Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Doida sanoi:
Hei!!

MKuink paljon ootte treenaill TE jotka ootte menossa aloittelijoiden leirille? Mä haluisin pääsät mukaan sinne, mut en tiiä mahtuuko enää!!! Pitää tänään soittaa ja varmistaa..... :)

Ja onko teil aikomuksia kisaileen joskus?

Sain tänään vahvistuksen, jossa Maija sanoi, että muutamia paikkoja on vielä vapaana. Äkkiä ilmoittautumaan!

Tuskinpa kisaan koskaan muualla, paitsi Pakkis-openissa! Mutta eihän sitä koskaan tiedä...:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mullekin tuli aikataulu. :) Hyvältä näyttää! Eiköhän tuolla saa tarvittavat tiedot oman harjoittelun järkeistämiseen jos jossain.

Täälä odotellaan innokkaana jo hkin 10-11.6 järjestetävää leiriä.sain myös aikataulun s-postiin.tulkaa tytöt tervehtimään miutaki,yksin sinne tulossa.:(

Moi Nanni!!!

Mäkin olen ihan yksin tulossa, jännittää kans hiukan.. :O, mutta tosi kivaa!!
Ootko kisailla ajatellu joskus?

Ja pakko viel kysyy, et mistä toi sun kuva on otettu (jos on sun kuva :D)?? - näyttää tutulta toi ympäristö.... :) tai ehkä oon ihan väärässä!!!!

=)

Kemiin olen menossa tuolloin 17.6. Eilen jo maksoinkin sen ja totesin että nyt se sitten on varmistettu :D Tuo Helsingin kaksipäiväinen leiri ei olisi edes sopinut, kun 10.6. olen menossa muualle kisaamaan. Ja sunnuntaina jäisi välistä yhdet ratsastuskisat jotka haluan nähdä :D Mutta Kemiin siis lähdössä, ekaa kertaa elämässäni fitnessleirille. Lähinnä siksi lähden nyt että koen motivaationi olevan enemmän hukassa kuin koskaan. Tarvitsen apua ja kannustusta ja samanhenkistä mimmiporukkaa. Ihan perseestä kyhnätä täällä tuppukylässä ilman kaltaisiaan..

Ja ai niin...minustakaan ei todellakaan näe treenin tuloksia, eli ulkomuodoltani en ole mikään "kisaaja". Vaan ajattelinpa että ehkä minusta moinen tulisi kun vain leirille pääsee :)

ilmoittauduin Kemin leirille:hyper: ihan ypöyksin menen, mut toivottavasti tutustun saman henkisiin mimmeihin:) kukaan kavereistani ei ole kiinnostunut raudan repimisestä..
onkos monikin punttimimmi tulossa??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo ajattelinki et se on Vaasasta (laiturilta) :) :)!!! Oon ite Vaasasta niin sen takii tunnistin..
Ootko paljonki käyny täällä päin?
Miten pitkään oot treenaillu? Tosi kiva pääsät leirille, mulla vaan on majoitus paikka viel vähän auki, mut eiköhän jotain järjesty...
Kiva nähdä ja tutustuu muihinkin "punttaileviin".. =)

Hihihei! Kiva kuulla että on tulossa pakkisporukkaa kemin leirille :) Itekki ootan tota ihan hulluna. Nyt vaan oon jo toista kertaa parin kuukauden sisään kipeenä, joten toivun että paranen tonne leirille mennessä... muttes täytyy ottaa vähä keveemmin.... En tajua miksi mulle tämä flunssa koko ajan iskee... :( Mut ilmotelkaa jos haluutte asemasaattajaa yms nii vaihetaa maileja tms :)

Moikka!!

Helsingin leirille tulijat: Ketkä oli kaipaillu hotellimajoitusta??
Maija sanoi et kolme oli kaipaillu (olen yksi niistä) ja mietin et onko täällä niitä muuta kahta :)????

Mä olen yksi hotellia kaipaillut. Tulen Salosta ja ehtisin kai kotiinkin nukkumaan, vaan kun aikaiset herätykset ei ole mun juttu... Löytyykö täältä se kolmaskin??

Ja nyt täytyy kyllä sanoa, et pettymysten pettymys, sain tuossa sähköpostia,että Kemin leiriä ei järjestetä, koska ilmoittautuneita oli alle kymmenen:curs: Nyt olis aika täällä Pohjoisessakin ottaa itseä niskasta kiinni ja osallistua noille leireille(ja kun niitä vielä pidetään noin naurettavan halvoilla hinnoilla), että niitä saataisiin järjestettyä täällä edes se yksi nyt aluksi, voiko tosiaan olla mahdollista, että treenailusta kiinnostuneet mimmit ovat niin ujoa/saamatonta sakkia, ettei yhden päivän sovittaminen aikatauluun onnistu??? Harmittaa, kuten tekstistä voipi päätellä:jahas: ja ennen kaikkea niiden reippaiden ja ystävällisten ihmisten puolesta, jotka tätäkin leiriä olivat organisoimassa. Nyt, jos enää tänne Pohjoiseen saadaan leiriä aikaiseksi, kaikki kynnelle kykenevät ottaa itseään niskasta kiinni ja saapuu paikalle, oppi ei meinaan ojaan kaada:haart: :piis:

:itku: Todella valitettavaa ettei tarpeeksi porukkaa löytynyt Kemin leirille. Minäkin odotin innoissani ensimmäistä leiriäni!!!:curs:

Minä myös!:itku: olis ollut kiva päästä oppimaan uusia asioita ja tapaamaan uusia ihmisiä. Nyt kaikki pohjoisen mimmit messiin!:whip:

Zone-sarja -42%
Ilmoittauduin mukaan elokuun vaparileirille. Infoa tulee myöhemmin leiristä lisää,,hinta vain 25e!:hyper: Odotellaan innolla loppukesää!:D

Voih, tuo vaparileiri kiinnostais! Voisi oppiakin jotain paremmin kuin kotona takapihan nurtsilla yksin riehuessa... Ja kun haaveilen juuri perusfitnekseen osallistumisesta. Mä en tajuu minkä takia lähes kaikki päätyy bf:een. Hmm, tai toisaalta ymmärrän, mutta ite en haluu mennä siitä mistä aita on matalin! Meen läpi vaikka tiiliseinistä jos niikseen tulee. :wall:
Mutta kattoo ny, jos sais eka ajokortin suoritettua loppuun. Vaikka en kyl varmaan ihan tuoreella kortilla uskaltais lähteä Helsinkiin sekoilemaan.. Ja mun tuurilla kun viime tipassa ilmottaudun leirille, niin se on jo täynnä tai jtn.
Mutta alustavasti se on nyt päätetty: Yep! tulee sinne, tavalla tai toisella.

Blonette sanoi:
Ilmoittauduin mukaan elokuun vaparileirille. Infoa tulee myöhemmin leiristä lisää,,hinta vain 25e!:hyper: Odotellaan innolla loppukesää!:D

HYVÄ HYVÄ!!! Kaikkien kannattaa tulla mukaan, ei siitä tosiaankaan mitään haittaa ikinä oo, ellei nyt sitten liikaa ala riehuu :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom