Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Nopeasti katsomalla kaikki perusherst joita kaapissa on sisältää enemmän kuin tuon haitarin verran proteiinia. Toki tuoteselosteet ei kerro paljonko tuosts on herasta, mutta heratuotteessa voisin sanoa että proteiinista kaikki on herasta.

Oho, mitäs tuotteita käytät??! Pikaisella lisägoogletuksella vastaan tuli vain Impact Whey ja Prot-top, jotka kipuaa ~80%:iin. Joku Fasti saattaa myös tonne päästä, mut samalla hinnalla saa esim. käytetyn Audin... Mut siltikään ei oo mtn väliä onko prodessa 75% vai 80% proteiinia, kun päivätasolla ero on muutama gramma. Ite valkkaan pönikkäni muiden ominaisuuksien ja käytännöllisyyden perusteella (esim. tilaan samasta paikasta muutakin - tosin nykyään aion käyttää lähinnä Mass Wheytä, koska paras).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho, mitäs tuotteita käytät??! Pikaisella lisägoogletuksella vastaan tuli vain Impact Whey ja Prot-top, jotka kipuaa ~80%:iin. Joku Fasti saattaa myös tonne päästä, mut samalla hinnalla saa esim. käytetyn Audin... Mut siltikään ei oo mtn väliä onko prodessa 75% vai 80% proteiinia, kun päivätasolla ero on muutama gramma. Ite valkkaan pönikkäni muiden ominaisuuksien ja käytännöllisyyden perusteella (esim. tilaan samasta paikasta muutakin - tosin nykyään aion käyttää lähinnä Mass Wheytä, koska paras).

No impactia juuri oli kaapissa. Myös fastin whey+ on about samaa tasoa. Itse valikoin samoista syistä ja siksi noita massin jauheita olen vältellyt niiden järkyttävän makean maun takia. Pääasiassa tällä hetkellä prodena on myproteinin impact native whey 95 ja maustamattomana.

Yksi syy myös miksi suosin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: tä on erittäin nopea toimitus. Su illalla tilaa ja tiistaina jo tuotteet postissa noudettavissa, toisin kuin tukussa menee aina tuo viikko vähintään. Recovery pro: ssa hinta ainakin kohillaan, vaikka erittäin makeaa se on (vaniljaa kokeilleena). My whey stracciatella on kyllä loistavan makuista ihan vedenkin kanssa.

Itse oon käyttänyt Wheytä ja IsoWheytä suklaan makusena, yhtä hyviä molemmat!

Ja MyWheyn Chocolate Mint ja Cookies & Cream!!!:kuola::kuola::kuola:

Toi minttusulkaa protsku on kyllä ihan parhainta. Mitään muuta merkkiä tai makua en tuu pitkiin aikoihin edes kokeilemaan.
Nyt tuli kans ekat purkit Mass:in EAA:ta, makuina Lime ja Bubblegum. Limeä en oo viäl korkannu, mut toi purkka on ainaki ihan sairaan hyvää :kuola:

Testattu suklaa, minttusuklaa, banaani ja mansikka. Kaksi ensinmainittua oikein hyviä, kaksi viimeksimainittua tuiki pahaa. Toimitukset ovat tulleen ajallaan.

Makuasioista on turha kiistellä, koska minun makuni on oikeassa. Mutta voisihan tuo Mass kaupata lajitelmaa jolla saisi maistella noita makuja ja valita mieleisensä.

Mä tilasin 4kg heraa 45e, "kuljetuksessa vaurioitunut pakkaus". Pari naarmua oli etiketeissä, tuoteselosteesta ei saanut selvää kaikilla kielillä. Lähettivät kaupan päälle yhden tommosen annospussin. Suklaanmakuinen annospussi oli ihan ok, ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin toi 4kg pönttö mansikkaa. Minttusuklaatakin olen massin tuotteista juonut, hyvää sekin.

"Mass Whey"
Hinta/laatusuhde on todella hyvä. Nykyään aika monikin halpishera alkaa olemaan sukraloosilla makeutettu, mutta muistelen, että aikoinaan, kun Mass Wheytä ekoja kertoja tilailin, näin ei ollut. Sukraloosi tuo mielestäni aspartaamia luonnollisemman makeuden, ei ole semmoista tympeää sivumakua.

