Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joillain käyttäjillä (Esim. Mike) on tuolla user profilessa kohdat Ikä ja Age.

Mike sanoi:
Näin juu. Eihän siitä mitään haittaa ole, synttärionnittelutkin tulee sitten oikeaan aikaan.

Aiemmin oli joillain väärä ikä näkyvissä, kun olettivat, että softa päivittää sen automaattisesti, joten tämähän on vain hyvä uudistus.

Onko muilla lähtenyt ruksi pois tosta Automaattisesta kirjautumisesta. Jos loggaa ulos niin se ei enää ehdota sitä vaan se pitää itse ruksita.

Osaako Mike sanoa missä vika kun kuvaosion kuvat ei näy? Ennen päivitystä näkyi hyvin. Eli onko mulla tässä koneessa vika, pitääkö muuttaa jotain asetuksia profiilista vai mikä mättää...

Miksi tipun koko ajan pois/joudun koko ajan loggautumaan sisään uudestaan? Millä logiikalla se toimii?

Vaikuttaako tuo muuten statistiikoihin jos monilla on sama ongelma?

Mike sanoi:
Kellään muulla samaa ongelma?

Äsken kuvat ainakin toimi ihan normisti.

Salomaa sanoi:
Onko muilla lähtenyt ruksi pois tosta Automaattisesta kirjautumisesta. Jos loggaa ulos niin se ei enää ehdota sitä vaan se pitää itse ruksita.

On ja mun mielestä parempi näin. Ennen jäi aina vahingossa tunnarit auki työpaikan koneelle. Onneksi kukaan puupää ei käyttänyt tilannetta hyväkseen.

Timba79 sanoi:
On ja mun mielestä parempi näin. Ennen jäi aina vahingossa tunnarit auki työpaikan koneelle. Onneksi kukaan puupää ei käyttänyt tilannetta hyväkseen.

Joo niin on paljon parempi.

Mik99 sanoi:
Toi kun aukaisee jonkun kuvan, niin se aukaisee sen omaan ikkunaan. Pidän tätä erittäin hyvänä muutoksena ja nopeuttaa huomattavasti selaamista/kuvien katsomista. :thumbs:
Mä taas en pidä siitä että kuvat aukeaa uuteen ikkunaan, mutta näähän on makuasioita.

näyttäisi kello flippaavan pari tuntia väärään suuntaan..
aiemmin toi kello taisi olla mulla oikeassa enkä ole tietääkseni asetuksiin kajonnut.

nevahood sanoi:
näyttäisi kello flippaavan pari tuntia väärään suuntaan..
aiemmin toi kello taisi olla mulla oikeassa enkä ole tietääkseni asetuksiin kajonnut.

Käy omista asetuksista säätämässä aikavyöhyke oikein. sillä siitä pääsee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom