Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis pönikkä tilata mut en oo koskaan edes maistanu Massin protskuja niin en oikeen tiedä mitä ottais. Choc-orange, choc-peanut ja Orange cream käyny mielessä. Banaani muuten mut esimerkiks tukulta ku ostin Gourmet Pro banaania niin se oli todella hyvää mut se niiden Hera banaanin makusena ei kyl vakuuttanu. Juon veteen sekotettuna pääosin.
Mitä suosittelisitte?
Minttusuklaa. Voi maistua parilla ekalla kerralla vähän turhan raikkaalta, mutta siihen tottuu äkkiä. Ja sitten onkin erinomaisen makuista.
Sekoitatko veteen? Jos sekoitat, niin sekoittuuko helposti?
Ei nyt vastaa kysymykseensi mitenkään, mutta suklaa-banaani oli ainakin itelle suuri positiivinen ylläri, kun edellinen pönttö oli sellanen.Muistuttaako toi Choc-peanut millään tavalla Snickersiä?
Haluisin kokeilla jotain muuta, minttusuklaa alkaa tulee korvista ulos ku sitä on tullu vedettyä muilta merkeiltä täs vuosien mittaan pussi jos toinenki.
Muistuttaako toi Choc-peanut millään tavalla Snickersiä?
Minttusuklaa. Voi maistua parilla ekalla kerralla vähän turhan raikkaalta, mutta siihen tottuu äkkiä. Ja sitten onkin erinomaisen makuista.
Puoliksi off-topic, mutta Massin magnesiumpurnukka on oman brosciencegoogletteluni perusteella erittäin laadukas. Ite oon sitä nyt vetäny, tosin eka purkki vasta menossa kun siinä on vuoden satsi.
Puoliksi off-topic, mutta Massin magnesiumpurnukka on oman brosciencegoogletteluni perusteella erittäin laadukas. Ite oon sitä nyt vetäny, tosin eka purkki vasta menossa kun siinä on vuoden satsi.
Orange Cream testattu maitoon ja tota noin... Aika raikas ja kovasti kehuttu et Massin tuotteissa on sitä makua mut toi oli itseasiassa jopa maitoon aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi. En tiedä mistä ne se creamin on tohon repiny ku itse en sitä ainakaa erottanu. Tää myös paakkuntu toisin ku esim Star nutritionin herat ja mauttomampaa.. No kyllähän toi alas menee mut kyl toi oli suuri pettymys
"aika mauton muuten paitsi sielt tuli se suht raikas appelsiinin maku läpi", mitä muita makuja olisit kaivannut appelsiininmakuiseen prodejauhoon?! :D
Ite oon SN:lta testannu Gainer Pro:ta eri mauilla ja Stevia Whey:tä suklaan ja mansikan, enkä oo evö mtn laimeampaa eläissän maistanu (lukuunottamatta edesmennyt Gainer Pro Orange Cream, joka oli 5/5!). Aspartaami Wheyhin enoo koskenu... Vaikea uskoa, että se olisi maagisesti maukkaampaa, kuin nuo edellä mainitut?