Ennen kuin joku rupeaa asiasta mäkättämään, totean, että mulla ei edelleenkään ole keinoja (eli riippumattoman labran testituloksia) tietää lisäravinteen X tai Y todellista koostumusta. On vain se tieto, mikä purkin tai pussin kyljessä lukee, tieto hinnasta ja siitä, miltä jostain jauhosta tehty juoma maistuu. Niillä tiedoilla siis mennään. Myöskin on jo vuosia sitten todettu se, miten jokaikinen lisäravinnekauppias väittää juuri heidän jauhojensa olevan huippulaadukkaita. Noh, täten kaikki ovat samalla viivalla ja minä ostan sitä, mikä ei mahaani ärsytä, mikä maistuu edes ihan kohtalaiselta ja on edullista, koska oletettavasti kaikilla on suunnilleen yhtä huonoa tai yhtä hyvää jauhoa purkeissaan tai pusseissaan. Katotaan asiaa sitten joskus uudestaan, jos tulee riippumattoman labran testituloksia. Epäilen, ettei ikinä tule, koska kyse on elintarvikkeista, eikä lääkkeistä.

HCT:ssä olisi kyllä plussaa tuo kotimaisuus, pitääpä tsekata tarjontansa ja hintansa. Mitään valmiita palautusjuomajauheita en edelleenkään halua, vaan sotken ite heraa, maltoa ja kreaa.

Ainiin, makuja olen testannut vissiin suklaan, vaniljan, stracciatellan, banoffeen ja banaanin. Ihan jees kaikki. Yleensä en jaksa säätää ja vaihdella makuja, vaan vedän suklaan makuista aina palautusjuomassa ja vaniljanmakuista jugumössöissä (mustaherukoita, maustamatonta jugua ja heraprotujauhua). Joskus aikoja sitten jo sen huomasi, että vanilja ja suklaa ovat turvallisimpia makuvaihtoehtoja proteiinijauhoissa ja keskimäärin yleisimmin pahoja makuja ovat marjojen ja hedelmien makuiset. Poikkeuksiakin on, mutta aika usein on noin mennyt, merkki kuin merkki. Mua ei aspartaami versus sukraloosi asiassa jaksa myöskään kiinnostaa mahd. aspartaamin terveyshaitat, vaan se, että aspartaamilla makeutetut jutut aina maistuvat pahalle. Joku ikävä sivumaku niissä aina on ja se tökkii pahasti.

Itsehän rupesin boikotoimaan Massia tuossa vuosi pari sitten, kun hinnat pomppasivat Tukun kanssa samoihin ja vähän ylikin ja kaupanpäälliset lähtivät pois siinä samalla. Tukun kautta tekee säästöä kun saa ilmaiseksi siihen kylkeen milloin mitäkin mm. kreatiinia, vitamiinit, omega 3:t. Toimitus on kylläkin vähän hitaampi, eli täytyy vähän osata ennakoida tilauksen kanssa.

Pitääks nää hakee postista vai tuoko kotiin? Muistelen vaan että Supermassa joskus blogissaan kerto kuinka oli kiikutettu massin paketti kotiovelle mut voihan se olla et sponssattavilla vähä eri systeemit ku perus kuluttajille

Kiitos kaikille vastanneille. Eilen tilasin Massin tuotteet, toinen oli halvempi kun oli "kuljetuksessa vaurioitunut" mutta en huomannut mitään eroa ehtaan... joo, eilen tilasin, tänään hain postista, oli nopea palvelu...! Mukana oli pari ylimääräistä muuta tuotetta "kaupantekijäisinä" eli ylimääräisinä.

Molemmat olin valinnut suklaanmakuisena ja niin perhanan hyvältä maistuivat, että...

Siinä kuljetuksessa vaurioituneessa on luultavasti vaan pari naarmua etiketissä jos jaksat tarkemmin tutkia. Mitä tavaraa tarkalleen tilasit? Mulla oli näytepussi wheytä suklaana mutta voi olla että vesimäärä oli väärä kun ei ollut imo niin hyvä kuin mansikka.

Siinä kuljetuksessa vaurioituneessa on luultavasti vaan pari naarmua etiketissä jos jaksat tarkemmin tutkia. Mitä tavaraa tarkalleen tilasit? Mulla oli näytepussi wheytä suklaana mutta voi olla että vesimäärä oli väärä kun ei ollut imo niin hyvä kuin mansikka.

Mass Recoverya ja Mass Wheytä tilasin.

