Hetken kesti ennen kuin tajusin että ehkä munkin kannattaa painaa ctrl + F5 kompoa. Tosin sitten noita Sweetheartin kuvia joutuu mennä katsomaan sen kuva thrediin :itku:
Tällä uudella versiolla tuntuu jotenkin latailevan hitaammin noita kuvia. Hiiren rullalla kun rullailee sivua niin välillä jumittaa esmes avatarien lataus. äskenkin mun avatarin pää alkoi venymään! :D Ei nyt varsinaisesti haittaa eikä vituta mutta ainahan se hyvä on jos saa pois...
Se eilinen ongelma, se ettei rekkaa mua vaikka ilmoittaa onnistuneen ja alhaalla näkyy online user's listassa johtuu Opera 8.5:stä. Nyt kirjoittelen tätä viestiä IE:llä.
Kenelläkään muulla samaa ongelmaa, ettei Opera 8.5:llä onnistu tämän foorumisoftan päivityksen jälkeen loggaus sisään?
Aiotaanko se pitää niin että nuo thumbnailit aukeaa uuteen ikkunaan jatkossakin? Mielestäni vanha oli parempi (hiiressä on back näppäin, pääsee nopeasti takaisin. Jos haluaa avata uuden ikkunan, painaa vaan linkkiä shift pohjassa)..
Sanottiinko jo? Linkkaaminen on huonompi: en voi laittaa enää urlia piiloon, vaan se tulee rumana ruudulle (kirjoitusnäytössä se tulee myös tuplana, mikä on outoa).
Toimii niin helvetin tahmeesti ainaki mulla. Pari minuuttia saa ootella että sivu avautuu, muut sivut kuten mtv3 jne toimii moitteettomasti. Eipä oo pakkista paljoa tullukkaan tästä johtuen luettua viimeaikoina.
Toimii niin helvetin tahmeesti ainaki mulla. Pari minuuttia saa ootella että sivu avautuu, muut sivut kuten mtv3 jne toimii moitteettomasti. Eipä oo pakkista paljoa tullukkaan tästä johtuen luettua viimeaikoina.
Sanottiinko jo? Linkkaaminen on huonompi: en voi laittaa enää urlia piiloon, vaan se tulee rumana ruudulle (kirjoitusnäytössä se tulee myös tuplana, mikä on outoa).
Liekö ollu jo aikasemmin tämä, mutta sisäänkirjautuessa kun pisteli väärää salasanaa, niin heitti jotain "$strikes yritystä jäljellä" tms., kun sen pitäisi näyttää montako yritystä on jäljellä yrittää oikeilla tiedoilla sisään. Samasta ruudusta kun yritti salasanantakaisinsaantisivulle se heitteli johonkin omituiseen osoitteeseen, mikä sisälsi ilmeisesti jotain sessiotietoja peehoopeestä.
Tosin jotain toista tietä löysin tuolle sivulle ja sain recoverattua salasanan.