xjussix sanoi:B.O.S.S, huomasin ihan saman. Pari kertaa loggasin ulos ja sisään, nyt tuntuu toimivan avatarit ja quick reply nappi.![]()
Oon tänään n. 5 kertaa logannu ulos/sisään. :curs: Nooh ehkä sitte joskus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
xjussix sanoi:B.O.S.S, huomasin ihan saman. Pari kertaa loggasin ulos ja sisään, nyt tuntuu toimivan avatarit ja quick reply nappi.![]()
Arvaa onko sama homma?B.O.S.S. sanoi:Ei vtu menee kohta käämi. Huomasin, että ku en oo loggautuneena sisään KAIKKI avat näkyy ja kun loggaan sisään niin ne katoaa, ja tulee se pelkkä linkki siihen.
No toki tarkistin profiilista, rasti on paikoillaan siinä "Show avatars"-ruudussa. :curs:
Kokeilenpa palauttaa oletukset.
Edit: ei vaan toimaa...

xjussix sanoi:Joo vika löytyi: Mulla näkyy avatarit yms. kunnollisesti ainoastaan tuolla oletusteemalla (vBulletin 3). Jos valkkaan jonkun muun, niin avatarit katoaa, samoin quick reply -namiska. Valistunut arvaus on, että templatet ei ole ajan tasalla noissa muissa teemoissa.![]()
Huomasin saman, tein samat toimenpiteet ja nyt kaikki näyttäisi olevan kunnossa.B.O.S.S. sanoi:Ja tästä pääsemmekin seuraavaan bugiin, noi teemojen vaihdot ei toimi oikein, eli se ei vaihda jostain muusta takaisin oletusteemaan tuolta alhaalta edit: vaan ainoastaan profiilissa -> ja nyt toimii avataritkin, eli bugi siis on noissa teemoissa, sen kun vaihtaa oletukseksi niin avatarit toimii, kuten myös tämä uusi ediitti.
Niinpäs onkin. Laitoin teemaksi tuon harmaa sininen 2 perusteeman tilalle ja avarit katosivat. Avatarit näkyy taas, kun laitoin perusteeman takaisin. Ei kylläkään mennyt suoraan vaihtamalla tai profiilista vaan jouduin poistamaan cookiet ja käynnistämään selaimen uudestaan.B.O.S.S. sanoi:Hienosti bongattu! Sama homma näyttäis olevan, vaihdoin ulos-loggautuneena teemaksi jonkun muun ja katos avatarit. Loggautuneena mulla on ollu valittuna joku muu kuin oletus.
Ja tästä pääsemmekin seuraavaan bugiin, noi teemojen vaihdot ei toimi oikein, eli se ei vaihda jostain muusta takaisin oletusteemaan tuolta alhaalta edit: vaan ainoastaan profiilissa -> ja nyt toimii avataritkin, eli bugi siis on noissa teemoissa, sen kun vaihtaa oletukseksi niin avatarit toimii, kuten myös tämä uusi ediitti.
hamara sanoi:Mun nick "tippuu" koko ajan ulos järjestelmästä, tälle aamulle joutunut kirjautumaan useamman kerran, välillä samassa tredissä sivun vaihtamisen välissä.
Myth sanoi:Täällä kans tuo latautuminen on aikasta hidasta...