Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

onko tuon emailin siis tehnyt tietokone itse,lähettänyt asiakkaille ja sitten ihminen on siellä huomannut että ohhoh,järjestelmäpä se tempun teki!

Kaiketi laissa on varautumisvelvollisuus s.e. hätätapauksessa saadaan nopeasti asiakkaille tiedotettua ongelmista. Minä tekisin tuon jonkinlaisina valmiina viestipohjina, ehkä tyyliin "Hei $etu $suku, nyt on käynyt vahinko. Olet ostanut tuotetta $tuote. Siinä on $ongelmakuvaus...". Sitten sopiva tietokanta-ajo jolla katsoa mitä kukin on ostanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän kyllä rupeaa epäillyttämän koko firma. Taidan pistää jatkossa boikottiin.

Tuli takaisin vedosta toiseen sähköpostiin ilmoitus, jota olen joskus käyttänyt tilauksen yhteydessä.

Ei näitä kyllä vahingossa lähde. Se on ihan varmaa! En äkkiä muista, mikä tuote olisi ollut Massilla ollut viimeksi takaisinvedossa? Taisi olla näitä treenibuustereita? Ja tätä ainetta siinä ei ollut? Paska firma!

Tietenkin tämä olla sitä markkinointia yrityskaupasta Myproteinin kanssa. Periaatteessa halpaa markkinointia, kun suurinosa ei palauta kuitenkaan.

Minä tekisin tuon jonkinlaisina valmiina viestipohjina, ehkä tyyliin "Hei $etu $suku, nyt on käynyt vahinko. Olet ostanut tuotetta $tuote. Siinä on $ongelmakuvaus...". Sitten sopiva tietokanta-ajo jolla katsoa mitä kukin on ostanut.

tekisit valmiita pohjia joissa lukee että tuotteessa on "sitä ja sitä" jota ei pitäsi olla? millä arviolla keksit että mitä tämä "sitä ja sitä" on kuten tässä tapauksessa järjestelmä on keksinyt omasta päästä magnesiumaspartaatin? itse keksisin varmaan niihin valmiisiin pohjiin,että niissä on Q-vitamiinia... sitten olisin valmis postittaan heti jos näin sattuu joskus käymään...sormi entterillä istuisin koneella ja 10 vuoden päästä vituttais istua kun ei näin käynytkään ja olen valmiit pohjat jo tehnyt..

se että järjestelmä alkaa niitä lähetteleen itsekseen niin sehän vasta outoa touhua on...

Mää lukemas kommentteja epäilyttävästä toiminnasta:

RQnN2sR.gif

Vähän kyllä rupeaa epäillyttämän koko firma. Taidan pistää jatkossa boikottiin.

Tuli takaisin vedosta toiseen sähköpostiin ilmoitus, jota olen joskus käyttänyt tilauksen yhteydessä.

Ei näitä kyllä vahingossa lähde. Se on ihan varmaa! En äkkiä muista, mikä tuote olisi ollut Massilla ollut viimeksi takaisinvedossa? Taisi olla näitä treenibuustereita? Ja tätä ainetta siinä ei ollut? Paska firma!

Tietenkin tämä olla sitä markkinointia yrityskaupasta Myproteinin kanssa. Periaatteessa halpaa markkinointia, kun suurinosa ei palauta kuitenkaan.

Tietojärjestelmiä uusiessa saattaa tapahtua vaikka mitä. Varsinkin kun alusta vaihdetaan kokonaan toiseen.

Mitä ihmeempiä salaliittoteoriotakin täällä kyllä näkee. Miksi ihmeessä kukaan käyttäisi näin huonoja keinoja markkinoinnissa? Joo firman kannalta varmaan todella järkevää lähettää salaisella agendalla viestejä markkinoinitmielessä jotka:

- Aiheuttaa kuluttajissa paniikkia ja sekaannusta -> tukkii aspan päiviksi
- Vahingoittaa potentiaalisesti brändiä koska ihmiset tunnetusti muistavat vain negatiiviset asiat
- Ei taatusti ainakaan lisää tuotteen myyntiä hetkeen ilmoituksen jälkeen

Viimeisin takaisinveto oli FatBurneri - ja sekin siitä syystä, että Eviran mielestä ei saa myydä tuotetta jossa on sekä synerfiiniä että kofeiinia samassa tuotteessa.
Molempia ainesosia saa kyllä edelleen myydä erikseen, mutta evira kieltänyt valmistet joissa molempia.

miksi eivät sitten virallisesti peru takaisinvetoa missään?