En kyllä vieläkään löydä oikein naarmua etiketissä, mutta voi olla et se on tää ikänäkö...no, hyväet halvemmalla sain kun ei tuotteessa oo priimaan verraten mitn eroa.

Makuhan on aina makuasia, mutta suklaa on aina maistunut mulle.

Nonnii, sanokaas vielä... ensimmäiset Recoveryt ja Wheyt vedettynä...onko nää aina näin pirun täyttäviä...tuntuu että kun esim. illalla otin tuon purkissa mainitun 2 mitallista Recoverya ja sekoitin sen 3 dl:n maitoa niin kohta olo oli niin...röyh...ettei tuhdimmasta olosta enää väliä. Ei oikein jaksa mitään muuta paljoakaan ottaa. Sama nyt aamulla, 1 mitallinen Whetä ja norm. aamupala ja olo aika täysinäinen.

Joo, en ole ennen tämäntyyppisiä tosiaan käyttänyt, ennen mentiin tyyliin paljon ruokaa+ ehkä maltoa eli siksi nää kysymykset.

Määrästä riippuu täyttävyys ja myös kunkin vatsan toiminnasta. Itse käytin pitkään normiheraa ja valmispalareita joista tuppaa erityisesti niillä isoilla annoksilla tulemaan täysi olo kun vellovat pitempään vatsassa.

Itse tykkään esimerkiksi käyttää aamuisin ja palarissa isolaattia kun tuntuu vatsassa kevyemmältä ja imeytyy nopeammin. Samoin malton/valmispalarin sijaan voi kokeilla korkeamman molekyylipainon omaavia hiilareita jotka siirtyvät vatsasta nopeammin suoleen ja imeytyvät myös ripeämmin (esim. vitargo, waxy maize....). Budjetistahan nämäkin on välillä kiinni, mutta itsellä se hyvä olo ja muun ruuan paremmin uppoaminen on ollut sen arvoista :)!

Mass Recovery Chocolatea ostin ja nyt oon pari kertaa sitä juonu. Maku ihan jees, eiköhän tuohon totu, mutta mulla jää sinne pohjalle sitä jauhetta jostain syystä. Aina ku se alkaa käymään vähiin niin huomaa miten pikkuhiljaa sitä jauhetta tulee aina enemmän ja enemmän suuhun samalla ku hörppii. Mistä tää johtuu, pitäskö vaan sekottaa kauemmin? En kestä muutenkaan missään jogurtissa tms. paakkuja ollenkaan. Hyi. No jospa tuohon tottuis sitte joskus. Tätä ennen käytin SmartSupps Whey Proteinia jossa ei jäänyt jauhetta ollenkaan sinne sheikkerin pohjalle, joskus saatto reunoille jäädä jotain.

Ainiin, joku sano jossain täällä että tuo Recovery olis täyttävää? Mulla on nyt joka kerta tullu hirmunen nälkä ku oon tuon juonu, vaikka aina oon lähes täyteen mahaan juonu :D ehkä oon vaan outo.

Mass Recovery Chocolatea ostin ja nyt oon pari kertaa sitä juonu. Maku ihan jees, eiköhän tuohon totu, mutta mulla jää sinne pohjalle sitä jauhetta jostain syystä. Aina ku se alkaa käymään vähiin niin huomaa miten pikkuhiljaa sitä jauhetta tulee aina enemmän ja enemmän suuhun samalla ku hörppii. Mistä tää johtuu, pitäskö vaan sekottaa kauemmin? En kestä muutenkaan missään jogurtissa tms. paakkuja ollenkaan. Hyi. No jospa tuohon tottuis sitte joskus. Tätä ennen käytin SmartSupps Whey Proteinia jossa ei jäänyt jauhetta ollenkaan sinne sheikkerin pohjalle, joskus saatto reunoille jäädä jotain.

Se jauhe on kreatiinia. Kreatiini ei liukene veteen. Itse olen ihmetellyt kun omassa Recovery Mansikassa tuota "saostumaa" tulee todella vähän vaikka antaa juoman seistä. Vertailukohtana esimerkiksi MyProtein Hurricane XS, jossa tuon kreatiinin tuntee koostumuksessa jopa juotaessa. Ole onnellinen - mitä enemmän saostumaa - sitä enemmän kreatiinia.

Vertaat omenaa päärynään eli palautusjuomaa pelkkään proteiiniin. Jos tuossa SmartSuppsissa olisi saostumaa niin sisällössä olisi jotain vikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom