Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite kokeilin mywhey minttusuklaata ku sain ilmasen annospussin ja ei maistunu miltään ku veteen sekotin. Tosin sitä ois pitäny laittaa enemmän. Aiemmin haukuin orange creamin mut se on veteen kyl hyvää ku laittaa sen 40-50g jauhetta about 4dl vettä.

Fitnesstukun minttusuklaa on loistavaa suhteella kolme kauhaa ja kolme desiä nestettä millä myös Mass Whey muistaakseni oli ennen ihan ok.

Jäätävä määrä! Massin kauhal tosta tulis 60g prodee per satsi. Ite vedän yleensä 20 tai 30g kerral ja oon huomannu ku oon pari kertaa vetäny 40g:aa, että se toimi lähinnä kaasuttimena...

Oon muutaman vuoden jo iltapalaksi vetänyt ton satsin tosin parissa osassa ja parin tunnin aikana. Ei ole tullut kaasuhaittoja.

Tälläsen pukkas sähköpostiin:

Takaisinvedettävä tuote:
Takaisinvedon syy:
Mass Nutrition MASS WHEY

Tuote sisältää magnesiumaspartaattia, jonka käyttöä elintarvikkeissa ja ravintolisissä ei ole sallittu Euroopan komission asetuksessa 1170/2009. Euroopan komissio on antanut asetuksen (EY) N:o 1170/2009 Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiivin 2002/46/EY ja Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksen (EY) N:o 1925/2006 muuttamisesta siltä osin kuin on kyse sellaisten vitamiinien ja kivennäisaineiden ja niiden muotojen luetteloista, joita voidaan lisätä elintarvikkeisiin, ravintolisät mukaan luettuina. Tämä tarkoittaa sitä, että ravintolisien valmistuksessa saa käyttää ainoastaan asetuksen 1170/2009 liitteessä I lueteltuja vitamiineja ja kivennäisaineita liitteessä II luetelluissa muodoissa. Ravintolisät, jotka sisältävät muita vitamiineja ja/tai kivennäisaineita, tai muita niiden lähteitä kuin mitä asetus sallii, tulee poistaa markkinoilta.
Palautusohjeet:
Jos sinulla on kyseistä tuotetta jäljellä, lähetä se alla olevaan osoitteeseen Postin asiakaspalautuksena, jolloin sinulta ei veloiteta lähetyskuluja. Ilmoita Postissa tarvittaessa asiakaspalautussopimuksemme numero 615079. Laita tuotteen mukaan lappunen, josta käy ilmi tilaajan nimi. Ilmoita samalla tilinumero ja tilinhaltijan nimi hyvitystä varten. Muista säilyttää postista saamaasi asiakaspalautuksen lähetystunnusta, kunnes olet vastaanottanut hyvityksen.

En lyhkäsellä googlettelulla löytänyt mitään maatamullistavaa vaaraa. Jollekkin oli aiheuttanut päänsärkyä, kuulemma. Mielipiteitä? Enköhän tuon itse kitusiin vedä.

Minulle tuli sama. Viikonloppuna hain postista ja aloin käyttää jo Whey-purkkia. En ole saanut roid ragea tai muuta, mutta olisiko jollain nyt jotain "kättä pidempää" tietoa, että mitä vittua tapahtuu? Uskaltaako koko puulaakista enää tilata mitään?

Itselle tuli sama viesti eilen, jolloinka tilasin toisesta firmasta palkkarit, ettei treenit häiriinny.
Olin jo viemässä purnukkaa postiin annetuilla ohjeilla, kunnes kaverille tuli viestillä ilmoitus että takaisinvetoviesti on vain tekninen vika.
Suivaantuneena siitä, että kerkesin jo maksaa ja tilata uudet jauheet, laitoin viestiä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:lle.

Vastaukset referoituna pariin viestiin:
Kysyin: Onko takaisinvetoviestit siis nyt aiheettomia, mainitsin myös siitä etten itse olie saanut vielä peruutusviestiä.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 Vastaus: Takaisinvetoviestit ovat aiheettomia. Tuotteet EIVÄT SISÄLLÄ magnesiumaspartaattia ja niitä koskien EI OLE TAKAISINVETOA.
Vastasin: Aika ihmeellistä vaan että tuollaisia viestejä on ylipäätään koskaan tehty, sitä on turha yrittää selittää järjestelmävirheellä, että näinkin yksityiskohtaisia viestejä lähtee tulemaan.
Vastaus Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: En tiedä tarkalleen, mikä tekninen virhe viestien takana on. Magnesiumaspartaattia koskeva takaisinveto tehtiin jokin aika sitten koskien aivan muita tuotteita (jo aikoja sitten valikoimasta poistuneita tablettituotteita). Proteiinijauheemme eivät ole koskaan kuuluneet kyseisen takaisinvedon piiriin.

Mainitsin myös että kerkesin tilata jo aika kalliilla hinnalla muualta palkkarit, jo ihan sen takia että annetuissa ohjeissa luvattiin palauttaa rahat.
Firma ei tähän reagoinut mitenkään, selitteli vaan järjestelmävirheillä asioita.

Itse en ainakaan ajatellut enää tilata yritykseltä mitään, en tosin tiedä miten toiminta muuttuu nyt kun tapahtui konsernimuutos.

Itselle tuli sama viesti eilen, jolloinka tilasin toisesta firmasta palkkarit, ettei treenit häiriinny.
Olin jo viemässä purnukkaa postiin annetuilla ohjeilla, kunnes kaverille tuli viestillä ilmoitus että takaisinvetoviesti on vain tekninen vika.
Suivaantuneena siitä, että kerkesin jo maksaa ja tilata uudet jauheet, laitoin viestiä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:lle.

Vastaukset referoituna pariin viestiin:
Kysyin: Onko takaisinvetoviestit siis nyt aiheettomia, mainitsin myös siitä etten itse olie saanut vielä peruutusviestiä.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 Vastaus: Takaisinvetoviestit ovat aiheettomia. Tuotteet EIVÄT SISÄLLÄ magnesiumaspartaattia ja niitä koskien EI OLE TAKAISINVETOA.
Vastasin: Aika ihmeellistä vaan että tuollaisia viestejä on ylipäätään koskaan tehty, sitä on turha yrittää selittää järjestelmävirheellä, että näinkin yksityiskohtaisia viestejä lähtee tulemaan.
Vastaus Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: En tiedä tarkalleen, mikä tekninen virhe viestien takana on. Magnesiumaspartaattia koskeva takaisinveto tehtiin jokin aika sitten koskien aivan muita tuotteita (jo aikoja sitten valikoimasta poistuneita tablettituotteita). Proteiinijauheemme eivät ole koskaan kuuluneet kyseisen takaisinvedon piiriin.

Mainitsin myös että kerkesin tilata jo aika kalliilla hinnalla muualta palkkarit, jo ihan sen takia että annetuissa ohjeissa luvattiin palauttaa rahat.
Firma ei tähän reagoinut mitenkään, selitteli vaan järjestelmävirheillä asioita.

Itse en ainakaan ajatellut enää tilata yritykseltä mitään, en tosin tiedä miten toiminta muuttuu nyt kun tapahtui konsernimuutos.

Haiskahtaa siltä, että olisiko ensin päätetty tehdä takaisinveto ja sitten laskettu laskimella ko. operaation todennäköiset tappiot ja päätetty sen takia perua koko homma? Ei tuollaista "takaisinveto"-meiliä varmaan vahingossa kukaan tee?

Mulle tuli tänään toi viesti. Tosin se koskee viestin mukaan Mass Nutrition MASS WHEY & Mass Recovery tuotteita. Ehkäpä noita viestejä tulee sen mukaan mitä on tilaillu. Vaikea kyllä uskoa että noita vahingossa lähtisi.
Mulla olis vielä vähän Mass Wheytä jäljellä. Sitä tosin on ehkä enää kilon verran, että tuskin jaksan sitä alkaa postittamaan. Tosin jos siitä koko purkin hinnan takaisin saisi...

Puljun verkkosivuja siirretään parhaillaan uuteen alustaan ja ne ovat muutaman päivän alhaalla tästä syystä. Tämän siirtoprosessin ohessa on ilmeisesti kyseisiä viestejä lähtenyt vahingossa liikkeelle useampaan otteeseen, tuotteissa ei ole mtn vaarallisia aineita eikä takaisinvetoa. Asiasta on pyritty tiedoittamaan kaikkia sähköpostitse ja myös FB-sivuilla.

No, johan on kummia tiedotuksia. Ja miksi Massin Wheyssä edes olisi magnesiumia...

No jos olisi, niin sitten olisikin mennyt jotain sen verran sekaisin että todellakin olisi syytä takaisinvetoon.

Minä onneton olen tuon listalla kahdella osoitteella, pyysin joku aika sitten poistamaan toisen, mutta tuloksetta. Tosin sen, että takaisinveto-eipäs -viestit tulevat tuplana, vastapainonan en ole saanut kertaakaan viestiä jossa kerrotaan liittymisestä isompaan konserniin.