Ilmoituksia tullut:
Sähköpostitse tullut virallinen ilmoitus (laajin joukko ihmisiä tavoitetaan juuri täällä) - itse saanut useamman sähköpostin jossa peruttu jo ennen kuin itse takaisinvetomeili on tullut:
"
Hyvä asiakkaamme,

Pahoittelemme, jos olet viimeisen vuorokauden aikana vastaanottanut meiltä sähköpostia koskien Mass Wheyn tai Mass Recoveryn takaisinvetoa tai kauppaehtojamme.

Valitettavan teknisen virheen vuoksi kyseiset viestit on lähetetty aiheettomasti.

Haluamme vakuuttaa teille, että Mass Whey ja Mass Recovery EIVÄT SISÄLLÄ magnesiumaspartaattia ja niitä koskien EI OLE TAKAISINVETOJA.

Pahoittelemme tapahtunutta!

Parhain terveisin,

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 asiakaspalvelu

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15

Muottitie 4, 90830 HAUKIPUDAS, FINLAND
Yhteydenottoon vastataaan
"
FB-sivuilla on asiasta informoitu ja kyselyihin vastailtu.
Verkkosivut ovat nyt päivityksen vuoksi pois käytöstä vielä päivän pari ja ongelma ilmeni juurikin tämän palvelukatkon aikana -> näinollen verkkosivuillakaan ei ole voitu tiedoittaa. Asiasta varmasti laitetaan virallinen tiedote vielä nettivisivuillekkin kunhan saavat palvelun takaisin käyttöön.

Itse olen massin perustamisesta lähtien ollut heidän asiakkaansa ja ollutkin ihan tyytyväinen tuotteiden sisältöihin, makuihin sekä nopeisiin toimituksiin.

Sivuston tuotteiden hinnoittelu on kylläkin ollut alusta lähtien hyvinkin huvittavaa.

Suluissa aina mukamas alkuperäinen hinta, tämän ja tämän verran saat nyt alennusta ja kun tuotteen tarjoushinta on noussut, on myös alkuperäinenkin hinta noussut;)

Jos en väärin muista niin Mass Whey & Recovery hinta on ollut alunperin 39.90€ ?? ja useiden hintakorotusten jälkeen noussut tämän hetkiseen 62.90€.

Lisäksi tuotteiden koostumukset sekä maut tuppaavat liiankin usein vaihtumaan josta viimeisempänä Recoveryn minttusuklaan maku meni heittämällä huonompaan suuntaan.

Taitaa olla aika katsella muita vaihtoehtoja ..

It's official:

"
Hyvä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 asiakas!
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 on nyt osa The Hut Group -konsernia, johon kuuluu myös Euroopan suurin online urheiluravinnemerkki Myprotein.
Sivustollemme tehdään parhaillaan muutoksia ja päivityksiä, joiden avulla pyrimme entisestään parantamaan käyttäjäkokemusta ja laajentamaan tuotevalikoimaamme.
Valitettavasti meillä on ollut teknisiä ongelmia ja osalle asiakkaistamme on lähtenyt virheellisiä takaisinvetoilmoituksia liittyen tuotteisiin Mass Whey, Mass Recovery ja Myprotein Impact Whey. Voin vakuuttaa, että kyseiset tuotteet eivät sisällä tai ole koskaan sisältäneet ilmoituksissa mainittua magnesiumaspartaattia eikä niihin liity mitään takaisinvetoa ja että ne ovat turvallisia käyttää.
Minä henkilökohtaisesti ja koko Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-tiimi pahoittelemme viestien asiakkaillemme aiheuttamaa sekaannusta ja huolta. Pyrimme saamaan uuden ja entistä ehomman sivustomme julkaistua mahdollisimman pian, jotta voimme tulevaisuudessakin tarjota teille laadukkaita tuotteita ja hyvää palvelua.
Ystävällisin terveisin,
Robert Walker
Nordic Operations Director
The Hut Group
Email: info@Fitnesstukku koodi pakkotoisto15
"

Sama. Porukka vetää kusi sukassa folihattua päähän ja kehittelee salaliittoteorioita samalla kun vannoo pakkiksella ettei enää ikinä osta tuolta mitään. Hyvä meininki.

