Tikari sanoi:
. Pelkään jääväni lukkojen taakse, enkä pääsekään pois. ...
Kappas, olin unohtanut, että mulla on tää sama. Mutta mulla tää liittyy vaan julkisiin vessoihin. Mä kyllä tiedän, että mistä se johtuu: Me oltiin broidin kanssa 17 vuotiaana reilaamassa, ja tietenkin mentiin Reberbahnille. Siellä valittiin tietenkin se kuppasimman näköinen Strippijointti, kun ajateltiin, että siellä on tietenkin "rajuinta menoa". Noh, totuus olikin sitten aika karu, kun esiintyjinä oli mm. 150 kiloinen ja 45 vuotias neekerinainen "Tatjana Tiger" ja ehkä 55 vuotias, hyvin onnettoman ja hyvin ryppyisen näköinen "Miss Candy". Koko paikka oli likainen ja pimeä. Pakollisen kohokohdan, eli liveaktin suoritti saksalainen keski-ikäinen pariskunta. Rouvan piti ottaa poskeen 15 minsaa, että ukko sai seisokin. Sitten kaksi minuuttia jyystämistä neljästä eri asennosta (eikä TIETENKÄÄN mitään ejakulaatiota) ja raivokkaat "aplodit" yleisön kymmeneltä ihmiseltä.
Kaikki tämä kestettiin "miehekkäästi", mutta voin tunnustaa, että meitä molempia alkoi ahdistamaan ja pelottamaan välittömästi mentyämme sisälle. Mesta oli häkellyttävän paljon saman näköinen, kuin b-luokan jenkkidekkarielokuvissa olevat kriminaalien strippijointit. Paitsi että leffoissa ne stripparit on yleensä hoikkia ja kauniita.
Well, mulle tuli siinä jossain kohtiin kusihätä, ja lähdin vessaan. Vessa oli syvimmässä kellarihelvetissä, ja voitte arvat miltä siellä näytti. En rohjennut kusta laariin, kun pelkäsin, että joku homo tai Miss Candy tulee ja raiskaa minut. Menin siis koppiin. Nyt varmaan arvaattekin, miten juttu etenee: Yrittäessäni avata lukkoa, se pyöri tyhjää. Kokeilin kaikkia eri kombinaatioita noin kymmenen minuutin ajan, mutta mitään ei tapahtunut. Koko aikana, vessaan ei tullut ketään muuta. Tässä vaiheessa 17 vuotiaan Ringsiden täytti kauhu: "Miksi veljeni ei tule hakemaan minua? Mitä on tapahtunut? Miksi se ei huolestu? Miksi tänne ei tule ketään? Miksi me tultiin tähän kamalaan paikkaan? Kohta tänne tulee sutenöörit, ja mä kuolen kämäsen Reperbahnilaisen strippiluolan vessankoppiin. Äääääitii..."
Mutta mitä ihmettä? Yht'äkkiä ovi avautui, ja minä olin vapaa. Mentyäni salin puolelle, kerroin veljelleni tämän kauhun täyttämän kokemuksen. Broidini kommentoi ainoastaan: "Mä luulin, että sä lähdit paskalle". Edes hän ei pitänyt mahdollisena, että olisin lähtenyt runkkaamaan. Sen verta tyrmäävä oli Miss Candyn naama...