Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n tuotteet?

Juu tiedän että palautusjuoma ja pelkkä proteiini on eri asia. Ihmettelin vaan sitä jauhetta siellä. Mutta hyvä tietää, vaikka Se jauhe ärsyttävää siellä onkin :D tosin kyllä Se nyt menee kun tietää että Se on kreatiinia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäis pönikkä tilata mut en oo koskaan edes maistanu Massin protskuja niin en oikeen tiedä mitä ottais. Choc-orange, choc-peanut ja Orange cream käyny mielessä. Banaani muuten mut esimerkiks tukulta ku ostin Gourmet Pro banaania niin se oli todella hyvää mut se niiden Hera banaanin makusena ei kyl vakuuttanu. Juon veteen sekotettuna pääosin.

Mitä suosittelisitte?

Pitäis pönikkä tilata mut en oo koskaan edes maistanu Massin protskuja niin en oikeen tiedä mitä ottais. Choc-orange, choc-peanut ja Orange cream käyny mielessä. Banaani muuten mut esimerkiks tukulta ku ostin Gourmet Pro banaania niin se oli todella hyvää mut se niiden Hera banaanin makusena ei kyl vakuuttanu. Juon veteen sekotettuna pääosin.

Mitä suosittelisitte?

Minttusuklaa. Voi maistua parilla ekalla kerralla vähän turhan raikkaalta, mutta siihen tottuu äkkiä. Ja sitten onkin erinomaisen makuista.

Minttusuklaata jo useita vuosia tilannut tuolta ja on mielestäni laadukasta. Olen kokeillut myös muita makuja, mutta eivät ole olleet niin hyviä. Makuasioitahan nämä tietysti. Ja kuten Johnnie totesi, niin voi maistua aluksi vähän raikkaalta.

Tuota Massin minttusuklaata kannattaa kokeilla myös sekoittaa esim. Fastin caramel puddingin sekaan. Tulee meinaan tajuttoman hyvää. Samaten itse olen jo vuosia laittanut tuota minttusuklaata myös omaan aamupalaa eli lidl quark rahkan, pakastemansikoiden, kaurahiutaleiden ja makeutusaineen sekaan. Nam.

Haluisin kokeilla jotain muuta, minttusuklaa alkaa tulee korvista ulos ku sitä on tullu vedettyä muilta merkeiltä täs vuosien mittaan pussi jos toinenki.

Muistuttaako toi Choc-peanut millään tavalla Snickersiä?

Haluisin kokeilla jotain muuta, minttusuklaa alkaa tulee korvista ulos ku sitä on tullu vedettyä muilta merkeiltä täs vuosien mittaan pussi jos toinenki.

Muistuttaako toi Choc-peanut millään tavalla Snickersiä?

Brotha, vastaus on kyllä :) Makuasiat ny on vähä henk. kohtasia, mut itellä on tuo just menos ja maku 5/5. Myös tuo mainitsemasi orange cream oli hyvä, ei ihan yhtä hyvä ku Tukun vastaava gainerissa, mutta 4/5. Choc-peanutiin enoo kyllästyn, mut orange cream alko snadisti tökkiä loppuvaihees, mutta se nyt on yleistä monissa mauissa... Suosittelen siis toki :thumbs:

Minttusuklaa. Voi maistua parilla ekalla kerralla vähän turhan raikkaalta, mutta siihen tottuu äkkiä. Ja sitten onkin erinomaisen makuista.

Eilen tuli massilta lähetys ja tämä "raikkaus" oli poistunut tuosta minttusuklaasta eli makua on muutettu hieman ja mielestäni parempi näin.

Kyllä Massin Recoveryä ja Wheytä on tullut kiskottua vuosien aikana kymmeniä kiloja.
Hyvää perus-low-budget-kamaa. Pieniä makuvivahteita on aina ollut, mutta kun en muutenkaan herkkuja vetele, niin hyvälle nämä maistuvat.
Nyt on testissä saman puljun Myprotein-tuotteet.

Puoliksi off-topic, mutta Massin magnesiumpurnukka on oman brosciencegoogletteluni perusteella erittäin laadukas. Ite oon sitä nyt vetäny, tosin eka purkki vasta menossa kun siinä on vuoden satsi.

Puoliksi off-topic, mutta Massin magnesiumpurnukka on oman brosciencegoogletteluni perusteella erittäin laadukas. Ite oon sitä nyt vetäny, tosin eka purkki vasta menossa kun siinä on vuoden satsi.

Tuo on hyvä että on useita eri magnesiumin muotoja samassa tabussa ja kaikki on ns. laadukkaita eikä mitään oksidia.

Joo, on kyl speksien mukaan hyvä. Ite toki vetäisin mieluummin 2 noita per päivä. 190mg on aika vähä.

Orange Cream testattu maitoon ja tota noin... Aika raikas ja kovasti kehuttu et Massin tuotteissa on sitä makua mut toi oli itseasiassa jopa maitoon aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi. En tiedä mistä ne se creamin on tohon repiny ku itse en sitä ainakaa erottanu. Tää myös paakkuntu toisin ku esim Star nutritionin herat ja mauttomampaa.. No kyllähän toi alas menee mut kyl toi oli suuri pettymys

Ite maistoin joku aika sitten näytteenä tulleen ananaksen makuisen Massin protujauhon. Ei vakuuttanut. Ensinnäkin maku oli hyvin mieto (mulle se on plussaa), toisekseen aika ankea. Ei ollut ananasta nähnytkään, ihan outo maku. Samapa tuo, syön suklaan ja vaniljan makuista sit vain, kuten aina ennenkin.

Orange Cream testattu maitoon ja tota noin... Aika raikas ja kovasti kehuttu et Massin tuotteissa on sitä makua mut toi oli itseasiassa jopa maitoon aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi. En tiedä mistä ne se creamin on tohon repiny ku itse en sitä ainakaa erottanu. Tää myös paakkuntu toisin ku esim Star nutritionin herat ja mauttomampaa.. No kyllähän toi alas menee mut kyl toi oli suuri pettymys

"aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi", mitä muita makuja olisit kaivannut appelsiininmakuiseen prodejauhoon?! :D

Ite oon SN:lta testannu Gainer Pro:ta eri mauilla ja Stevia Whey:tä suklaan ja mansikan, enkä oo evö mtn laimeampaa eläissän maistanu (lukuunottamatta edesmennyt Gainer Pro Orange Cream, joka oli 5/5!). Aspartaami Wheyhin enoo koskenu... Vaikea uskoa, että se olisi maagisesti maukkaampaa, kuin nuo edellä mainitut?

"aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi", mitä muita makuja olisit kaivannut appelsiininmakuiseen prodejauhoon?! :D

Ite oon SN:lta testannu Gainer Pro:ta eri mauilla ja Stevia Whey:tä suklaan ja mansikan, enkä oo evö mtn laimeampaa eläissän maistanu (lukuunottamatta edesmennyt Gainer Pro Orange Cream, joka oli 5/5!). Aspartaami Wheyhin enoo koskenu... Vaikea uskoa, että se olisi maagisesti maukkaampaa, kuin nuo edellä mainitut?

Orange cream. Kermainen appelsiini niin ei mulla tuu mieleen mitenkään raikas ehkä enemmän mehumainen appelsiinin maku siitä mieleen. Vaikee nyt selittää mitä haen takaa, odotin enemmän jotain vanilla pear tyyppistä, kermaista ja sellasta pehmeää makua.

Join nyt veteen ja oli itseasiassa parempaa kun maitoon, nyt jopa melkeen erotti et mistä se Cream tulee tohon nimeen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom