Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
On ja mun mielestä parempi näin. Ennen jäi aina vahingossa tunnarit auki työpaikan koneelle. Onneksi kukaan puupää ei käyttänyt tilannetta hyväkseen.

sama. Mä valittelin tuosta jo silloin, kun tuo automaattikirjautuminen oli ruksattuna valmiiksi. Paljon parempi näin.

Nyt on hävinny "today" ja "yesterday" noista postien postausajoista ja tilalla on päivämäärä. Saako niitä takasin?

Edit: Eiku häh? Joko joku ehti jo vaihtaan ne tai sitten tuli itestään takasin :D

Tällä uudella versiolla tuntuu jotenkin latailevan hitaammin noita kuvia. Hiiren rullalla kun rullailee sivua niin välillä jumittaa esmes avatarien lataus. äskenkin mun avatarin pää alkoi venymään! :D Ei nyt varsinaisesti haittaa eikä vituta mutta ainahan se hyvä on jos saa pois...
attachment.php

Liitteet

• lagi.webp
    lagi.webp
    58,4 KB · Katsottu: 138
Mike

Se eilinen ongelma, se ettei rekkaa mua vaikka ilmoittaa onnistuneen ja alhaalla näkyy online user's listassa johtuu Opera 8.5:stä. Nyt kirjoittelen tätä viestiä IE:llä.
Kenelläkään muulla samaa ongelmaa, ettei Opera 8.5:llä onnistu tämän foorumisoftan päivityksen jälkeen loggaus sisään?

Olikos tämä ihan kaatuneena jotain puoli tuntia äsken???

Himskatti ku meinas mennä koko perjantai ilta ihan munille kun luulin et nyt se on koko kioski nurin....

Aiotaanko se pitää niin että nuo thumbnailit aukeaa uuteen ikkunaan jatkossakin? Mielestäni vanha oli parempi (hiiressä on back näppäin, pääsee nopeasti takaisin. Jos haluaa avata uuden ikkunan, painaa vaan linkkiä shift pohjassa)..

Sanottiinko jo? Linkkaaminen on huonompi: en voi laittaa enää urlia piiloon, vaan se tulee rumana ruudulle (kirjoitusnäytössä se tulee myös tuplana, mikä on outoa).

Toimii niin helvetin tahmeesti ainaki mulla. Pari minuuttia saa ootella että sivu avautuu, muut sivut kuten mtv3 jne toimii moitteettomasti. Eipä oo pakkista paljoa tullukkaan tästä johtuen luettua viimeaikoina.

Spidey sanoi:
Toimii niin helvetin tahmeesti ainaki mulla. Pari minuuttia saa ootella että sivu avautuu, muut sivut kuten mtv3 jne toimii moitteettomasti. Eipä oo pakkista paljoa tullukkaan tästä johtuen luettua viimeaikoina.

Sama vika täällä. Foorumille pääsyä saa odottaa kauan ja sitten selaaminen on tuskallisen hidasta! Ja olen tyhjentänyt välimuistit ym...

Belmondo sanoi:
Sanottiinko jo? Linkkaaminen on huonompi: en voi laittaa enää urlia piiloon, vaan se tulee rumana ruudulle (kirjoitusnäytössä se tulee myös tuplana, mikä on outoa).

Siis mitähähtäh?

Voihan sen laittaa piiloon esim. näin: feikkiURLpainatastapainapainapainajo

Se pitää ensin kirjottaa, sitten maalata ja painaa hyperlinkkinappulaa ja siihen lisätä url. (Jos nyt tätä tarkotitit...)

Ennenhän painettiin hyperlinkki-nappulaa, kirjotettiin se Click here-teksti ja lisättiin urli.

Liekö ollu jo aikasemmin tämä, mutta sisäänkirjautuessa kun pisteli väärää salasanaa, niin heitti jotain "$strikes yritystä jäljellä" tms., kun sen pitäisi näyttää montako yritystä on jäljellä yrittää oikeilla tiedoilla sisään. Samasta ruudusta kun yritti salasanantakaisinsaantisivulle se heitteli johonkin omituiseen osoitteeseen, mikä sisälsi ilmeisesti jotain sessiotietoja peehoopeestä.
Tosin jotain toista tietä löysin tuolle sivulle ja sain recoverattua salasanan.

HaRzA sanoi:
Sama vika täällä. Foorumille pääsyä saa odottaa kauan ja sitten selaaminen on tuskallisen hidasta! Ja olen tyhjentänyt välimuistit ym...

Sama juttu täällä kans. Saa odottaa minuuttitolkulla sivujen latautumista.

Suositut

Back
Ylös Bottom