Mä en tiedä tulkittiinko tuota mun viestiä edes yhdeksi näistä foliohattuilusta, mutta mä vaan tosiaankin ihmettelin että minkälaisella järjestelmällä ja miten tuollainen virhe voi tapahtua. Samoin huonosti onnistunut tiedottaminen takaisinvedon perumisesta ihmetytti. Mä en vieläkään missään muualla ole törmännyt takaisinvedon perumiseen kuin tässä ketjussa ja suurin osa asiakkaista tätä ketjua tuskin lukee. Hyvä että Mihkel sentään täällä tiedotellut, vaikkei suoranaisesti hänen tehtävä olekkaan.

Vinkkinä vielä että jos joku meinaa nyt lähipäivinä tuolta myproteinilta tilata (kun Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sinne ohjaa), niin kannattaa huomioida että netistä löytää helposti muitakin alennuskoodeja kuin tuon ilmaisen kuljetuksen ja tarpeeksi isoille tilauksille kuljetus taisi olla ilmainen joka tapauksessa. Kannattaa siis tsekata, että kannattaako tuota koodia edes käyttää, vai saisiko jollain toisella koodilla vielä halvemmalla.

Mä en tiedä tulkittiinko tuota mun viestiä edes yhdeksi näistä foliohattuilusta, mutta mä vaan tosiaankin ihmettelin että minkälaisella järjestelmällä ja miten tuollainen virhe voi tapahtua.
Mitä väliä sillä edes on. Ei mua ainakaan kiinnosta paskan vertaa. Tuotteessa ei ole vikaa ja se riittää mulle. Mutta miten olisi sellainen selitys kuin inhimillinen virhe? Tuliko kellekään mieleen? Parhaassa tapauksessa joku harjoittelija.

Mutta miten olisi sellainen selitys kuin inhimillinen virhe? Tuliko kellekään mieleen? Parhaassa tapauksessa joku harjoittelija.
inhimillinen virhe oli keksiä vahingossa täysin tuulesta temmattu juttu, että tietyt tuotteet sisältää mangnesuimXXXX ja voitte alkaa lähettää tavaraa takaisin? ja vahingossa postitettu asiakkalle?

ja tällasia pohjiako on valmiina joissa tiedetään etukäteen (jopa vuosia ennenkö?) mitä jossain tuotteessa on liikaa?

onkohan Valiolla koneella valmiita pohjia,että raejuusto sisältää silliä ja tavaraa otetaan jo vastaan? niillä on sitten varmaan joku 900-1000 tuotevirhe pohjaa pelkästään raejuustoa varten,odottaa vain napin painallusta,toki sen voi järjestelmäkin lähettää jos sillä semmonen tunne tulee yhtäkkiä,että nyt sitä on!!

Olisipa kiva saada kunnon selvitys asiasta miksi tuollainen takaisinveto-viesti on alunperin lähtenyt
Kerroppa mulle miksi ihmeessä? :D

Nää jutut kuulostaa ihan siltä kuin isomman luokan pomo olis selvittämässä asiaa.

"nyt täytyy perinpohjaisesti selvittää tämä asia"

Kyllä naurattaa ku porukka huolestuu ihan tosissaan. Nykyään pitää aina huolestua kaikesta ihan vitusti.."Nyt olisi kyllä sitten parempi olla hyvä selitys tälle!!" Hehee

Osaa ihmisistä nyt ei vaan ympärillä tapahtuvat asiat kiinnosta eikä siinä mitään. Mutta esim. Inhimillinen virhe syyksi on paskin argumentti ikinä. En varsinkaan ymmärrä mitä väärää on haluta parempi selvitys asiasta noiden viestien sisällöstä kun " sori että laittettiin näitä viestejä, näissä tuotteissa ei oikeasti ole mitään vikaa".

Nii no mikä tuossa nyt sitte rassaa? Tuli vahingossa joku viesti ja siihen korjaus. Minusta se on siinä, mutta osa ottaa nokkiinsa ja vähintään miljoonakorvaukset nöyristelevine anteeksipyyntöineen valtakunnan telkkarissa on tarpeelliset, huolimatta siitä ettei edes käytä kyseisiä tuotteita. Minusta se on huvittavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom