Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
xjussix sanoi:
B.O.S.S, huomasin ihan saman. Pari kertaa loggasin ulos ja sisään, nyt tuntuu toimivan avatarit ja quick reply nappi. :)

Oon tänään n. 5 kertaa logannu ulos/sisään. :curs: Nooh ehkä sitte joskus.

B.O.S.S. sanoi:
Ei vtu menee kohta käämi. Huomasin, että ku en oo loggautuneena sisään KAIKKI avat näkyy ja kun loggaan sisään niin ne katoaa, ja tulee se pelkkä linkki siihen.

No toki tarkistin profiilista, rasti on paikoillaan siinä "Show avatars"-ruudussa. :curs:

Kokeilenpa palauttaa oletukset.

Edit: ei vaan toimaa...
Arvaa onko sama homma?

Olen:
1) Tyhjentänyt välimuistin ja cookies
2) Hakannut Ctrl ja F5 (pian ne hajoo)
3) Logannut ulos ja sisään 4 kertaa

No eipä tässä mtn, kai tää jotenki korjaantuu...

Käynnistäkää kone uusiksi, jos ei vieläkään pelitä cookieiden poistamisen yms jälkeen. On kumma, jos ei sen jälkeen toimi.

Joo vika löytyi: Mulla näkyy avatarit yms. kunnollisesti ainoastaan tuolla oletusteemalla (vBulletin 3). Jos valkkaan jonkun muun, niin avatarit katoaa, samoin quick reply -namiska. Valistunut arvaus on, että templatet ei ole ajan tasalla noissa muissa teemoissa. :)

xjussix sanoi:
Joo vika löytyi: Mulla näkyy avatarit yms. kunnollisesti ainoastaan tuolla oletusteemalla (vBulletin 3). Jos valkkaan jonkun muun, niin avatarit katoaa, samoin quick reply -namiska. Valistunut arvaus on, että templatet ei ole ajan tasalla noissa muissa teemoissa. :)

Hienosti bongattu! Sama homma näyttäis olevan, vaihdoin ulos-loggautuneena teemaksi jonkun muun ja katos avatarit. Loggautuneena mulla on ollu valittuna joku muu kuin oletus.

Ja tästä pääsemmekin seuraavaan bugiin, noi teemojen vaihdot ei toimi oikein, eli se ei vaihda jostain muusta takaisin oletusteemaan tuolta alhaalta edit: vaan ainoastaan profiilissa -> ja nyt toimii avataritkin, eli bugi siis on noissa teemoissa, sen kun vaihtaa oletukseksi niin avatarit toimii, kuten myös tämä uusi ediitti.

B.O.S.S. sanoi:
Ja tästä pääsemmekin seuraavaan bugiin, noi teemojen vaihdot ei toimi oikein, eli se ei vaihda jostain muusta takaisin oletusteemaan tuolta alhaalta edit: vaan ainoastaan profiilissa -> ja nyt toimii avataritkin, eli bugi siis on noissa teemoissa, sen kun vaihtaa oletukseksi niin avatarit toimii, kuten myös tämä uusi ediitti.
Huomasin saman, tein samat toimenpiteet ja nyt kaikki näyttäisi olevan kunnossa.

Mun nick "tippuu" koko ajan ulos järjestelmästä, tälle aamulle joutunut kirjautumaan useamman kerran, välillä samassa tredissä sivun vaihtamisen välissä.

B.O.S.S. sanoi:
Hienosti bongattu! Sama homma näyttäis olevan, vaihdoin ulos-loggautuneena teemaksi jonkun muun ja katos avatarit. Loggautuneena mulla on ollu valittuna joku muu kuin oletus.

Niinpäs onkin. Laitoin teemaksi tuon harmaa sininen 2 perusteeman tilalle ja avarit katosivat. Avatarit näkyy taas, kun laitoin perusteeman takaisin. Ei kylläkään mennyt suoraan vaihtamalla tai profiilista vaan jouduin poistamaan cookiet ja käynnistämään selaimen uudestaan.

hamara sanoi:
Mun nick "tippuu" koko ajan ulos järjestelmästä, tälle aamulle joutunut kirjautumaan useamman kerran, välillä samassa tredissä sivun vaihtamisen välissä.

Täällä sama homma. Tosin johtuiskohan tuokin tuosta teemasta koska nyt kun vaihdoin sen defaulttiin, niin oon pysyny OL.

Toi kun aukaisee jonkun kuvan, niin se aukaisee sen omaan ikkunaan. Pidän tätä erittäin hyvänä muutoksena ja nopeuttaa huomattavasti selaamista/kuvien katsomista. :thumbs:

Mulla kans jumattaa ja rankasti. Eilen oli sama homma, mutta päivällä toimi taas ihan normaalisti. Sivujen latautuminen kestää n.30sek. Koneesta tai yhteydestä(10/10) ei pitäis olla kiinni. Tulos on sama joka selaimella(Firefox, Opera, IE). Verkkokaupassa samaa vikaa ei esiinny joten vois kuvitella et se johtuu Forum softasta...

Hidastelee edelleenki vaikka kaikki mahdollinen on tehty :(

Myth sanoi:
Täällä kans tuo latautuminen on aikasta hidasta...

Mulla oli aamulla normaali, illalla aiemmin hidas, nyt normaali...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom