G: kyykky%:nne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Moi.

Viittisittekö laittaa kyykky%:nne suhteessa painoonne vaikkapa tolla kalasen laskurilla http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/ (harva varmaan kokeillut 1:stä).

Mulla on alkanut kyykky kulkemaan kumman nousujohteisesti jo 4:ttä kuukautta ja kalasen laskurilla laskettuna saan nyt 200% {7x125, painon olessa 80kg}, josta olen todella hämmentynyt ja ylpeä, varsinkin kun olen dopannut kuningas alkoholilla ehkä enemmän kuin koskaan eikä treenikään niin säännöllistä ole ollut (vai onko satunnaisten treenikertojen poisjääminen avain...?)

Kiitos veljet.

Ton laskurin mukaan 192 kg ykkönen ja painoa tuolloin oli 67 kg. Sarjat jotka syötin laskuriin (160*5 ja 142,5*10) tein yli vuosi sitten, nyttemmin menee vähän huonommin ja tuskin olisi ykkönen ihan noin kova ollut. Eli suhteessa painoon 287%.

Laskurin mukaan 145, painoa 80 = 181%

laskurin mukaan 206kg, omapaino 90kg=228%

en kylläkään usko, että sarjalla 10*150kg enää tuota nostaisin. aiemmin kyllä, kun tuli lyhyempää sarjaa tehtyä.

Pikkuisen alakanttiin näyttää tuo mittari omalla kohdallani. Maksimit siis kokeiltuna, joka onkin mielestäni ainoa oikea vaihtoehto se selvittää. Noh, ihan hyviä viitteitä antaa kuitenkin, ei mahdottomasti valehtele ainakaan omalla kohdalla. Prosentti olisi reilu 200.

Toi laskuri heittää mulla yli 15kg alakanttiin... 150%(maksimi testattuna)
JFG: Eiköhän sun enkka oo paljon enemmän kuin toi 160kg... mä otin 150kg helposti parhaan sarjan ollessa 5x115kg

Ton mukaan 120kg*8 on 156kg...

Se siitä, toi laskuri on bullshittiä.

jpm sanoi:
Pikkuisen alakanttiin näyttää tuo mittari omalla kohdallani. Maksimit siis kokeiltuna, joka onkin mielestäni ainoa oikea vaihtoehto se selvittää. Noh, ihan hyviä viitteitä antaa kuitenkin, ei mahdottomasti valehtele ainakaan omalla kohdalla. Prosentti olisi reilu 200.

Miltä tuntuu tehdä ykkönen kyykyllä? Montako varmistajaa?

120kg näyttää tuo laskuri eli 160%.
Kyykyssä ja penkissä laskuri on kohtuu oikeassa, mavessa se vetää reilusti alakanttiin.

Ykkästä kyykystä oon muutaman kerran testannut, viimeksi näin musti a pisteitä. Varmsitusraudat räkissä on riittävä varmistus.

n 200% ja laskuri piti suhteellisen hyvin paikkaansa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla on lukuisat urheiluvammat johtanut siihen että kyykky ykkönen on sarjoihin nähden aika huono. Eli mulla toi laskuri antaa 29kg enemmän ykköseksi kuin saatu ykkönen onkaan.
Tollaset laskurit on toisaalta aika turhia. Jos jotain painoa ei ole kyykätty niin sit sitä ei ole kyykätty,aivan sama mitä joku taulukko kertoo...

J.Jake sanoi:
Tollaset laskurit on toisaalta aika turhia. Jos jotain painoa ei ole kyykätty niin sit sitä ei ole kyykätty,aivan sama mitä joku taulukko kertoo...

Jep, samaa mieltä. Ite kerran koitin panna enemmän rautaa kuin perussarjoissa ja nostin 180 kg, tosin ihan suht koht kivuttomasti, mutta enivei se on "oikea" ykkönen kerta muuta en ole koittanut, vaikka taulukot lupais mitä.

J.Jake sanoi:
Joo taulukot on taulukoita ja yksilöt on yksilöitä, mutta tässä tapauksessa tämä informaatio on mulle juuri se mitä kaipaan, eli MIKÄ ON JENGIN TEOREETTINEN %, jotta pääsen kartalle näissä tuloksissani.

JFG sanoi:
Joo taulukot on taulukoita ja yksilöt on yksilöitä, mutta tässä tapauksessa tämä informaatio on mulle juuri se mitä kaipaan, eli MIKÄ ON JENGIN TEOREETTINEN %, jotta pääsen kartalle näissä tuloksissani.
Kartalle et pääse. Teoreettisen %:n kyllä.

Kuukkeli sanoi:
Kartalle et pääse. Teoreettisen %:n kyllä.

Öööö, pääsinhän kartalle. %:ni on jossain 200%:n huippeilla eikä esim 150%:n paikkeilla. Ja muiden vastaavat kertoo yleisen harrastelijan tason. Mä en hifistele. Olen 100%:n tyytyväinen tähän threadin antiin, joten missä mättää??

Ohoh, tulipa 230%. Tuntuu kyllä härskiltä, mutta voisihan tuo jopa totta olla.
En tosin ole maksimeja pitkään aikaan uskaltanut kyykyssä kokeilla, kun tuo polvi ei oikeen tykkää.

joopajoo

Penkissä tuo laskuri on tuntunut pitävän itseni ja kavereiden kohdalla suht hyvin paikkansa, kyykky tuntuu näyttävän reilusti liikaa yli.

Laskuri sanoo 170%, todellinen 150% paino 80kg ja sarja 8x105

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom