Fpo sm-kisat 5-6.4.08

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onnea otolle! kovat raudat!

Jep, hienoa! Ja geenit on kohdillaan jos oikein olen ymmärtänyt. Nyt on isoäidistä menty ohi, seuraavaksi isoisästä, tosin siihen taitaa mennä vielä muutama vuosi ;). Olisi hauska nähdä joskus kisaamassa samassa kisassa ja sarjassa, en tiedä onko moista nähty koskaan maailmassa. Tällä kertaa mummo tosin oli myös mukana, mutta jäi ilman tulosta.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
:D hyvin muuten mutta ei oo pekka ja tarja mun mummo eikä pappa, vaan valmentavat mua :D. Mutta onhan tuolla suvussa silti vahvoja miehiä joten geenit on ihan kohallaaa :hyvä::dance:

onhan nuo mummu ja vaari mutteivat minun, pekka ja tarja ovat 50v molemmat jotenka käytännössä mahdotonta että olisivat edes minun isovanhempia :D.

Joonas Rantasella oli muutenkin aika hyvä päivä nostojen suhteen. Jk 500,5 - pp 345 - mv 340 = 1185,5kg yt. Menee ohi Anon Turtiaisen tekemästä 1185kg yt:stä. Ikääkin tais olla vasta 23v, onko siinä Suomen ensimmäinen 1200kg yt nostaja?

Haastattelu kaverista:
http://www.finnishpower.net/fp/?p=21
joonas kun saa mv kulkeen niin kun haluaa niin 1200kg tulee varmasti. tsemii hämeenlinnasta:hyvä:

:D hyvin muuten mutta ei oo pekka ja tarja mun mummo eikä pappa, vaan valmentavat mua :D. Mutta onhan tuolla suvussa silti vahvoja miehiä joten geenit on ihan kohallaaa :hyvä::dance:

onhan nuo mummu ja vaari mutteivat minun, pekka ja tarja ovat 50v molemmat jotenka käytännössä mahdotonta että olisivat edes minun isovanhempia :D.

Heh, hauska sekaannus, hyvä kun korjasit ;) Ei sen puoleen, tunnen yhden joka oli alle 35 jo mummo... Hyvä että olin kuitenkin edes puoliksi oikeassa.

En sanonut etteikö olisi. Ehdottomasti potentiaali olisi mutta käden kuntoutuminen vie vielä hetken aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom