Minä taas tykkään uudesta minttusuklaasta! Loistavaa tavaraa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fitnesstukun minttusuklaa on loistavaa suhteella kolme kauhaa ja kolme desiä nestettä millä myös Mass Whey muistaakseni oli ennen ihan ok.
Tälläsen pukkas sähköpostiin:
Takaisinvedettävä tuote:
Takaisinvedon syy:
Mass Nutrition MASS WHEY
Tuote sisältää magnesiumaspartaattia, jonka käyttöä elintarvikkeissa ja ravintolisissä ei ole sallittu Euroopan komission asetuksessa 1170/2009. Euroopan komissio on antanut asetuksen (EY) N:o 1170/2009 Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiivin 2002/46/EY ja Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksen (EY) N:o 1925/2006 muuttamisesta siltä osin kuin on kyse sellaisten vitamiinien ja kivennäisaineiden ja niiden muotojen luetteloista, joita voidaan lisätä elintarvikkeisiin, ravintolisät mukaan luettuina. Tämä tarkoittaa sitä, että ravintolisien valmistuksessa saa käyttää ainoastaan asetuksen 1170/2009 liitteessä I lueteltuja vitamiineja ja kivennäisaineita liitteessä II luetelluissa muodoissa. Ravintolisät, jotka sisältävät muita vitamiineja ja/tai kivennäisaineita, tai muita niiden lähteitä kuin mitä asetus sallii, tulee poistaa markkinoilta.
Palautusohjeet:
Jos sinulla on kyseistä tuotetta jäljellä, lähetä se alla olevaan osoitteeseen Postin asiakaspalautuksena, jolloin sinulta ei veloiteta lähetyskuluja. Ilmoita Postissa tarvittaessa asiakaspalautussopimuksemme numero 615079. Laita tuotteen mukaan lappunen, josta käy ilmi tilaajan nimi. Ilmoita samalla tilinumero ja tilinhaltijan nimi hyvitystä varten. Muista säilyttää postista saamaasi asiakaspalautuksen lähetystunnusta, kunnes olet vastaanottanut hyvityksen.
En lyhkäsellä googlettelulla löytänyt mitään maatamullistavaa vaaraa. Jollekkin oli aiheuttanut päänsärkyä, kuulemma. Mielipiteitä? Enköhän tuon itse kitusiin vedä.
Itselle tuli sama viesti eilen, jolloinka tilasin toisesta firmasta palkkarit, ettei treenit häiriinny.
Olin jo viemässä purnukkaa postiin annetuilla ohjeilla, kunnes kaverille tuli viestillä ilmoitus että takaisinvetoviesti on vain tekninen vika.
Suivaantuneena siitä, että kerkesin jo maksaa ja tilata uudet jauheet, laitoin viestiä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:lle.
Vastaukset referoituna pariin viestiin:
Kysyin: Onko takaisinvetoviestit siis nyt aiheettomia, mainitsin myös siitä etten itse olie saanut vielä peruutusviestiä.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 Vastaus: Takaisinvetoviestit ovat aiheettomia. Tuotteet EIVÄT SISÄLLÄ magnesiumaspartaattia ja niitä koskien EI OLE TAKAISINVETOA.
Vastasin: Aika ihmeellistä vaan että tuollaisia viestejä on ylipäätään koskaan tehty, sitä on turha yrittää selittää järjestelmävirheellä, että näinkin yksityiskohtaisia viestejä lähtee tulemaan.
Vastaus Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: En tiedä tarkalleen, mikä tekninen virhe viestien takana on. Magnesiumaspartaattia koskeva takaisinveto tehtiin jokin aika sitten koskien aivan muita tuotteita (jo aikoja sitten valikoimasta poistuneita tablettituotteita). Proteiinijauheemme eivät ole koskaan kuuluneet kyseisen takaisinvedon piiriin.
Mainitsin myös että kerkesin tilata jo aika kalliilla hinnalla muualta palkkarit, jo ihan sen takia että annetuissa ohjeissa luvattiin palauttaa rahat.
Firma ei tähän reagoinut mitenkään, selitteli vaan järjestelmävirheillä asioita.
Itse en ainakaan ajatellut enää tilata yritykseltä mitään, en tosin tiedä miten toiminta muuttuu nyt kun tapahtui konsernimuutos.
Luin eräältä "luotettavalta" sivustolta, että koko pulju olisi myyty briteille. pitääköhän paikkaansa?
No, johan on kummia tiedotuksia. Ja miksi Massin Wheyssä edes olisi magnesiumia...
Oisko ihan mainostempaus tämä koko juttu kun samaan aikaan tiedotetaan yrityskaupoista. Saadaan käviöitä sivulle jne.
Mä en kyllä kertakaikkiaan pysty käsittämään, miten ihmeessä tekninen virhe voi mitenkään olla tuollaisten viestien takana.