Joojoo, kunhan piruilin.Tuskin se lapaluu on.. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joojoo, kunhan piruilin.Tuskin se lapaluu on.. :lol2:
Mites paljon teillä on mennyt retkipatjaa siihen viemäriputken päälle? Mulla olis tollanen metrin putki ja ajattelin pari kerrosta laittaa, kuulostaako hyvältä? Montako patjaa siihen kannattaa varata?
Jep, sama täällä. Silloin ihan alussa, kun etu- ja sivureiteni olivat kamalassa jumissa, oli pakko laittaa putken alle aerobicalusta pehmusteeksi (miksi useampi ei tee näin? miksi siihen putkeen pitäisi liimata tai teipata pysyvästi yhtään mitään?), sen jälkeen olen jyräillyt pelkällä 75mm putkella, joka on kovalla lattialla, 110mm putki on jäänyt aika lailla käyttämättömäksi.Ei yhtään.
Urheiluteippiä laiton yhden kerroksen, niin ei luista edes parketilla.
Useimmissa kaupallisissa versioissa on juuri se vika, että ovat liian pehmeitä. Kova putki on ainakin omalla kohdalla kaiken paras. Ei tulisi mieleenkään lähteä sitä pehmentämään retkipatjalla tms.
On. Pistä sen pehmustamattoman putken alle telttapatja, aerobicalusta tai ainakin joku muu kodin matto. Taittele kaksinkerroin, jos tarvitset vielä lisää pehmustetta. Itellä oli reisien ulkosivut niin pahasti jumissa aikoinaan, ettei silloinen kumppani voinut ihan kevyesti edes voimapyörällä niitä rullailla, sattui liikaa. Ei olisi silloin tullut kyseeseen minkäänlainen putkirullaus, oli mitä pehmusteita tahansa. Ensin piti käydä hierojalla otattamassa pahimmat jumit pois, sitten vasta pystyin omatoimisesti pitämään putkirullailulla jumeja loitolla.Onkohan mulla sitten paikat suht jumissa
Miten rullailette latseja? Jos rullaan kyljellään niin tuossa keskivaiheilla on joku saatanan kova juttu joka liikkuu ettei oikeen voi rullailla? Mikä se on :D