Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faidra sanoi:maki - kannattaisi ilmoitella suoraan liittoon tai huhuilla vaikka Mikelle, jos tiedät että naisten kehonrakennusleireille olisi enemmänkin kysyntää. Ymmärtääkseni kehonrakennusleirit on jätetty sikseen, koska niihin ei kertakaikkiaan ole tulijoita. Vaikka liitto järjestäisi leirejä ilmaiseksi ja tarjoaisi ruuat paikan päällä yms. ei tyttöjä silti ilmaannu paikalle kuin korkeintaan muutama. Minusta tuo on käsittämätöntä...
Mitäs te mimmit oisitte mieltä, miten se kynnys leireille/seminaareihin menoon saataisiin laskettua alemmas? Miksi ylipäätään kynnys lähteä leirille/seminaareihin on niin korkea? Puhun tässä nyt sekä liiton leireistä että Pakkiksen tapahtumista. Aina tulee näitä hassuja kysymyksiä, että "voinkohan mä osallistua, kun mun hauis on vaan sen ja sen verran..." tai "uskaltaakohan sinne tulla, jos ei tiedä miten maastaveto tehdään oikeaoppisesti" ja niin edelleen.
Miten sitä ikinä oppii, jos ei joskus jostakin aloita? KAIKKI meistä, ja jopa ne leirien vetäjät, ovat joskus olleet samassa pisteessä kuin JUURI SINÄ siellä ruudun takana.
Faidra sanoi:Mitäs te mimmit oisitte mieltä, miten se kynnys leireille/seminaareihin menoon saataisiin laskettua alemmas? Miksi ylipäätään kynnys lähteä leirille/seminaareihin on niin korkea? Puhun tässä nyt sekä liiton leireistä että Pakkiksen tapahtumista. Aina tulee näitä hassuja kysymyksiä, että "voinkohan mä osallistua, kun mun hauis on vaan sen ja sen verran..." tai "uskaltaakohan sinne tulla, jos ei tiedä miten maastaveto tehdään oikeaoppisesti" ja niin edelleen.
Miten sitä ikinä oppii, jos ei joskus jostakin aloita? KAIKKI meistä, ja jopa ne leirien vetäjät, ovat joskus olleet samassa pisteessä kuin JUURI SINÄ siellä ruudun takana.
Jep, joka kerta siellä on takuulla joku joka tietää edes hitusen vähemmän asioista kuin juuri sinä (ei siis puustinen, vaan sinä epäröivä mimmi siellä ruudun takana). Mä kävin ekalla leirillä kesällä 2004. Olin siihen mennessä itse jo kalastellut aika paljon tietoa treenaamisesta ja syömisestä, mutta kyllä niissä molemmissa oli silti parantamisen varaa. Ehkä se leirille meno pikkuisen jännitti, mutta onneksi oli Emmah kaverina. Sitä paitsi, siellä kyllä tutustuu helposti uusiin tyttöihin kun uskaltaa vaan aloittaa keskustelun. "Mites kauan sä oot treenannu?" on ihan hyvä aloitus. ;)puustinen sanoi:madallan kynnystä omalta osaltani kertomalla, että itse menin ekalle fitnessleirilleni vuoden treenanneena ja MISTÄÄN mitään tietämättömänä. kyllä tajunta laajentui, kun leirillä kuulin ekaa kertaa esim. proteiinista. "ai mikä proteiini?..
maki sanoi:Kiitos Faidra. Tuossa jokin kuukausi takaperin piti olla kehonnrakennusleiri, innokkaita oli kymmenisen mutta heti kun piti ilmottautua sitovasti niin ei ollut kuin muutama. Laitanpa liitolle kyselyä.
maki sanoi:Tässäpä KP:n vastaus:
Kiitos meilistä. Jep, leireille ei ole tunkua... ehkä liian kalliita (20
euroa, heh)? Leireistä tiedotetaan liiton palstalla BODY-lehdessä ja
webbisivuilla. Mitään ei ole lyöty lukkoon, mutta joku kehonrakennusleiri
tai kaksikin, tulee ohjelmistoon elokuussa.
KP
Sama täällä. :D Mutta niitä lihaksia varten pitää vähän syödäkin... Tietoa tulee varmasti tosi paljon, toivottavasti kaiken ehtii imeä itseensä tuossa kahdessa päivässä...Elkku82 sanoi:Ootan kyllä mielenkiinnolla kaikkea uutta tietoa treeneistä ja ruokavaliosta ja ennen kaikkea dieettaamisesta. Jos lavoille joskus meinaa, niin täällä on ainaskin sitä tiputettavaa:D