Fpo sm-kisat 5-6.4.08

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
METAL PRO Voimanosto SM
Tämä kilpailu on PRO säännöillä käytävä voimanoston Suomen mestaruuskilpailu.
Kilpailu on samalla "Aatos Nevanpää" muistokilpailu, johon Aatos Nevanpää säätiö maksaa jalkakyykkyyn rahapalkinnot.

Kilpailun säännöt
Kilpailu käydään WPC / FPO säännöillä

Ilmoittautuminen
Ilmoittatumiset sähköpostilla tai tekstiviestillä 0405166735 viimeistään 22.3.2008

Kilpailuvälineet
Kilpailussa käytetään jalkakyykyssä METAL Heavy Monolift telinettä ja penkissä IPF hyväksyttyä METAL Viking Bench Rack punnerruspenkkiä, jossa on viralliset turvapinnat. Levypainoina käytetään virallisia IPF hyväksyttyjä LEOKO metallilevyjä ja lastataan pääsääntöisesti 25kg:n levyillä. Nostotankoina käytetään jalkakyykyssä 25kg Texas kyykkytankoa, penkissä 20kg Texas voimanostotankoa ja maastanostossa 20kg Leoko pitkää maastanostotankoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko mitään tietoa mimmonen taso noissa kisoissa on,kannattaneeko lähteä 700 YT:llä koittamaan. Entä saako nostot suorittaa verkkarit jalassa, minä kun en trikoista hirveästi perusta.

Käy katsomassa FPO:n sivuilla säännöt(trikoo). Kisoihin kannattaa kyllä mennä, saa realistista pohjaa oman kehittymisen seurantaan. Jos superissa teet 700 et ehkä voita sarjaasi...

poistakaa joku admineista tuo mun ekasta viestistä anon sähköposti! en itse pysty sitä tekemään jostain syystä edit nappia ei ilmesty mun omiin viesteihini...

Kyllähän jollain 700kg yhteistuloksella junioreissa pärjäis varmasti kivasti. Openissa sillä olisi tilastojen valossa aika viimeisiä. Mutta kuten sanoin ihan hyvä junnuihin. viimevuosina totaalien kilokeskiarvo olla jokseenkin openissa esim 900 pintaan ja junnuilla 600 pintaan - mutta junioreiden tuloksissa vuosittainen heittely voi olla suurempaa.

Semmoista väliaika tietoa/huhua olen kuullut kisoista että Rantasen Joona on kyykännyt suomen kaikkien aikojen suurimman kyykyn 500,5 kg:wtf::kippis1:

Semmoista väliaika tietoa/huhua olen kuullut kisoista että Rantasen Joona on kyykännyt suomen kaikkien aikojen suurimman kyykyn 500,5 kg:wtf::kippis1:

HUH helvetti, parantanu tommosen 100kg vanhaa kyykkytulosta....ei ziisus mitä rautoja....:rock:

Junnuista sen verran että Ottopotto on kyykännyt 13-15 vuotiaiden uuden ME:n 260, penkistä taisi tulla 170 joka myös on uusi ME. Vedossa 212.5 joka on uusi EE ja yhteistulos myös uusi ME.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joonas Rantasella oli muutenkin aika hyvä päivä nostojen suhteen. Jk 500,5 - pp 345 - mv 340 = 1185,5kg yt. Menee ohi Anon Turtiaisen tekemästä 1185kg yt:stä. Ikääkin tais olla vasta 23v, onko siinä Suomen ensimmäinen 1200kg yt nostaja?

Haastattelu kaverista:
http://www.finnishpower.net/fp/?p=21

Eiköhän Juuna ole 1200 totaalin rikkoja jos vain kunnossa pysyy. Viime vuonna taisi tehdä 1100 totaalin jos oikein muistan? Ihan hyvä parannus tälle vuodelle! :whip:

FPO SM KISAT 5.4

Tuloksena 3 maailman ennätystä + 2.sija eli sm-hopeaa

Kyykky
1.245 Me läpi
2.260 ME Läpi
3.280 Ei ihan tullut ylös vielä.. :(

Penkki
1.160 ME
1.170 ME
1.180 Tuli ylös mutta hylättiin koska vinkuloi liikaa suuntaan sun toiseen pmatkalla ylös.

veto:
1*190 3-0 ja Vedon EE ja yt ME
1*200 2-1 vedon EE ja yt ME
1*212,5 3-0 läpi Vedon EE ja YT ME

YT ME sarjaan 13-15 wpc teinit siis 642,5kg.

Kisat meni kokonaisuudessan tosi hyvin! 400km matka tietenkin verottu vähän jne! Mutta kaiken kaikkiaan hyvin meni. videoita tulee sitä mukaan mitä ano lisäilee kotisivuillensa

kyykyssä 280kg oli jo melkein ylhäällä mutta rupes kippaan vasemmalle :D

Joonas Rantasella alkaa olla jo kyllä ihan järkyttäviä lukemia tuloksissa, ei taida 1200kg olla kovin kaukana?

Zone-sarja -42%
FPO SM KISAT 5.4

Tuloksena 3 maailman ennätystä + 2.sija eli sm-hopeaa

Kyykky
1.245 Me läpi
2.260 ME Läpi
3.280 Ei ihan tullut ylös vielä.. :(

Penkki
1.160 ME
1.170 ME
1.180 Tuli ylös mutta hylättiin koska vinkuloi liikaa suuntaan sun toiseen pmatkalla ylös.

veto:
1*190 3-0 ja Vedon EE ja yt ME
1*200 2-1 vedon EE ja yt ME
1*212,5 3-0 läpi Vedon EE ja YT ME

YT ME sarjaan 13-15 wpc teinit siis 642,5kg.

Kisat meni kokonaisuudessan tosi hyvin! 400km matka tietenkin verottu vähän jne! Mutta kaiken kaikkiaan hyvin meni. videoita tulee sitä mukaan mitä ano lisäilee kotisivuillensa

kyykyssä 280kg oli jo melkein ylhäällä mutta rupes kippaan vasemmalle :D

Tuloksesi ovat :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom