.

Sarja 6*145Kg, omamassa tuolloin n. 70Kg (n. 2 vuotta sitten)
Laskurilla -> 252%

Kunhan sais tuon selän hiukan parempaan kuntoo, et uskaltais taas ottaa isompia rautoja kyykkytreeniin.. :curs:

jpm sanoi:
Noh, kun raudat alkavat olla ilman varusteita nostaessa lähellä 300kg, niin se on vähän päästäkin kiinni se homma ykkösiä kokeiltaessa. Ei sillä etteikö se takamies jaksaisi sitä nostaa, mutta jos siinä sattuu vaikka paketti leviämään ja kippaat turvallesi 300kg niskassa, niin toivot vielä pitkään sen jälkeen että siellä sivuilla olisi ollut varmistajat. Turvarautojen käyttö mahdollisuutta ei salilla ole.

heh, joo, owned ja sitä rataa... :nolo:

juu pitää paikkaansa. itsehän en ole ottanutkaan kun sen 2mk, ja kyllä sekin jo vaatii psyykkistä valmistautumista. oletin hölmösti, että puhutaan maksimissaan reilun parin sadan kyykyistä.

*poistuu hiljaa takavasemmalle*

Ihan hyvä laskuri näyttäis olevan.
Kyykky 268 %, penkki 218% maastaveto 311% (kaikki ilman varusteita). Maastaveto näytti ehkä vähän yläkanttiin, mutta kyykky ja penkki lähellä totuutta. :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Laskurin mukaan ykkönen olisi 159 kg eli noin 190% omasta painosta. Todellisuudessa ykkönen tuskin juurikaan yli 125 kiloa (n.150%) vaikka en olekaan kokeillut kuin lyhyimmillään 3 toiston sarjan. Jalkakyykyssä laskuri antaa kaikilla tekemilläni sarjoilla lyhyempien sarjojen painot reilusti yläkanttiin, mavessa ehkä vähän alakanttiin ja penkissä näyttäisi pitävän suunnilleen paikkansa. Tosin tiedossa oli muutenkin, että jaloista löytyy kestävyyttä, mutta ei juurikaan voimaa... (muualta sitä voimaa tosin löytyy vielä huomattavasti vähemmän)

Mulla mave >>200% ja kyykky ~200% kun taas penkki vaan ~120%. Arvaa vituttaako!

Kyykyssä kehitystä ei tunnu pysäyttävän mikään. Mutta penkissä >100kg nostoissa kehitys perkele jämähtää.......vittu

Muuten toi sarjapainolaskuri oli hyvä, mutta en voinut kokeilla siinä sitä kerran kuntotestissä tekemääni 40kg x 50 toistoa :( tosin enemmänkin olisi mennyt paremmassa kunnossa silloin :whip:

Mulla on yleensä toiminut toi kalasen sarjalaskuri (firefoxin aloitussivuna:D) mutta nytten on kyykyssä alkanut heittämään aika rankasti noi maximit.
Viime treenissä vedin 130kg 3x10 joten luulisin saavani sillä ainakin 15 toistoa. 140kg meni viellä muutaman raskaan sarjan jälkeen 7 kertaa mutta sitten tipahtaa toistomäärät kovasti, oma nostamani maximi on 160. En kyllä ole hirveästi nostellut noita maximeita vaan yleensä kyykyssä teen pitkiä sarjoja.

Olisikohan hermotuksessa jotain häikkää? Laskuri kun näyttää että saisin lähelle 200kg.:P
Vaikka usein kaatuu teknikkaankin nuo nostot..

// Perhana meinasin unohtaa, olen 75kg ja suurin paino minkä olen kyykännyt on se 160. Meinaako se paljoa kun en muista tuota laskutapaa. 120%?

Ruhli sanoi:
// Perhana meinasin unohtaa, olen 75kg ja suurin paino minkä olen kyykännyt on se 160. Meinaako se paljoa kun en muista tuota laskutapaa. 120%?

Kyllä tuosta vähän yli 200% tulee :)

(en jaksa kaivaa laskinta..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom