Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Niin hyvä kuin tuo uusi editointi-järjestelmä onkin, mutta joskus se bugaa ihan homona. Äsken editoin omaa postia, ja sitten painoin sitä "save" -painiketta, mutta ei ottanu, eikä ollut kyseessä lagaaminen. Hakkasin sitä ~ kymmenen kertaa, kävin siittämässä naapurin Raijan ja kävin muilla saiteilla ja sitten alko pelittää...

Edit: Taisipa olla ihan vaan ohimenevä ilmiö.

Sorgen.

Pulla sanoi:
Edit: Voi jumalauta... ei varmasti ollu siellä äsken! :curs: No joka tapauksessa pitäsko siitä tehdä vähän isomman kokoinen?
Hahaa, enpäs ollu ainoa joka on tuota linkkiä etsinyt :D

SniffDaddy sanoi:
Niin hyvä kuin tuo uusi editointi-järjestelmä onkin, mutta joskus se bugaa ihan homona. Äsken editoin omaa postia, ja sitten painoin sitä "save" -painiketta, mutta ei ottanu, eikä ollut kyseessä lagaaminen. Hakkasin sitä ~ kymmenen kertaa, kävin siittämässä naapurin Raijan ja kävin muilla saiteilla ja sitten alko pelittää...

Edit: Taisipa olla ihan vaan ohimenevä ilmiö.

Sorgen.
Se ei reagoi save napin painamiseen mitenkään, vaan ruksuttaa uuden AJAX systeemin kautta refreshaamatta selainta. Eli odottakaa hetkinen sen seivin painamisen jälkeen.

Kun kirjaudun sisään, tulee esiin se "Tervetuloa takaisin, Hulkki" tms. -sivu, minkä jälkeen Pakkis heittää minut automaattisesti ulos. Ainoastaan koneen boottaus on auttanut tähän.

"Kirjoitit väärän käyttäjänimen tai salasanan. Ole hyvä ja yritä uudelleen oikeilla tiedoilla. Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä!

Olet käyttänyt $strikes loggausyritystä 5:stä. Viidennen jälkeen et voi loggaantua sisään 15 minuuttiin."

Tollainen tulee, kun laittaa väärän salasanan... en jassa katsoa, onko tosta mainittu...

Hulkki sanoi:
Kun kirjaudun sisään, tulee esiin se "Tervetuloa takaisin, Hulkki" tms. -sivu, minkä jälkeen Pakkis heittää minut automaattisesti ulos. Ainoastaan koneen boottaus on auttanut tähän.
Enää ei auttanut ede boottaus, vaan ainoastaan Cookies -kansion manuaalinen tyhjentäminen päästi loggautumaan Pakkikselle. Cookieiden käyttö on tuettu selaimessa.

Varmaan jo selvitetty, mutta...

Kun kirjaudun sisään, niin viestien kellonajat on ok. Kun selaan palstaa vieraana, niin Pakkiksen kello on tunnin edellä... Tietokoneen kello on oikeassa ajassa.

Mike sanoi:
Profiilista voit vaihtaa aikavyöhykkeesi.

Juujuu. Mutta kun en ole kirjautuneena, niin eihän mulla ole profiilia, jonka aikavyöhykettä voisin vaihtaa. Sisään loggautuneenahan kello onkin ihan oikeassa ajassa.

No nyt ei enää onnistu edes tuo Cookies-kansion tyhjentäminen, vaan kone täytyy
1) Bootata
2) Tyhjentää Cookies-kansio

Tämän jälkeen Pakkikselle pääsee kirjautumaan yhden session ajaksi. Jos loggaa ulos, täytyy koko proseduuri toistaa jotta Pakkikselle pääsisi toistamiseen.

Grosskopf sanoi:
Juujuu. Mutta kun en ole kirjautuneena, niin eihän mulla ole profiilia, jonka aikavyöhykettä voisin vaihtaa. Sisään loggautuneenahan kello onkin ihan oikeassa ajassa.
Softahan ei voi tietää mistä päin maailmaa palstaa luetaan. Siksi absoluuttinen oikea aika voi toimia vain konffattuna profiilissa.

Hulkki, koititko sitä toista selainta?

Mike sanoi:
Hulkki, koititko sitä toista selainta?
En, koska luulin saaneeni palstan jo toimimaan IE:llä tyhjentämällä nuo Cookiet. Nyt tarvitaan joka kerta lisäksi boottaus, vaikka aluksi pelkkä Cookies -kansion tyhjentäminen riitti. :confused:

Ei varmaankaan ole forum softasta kysymys? mutta minne ihmeeseen on valokuvaus alueelta hävinnyt useampi ketju? Ihan siis siistejä asiassa pysyviä ketjuja olivat.

Mulla on aivan ufo ongelma, näkyy nimittäin käyttäjä L0b0:n avatar ihan randomina joka sivulla jossain postin seassa :D

rocky6 sanoi:
Mulla on aivan ufo ongelma, näkyy nimittäin käyttäjä L0b0:n avatar ihan randomina joka sivulla jossain postin seassa :D

Mahtaisiko olla samasta ongelmasta kyse... Mulla näkyy "multi-page thread"-merkin kohdalla tuo Big Grin-hymiö, foorumin mukaan olen postannut joka ikiseen trediin, postatessa spoilertagi-napin tilalla on lo2-hymiö ja "Decrease Ident"- nappulan tilalla whip-hymiö.
Myös tuo hymiövalikko vetelee ihan omiaan. Osa hymiöistä kahteen kertaan ja väärillä nimillä. Hmmm... :D

Viime versioon verrattuna, jolloin osiot aukes heti ja threadit äkkiä, niin tämä on hitaampi. Painaa threadia niin kestää nopeimmillaan about 10sec ennenkuin alkaa tapahtua mitään, sitten varsinainen threadin avaus kestää kans paljon kauemmin kuin ennen. Threadin avauksessa tulee niinku vastaus kerrallaan ja välissä pari sekunttia. Nopeaan yhteyteen tottuneelle silkkaa tuskaa......

Back
Ylös Bottom