* * *

Mutta tuo magnesiumaspartaatti, jota jonkun valmistajan joku tuote nyt kumminkin sisältää. Pikagooglauksen perusteella se tahtoo sanoa magnesiumioneja ja erään tavallisen aminohapon ioneja. Molemmat siis vaarattomia? Viesti josta keskustelu alkoi sanoo "ravintolisien valmistuksessa saa käyttää ainoastaan", siis ei niin että pitää todistaa tuote vaarattomaksi vaan EU on listannut ne vaarattomat aineet joista saa sekoitella lisäravinnejuomia.

Oisko ihan mainostempaus tämä koko juttu kun samaan aikaan tiedotetaan yrityskaupoista. Saadaan käviöitä sivulle jne.

Soitin tänään ja kerrottiin että on aiheeton ja tuotteet ei todellakaan sisällä magnesiumia ym. aineita

Oisko ihan mainostempaus tämä koko juttu kun samaan aikaan tiedotetaan yrityskaupoista. Saadaan käviöitä sivulle jne.

En usko. Kuitenkin jää jonnekin nettiin kiertämään joku epämääräinen "niiden tuotteissa oli jotain myrkkyä" -huhu. Tai voi jäädä, riski on aivan liian suuri otettavaksi.

Mä en kyllä kertakaikkiaan pysty käsittämään, miten ihmeessä tekninen virhe voi mitenkään olla tuollaisten viestien takana.

Sekin on mystistä, että tuosta takaisinvedon perumisesta ei mullekkaan oo tullut minkäänlaista tietoa ja Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 väliaikaissivullakaan sitä ei mainita. Eli käytännössä jos joku asiakas ei lue pakkista, ei hän voi tietää takaisinkutsun perumisesta ellei satu soittamaan mass:lle. Ottaen huomioon että ovat lähetelleet pelkästään mainosviestejä mulla tämän kuun puolella 15 kappaletta tuntuu aika erikoiselta että yhden takaisunkutsun perumisesta tiedottaminen osoittautuu noinkin hankalaksi.

Kai se on ihan mahdollista, että tuollainen viestipohja olisi tehty aikoinaan ja sen saa jotenkin järjestelmästä eri tuotteiden nimillä varustettuna tuotteiden tilaajille. Tuossa viestissähän ei tuotteen nimeäkään mainita kuin yhdessä kohdassa. Jännä vaan että googlesta ei oikein löydy mitään osumia foorumeilta vuosien takaa missä olisi sama viestipohja jollain eri tuotteella.

Eihän tuo ainakaan tahalteen voi olla tehty. Koska jos jossain tuotteessa on takaisinveto niin pakkohan siinä on myös lukea mitä erää se koskee, eikä vain kaikkia myytyjä tuotteita. Ja jos nyt ottaa huomioon sen että itse ainakin sain eka viestin siitä että jonkin sortin järjestelmä virhe on lähetellyt viestejä postituslistalle ja noin tunti sen jälkeen tuli ensimmäinen viesti kyseisestä takaisinvedosta. Eli viestitkin tuli väärässä järjestyksessä.

On kyllä hassua että porukka vetelee mitä ihmeellisempiä salaliitto teorioita samantien.

Itselle tuli ensinnä mieleen että oiskohan tämä takaisinveto jenkkilän pään sekoilua (eikö mass jauhot ole jenkkilästä ja mywhey briteistä) johon Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 nopeasti reagoinut ja sitten kun takaisinveto todettu aiheettomaksi ja selitellään teknistä vikaa... mutta eiköhän tämä joku tekninen vika kuitenkin ole, koska itselleni on putoillut näitä viestejä koko viikon, viimeisin vielä tänään aamulla.

Mä en kyllä kertakaikkiaan pysty käsittämään, miten ihmeessä tekninen virhe voi mitenkään olla tuollaisten viestien takana.

Sattumoisin postiboksissani on juuri nyt tusinan verran viestejä otsikolla "puntti". Työkaverin automaattikalenteri siis lienee seonnut, mutta se kyllä varmaankin johtuu uuden järjestelmän käyttöönotosta. Ja on näitä joskus nähty ennenkin.

Meili kuitenkin aina menee jonkinlaisen jonon kautta, ja tuplalähetys on parempi kuin ei lähetystä ollenkaan; siispä systeemi tehdään niin, että meili ensin lähtee ja sitten poistetaan jonosta tai merkitään lähetetyksi. Jos viimeksimainittu vaihe jää tekemättä, voi tulla tuplia.

aika jännä että järjestelmä on tiennyt miksi tuotetta pitää vetää pois tai siis minkä ainesosan takia....

onko tuon emailin siis tehnyt tietokone itse,lähettänyt asiakkaille ja sitten ihminen on siellä huomannut että ohhoh,järjestelmäpä se tempun teki!

hienoa mass taidan pysyä kaukana,ihan vaan varmuuden vuoksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom