Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
maki - kannattaisi ilmoitella suoraan liittoon tai huhuilla vaikka Mikelle, jos tiedät että naisten kehonrakennusleireille olisi enemmänkin kysyntää. Ymmärtääkseni kehonrakennusleirit on jätetty sikseen, koska niihin ei kertakaikkiaan ole tulijoita. Vaikka liitto järjestäisi leirejä ilmaiseksi ja tarjoaisi ruuat paikan päällä yms. ei tyttöjä silti ilmaannu paikalle kuin korkeintaan muutama. Minusta tuo on käsittämätöntä...

Mitäs te mimmit oisitte mieltä, miten se kynnys leireille/seminaareihin menoon saataisiin laskettua alemmas? Miksi ylipäätään kynnys lähteä leirille/seminaareihin on niin korkea? Puhun tässä nyt sekä liiton leireistä että Pakkiksen tapahtumista. Aina tulee näitä hassuja kysymyksiä, että "voinkohan mä osallistua, kun mun hauis on vaan sen ja sen verran..." tai "uskaltaakohan sinne tulla, jos ei tiedä miten maastaveto tehdään oikeaoppisesti" ja niin edelleen.

Miten sitä ikinä oppii, jos ei joskus jostakin aloita? KAIKKI meistä, ja jopa ne leirien vetäjät, ovat joskus olleet samassa pisteessä kuin JUURI SINÄ siellä ruudun takana. :)

hihii!!! Minäkin ilmottauduin leirille! :) Sattuu vaa harmittavasti päällekkäin ton radalle.com motor-viikonlopun kanssa... sinnekin pitäs olla kovasti menossa, et pittää nyt funtsailla et mihin sitä sitten päätyy...tuota leiriä ei kyllä millään voi jättää välistä :rock:

Kiitos Faidra. Tuossa jokin kuukausi takaperin piti olla kehonnrakennusleiri, innokkaita oli kymmenisen mutta heti kun piti ilmottautua sitovasti niin ei ollut kuin muutama. Laitanpa liitolle kyselyä.

Faidra sanoi:
maki - kannattaisi ilmoitella suoraan liittoon tai huhuilla vaikka Mikelle, jos tiedät että naisten kehonrakennusleireille olisi enemmänkin kysyntää. Ymmärtääkseni kehonrakennusleirit on jätetty sikseen, koska niihin ei kertakaikkiaan ole tulijoita. Vaikka liitto järjestäisi leirejä ilmaiseksi ja tarjoaisi ruuat paikan päällä yms. ei tyttöjä silti ilmaannu paikalle kuin korkeintaan muutama. Minusta tuo on käsittämätöntä...

Mitäs te mimmit oisitte mieltä, miten se kynnys leireille/seminaareihin menoon saataisiin laskettua alemmas? Miksi ylipäätään kynnys lähteä leirille/seminaareihin on niin korkea? Puhun tässä nyt sekä liiton leireistä että Pakkiksen tapahtumista. Aina tulee näitä hassuja kysymyksiä, että "voinkohan mä osallistua, kun mun hauis on vaan sen ja sen verran..." tai "uskaltaakohan sinne tulla, jos ei tiedä miten maastaveto tehdään oikeaoppisesti" ja niin edelleen.

Miten sitä ikinä oppii, jos ei joskus jostakin aloita? KAIKKI meistä, ja jopa ne leirien vetäjät, ovat joskus olleet samassa pisteessä kuin JUURI SINÄ siellä ruudun takana. :)

Tää tyttö kyllä tahtois hulluna kaikenlaisille leireille, mutta kun tuota välimatkaa on niin pirusti sinne etelään ja hyvin harvoin niitä täällä järkätään... Ne pitäs pitää sillee puolivälissä matkaa, eikä aina helsingis tms... :/

Onneks nyt tuli toi Kemin leiri! :hyper:

Faidra sanoi:

madallan kynnystä omalta osaltani kertomalla, että itse menin ekalle fitnessleirilleni vuoden treenanneena ja MISTÄÄN mitään tietämättömänä. kyllä tajunta laajentui, kun leirillä kuulin ekaa kertaa esim. proteiinista. "ai mikä proteiini? :eek:" sain myös tietää treenini olevan aivan päin mehtää. kun ei se mennytkään niin, että mitä kauemmin salitreeni kestää, sitä enemmän lihakset kasvaa ;). minä kun olin kuvitellut, että jokapäiväinen 2-tuntinen treenini on paras mahdollinen tapa hankkia lihasmassaa.

leireille ja seminaariin siis todellakin kannattaa mennä oppimaan. turha sitä on etukäteen ajatella, että en mä voi mennä, kun en osaa sitä enkä tiedä tätä. sitä vartenhan niitä järjestetään, että ihmiset oppisivat niitä asioita, joita eivät osaa tai tiedä.

ja aina voi ajatella, että jos puustinen kehtasi mennä leirille noin tollona, niin kyllä minäkin kehtaan :D.

puustinen sanoi:
madallan kynnystä omalta osaltani kertomalla, että itse menin ekalle fitnessleirilleni vuoden treenanneena ja MISTÄÄN mitään tietämättömänä. kyllä tajunta laajentui, kun leirillä kuulin ekaa kertaa esim. proteiinista. "ai mikä proteiini?..
Jep, joka kerta siellä on takuulla joku joka tietää edes hitusen vähemmän asioista kuin juuri sinä (ei siis puustinen, vaan sinä epäröivä mimmi siellä ruudun takana). Mä kävin ekalla leirillä kesällä 2004. Olin siihen mennessä itse jo kalastellut aika paljon tietoa treenaamisesta ja syömisestä, mutta kyllä niissä molemmissa oli silti parantamisen varaa. Ehkä se leirille meno pikkuisen jännitti, mutta onneksi oli Emmah :rock: kaverina. Sitä paitsi, siellä kyllä tutustuu helposti uusiin tyttöihin kun uskaltaa vaan aloittaa keskustelun. "Mites kauan sä oot treenannu?" on ihan hyvä aloitus. ;)

Jos tästä tietämättömyydestä nyt vielä puhutaan... niin kyllä tuolla meidänkin leirillä oli yksi tyttö, joka onnellisena veteli ylätaljaa ja kertoi mulle sen jälkeen ylätaljan olevan loistava liike rintalihaksille. :thumbs: (siis... tietämättömille: ylätalja luonnollisesti ottaa selkään, enkä kyllä keksi millä ilveellä se voisi olla nimenomaan rintaliike)... Ei edes uskonut, kun sanoin että mä olen kyllä aina tehnyt sitä selkäliikkeenä. :jahas:

maki sanoi:
Kiitos Faidra. Tuossa jokin kuukausi takaperin piti olla kehonnrakennusleiri, innokkaita oli kymmenisen mutta heti kun piti ilmottautua sitovasti niin ei ollut kuin muutama. Laitanpa liitolle kyselyä.

Tässäpä KP:n vastaus:

Kiitos meilistä. Jep, leireille ei ole tunkua... ehkä liian kalliita (20
euroa, heh)? Leireistä tiedotetaan liiton palstalla BODY-lehdessä ja
webbisivuilla. Mitään ei ole lyöty lukkoon, mutta joku kehonrakennusleiri
tai kaksikin, tulee ohjelmistoon elokuussa.

KP

Itekki oon nyt tosissani aatellut mennä tonne kesäkuun leirille. Näillä näkymin ei oo ainaskaan sinä v-loppuna mitään muuta. Jännittää jo ihan pelkkä ajatuskin, mutta jostainhan sen on alotettava:D

Itellä on kyllä pitkä SM-tason urheilutausta takana ja ehkä vähä enemmän tietoa takana "tavallisiin pulliaisiin verrattuna", mutta silti halajan lisää tietoa ja paljon:hyper:

Ois niin mukava sitten tavata siellä tätä pakkiksenkin porukkaa, kun tuntuu että tunnen monen täällä olevan jo hyvin, vaikka en oikeesti kyllä tunnekkaan. Mutta näkyillään!

Zone-sarja -42%
maki sanoi:
Tässäpä KP:n vastaus:

Kiitos meilistä. Jep, leireille ei ole tunkua... ehkä liian kalliita (20
euroa, heh)? Leireistä tiedotetaan liiton palstalla BODY-lehdessä ja
webbisivuilla. Mitään ei ole lyöty lukkoon, mutta joku kehonrakennusleiri
tai kaksikin, tulee ohjelmistoon elokuussa.

KP

Joku tyttöjen keholeiri olisi todellakin POP! ..Mäkin voisin tulla, vaikken kehokisoihin olekaan menossa..Ainakaan vielä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin nyt tässä virittelen ajatusta osallistumisestani Kemin leirille...Suurin kynnys on se, että vaikka treenailenkin paljon ja jotain hajua/yritystä on myös oikeaoppisesta ruokavaliosta niin en kuitenkaan ehkä "näytä siltä" (lihasta löytyy kyllä, mutta valitettavasti myös sitten kaikkea muutakin:( ) Kai sitä on liian itsekriittinen.

Mutta kaikenlaiset opit ja neuvot ruokavalioon ja treenaamiseen tulevat tarpeeseen ja kiinnostavat kovasti, joten leiri houkuttelee:) Onko ketään Tampereelta lähdössä Kemiin? Junamatkoja katselin äsken...matka kestää n.8h. Olisi ihan mukava saada matkalle seuraa tai jos joku on autolla lähdössä niin mielelläni tulisin kyytiin bensakuluja puolittamaan...

joo joo, tulkaa kaikki kemiin! :D Ois ihana tavata muitaki pakkislaisia. Jaanan kanssa salilla juteltii et vois vaikka sitte käydä jossai syömässä yms :) Ei mullakaa hullusti lihakset näy, mut pikkuhiljaa ja varmasti toi leiri antaa lisäpotkuu reeniin... Et Aino mukaan vaan :) Sitte jos joku haluu nii meitsi vois illalla lähtä esitteleen kemin yöelämää ja mun tykö varmaa yöksikin saattas pari mahtuu. Pittää vaa hakia sitte porukoilta patjoja. Mää voin myöski tulla asemalle vastaan jos joku ei tiiä mis toi bodycenter on jne :)

Oonko ehkä jotenki innoissaan tästä jutusta :P

No nyt vakavasti harkitsen! Milloinkohan tonne leirille on viimeinen ilmottautumispäivä? Pitää vielä laskeskella onko rahaa maksaa matkoja. Itse leirihän ei todellakaan kallis ole:) Mulla ei ainakaan ole hajuakaan missä bodycenter sijaitsee, eli mielellään saa mua tulla opastamaan asemalta. Kemi ei paikkana ole mulle mitenkään tuttu. kerran olen lumilinnassa käynyt:thumbs:

Mä en ole vippi mut olen tulossa Helsingin leirille. Vähänkö jo jänskättää?!! Vallan 2 päivää, siinä ehtii saamaan jo aikas paljon tietoa.

Mie oon tulossa Hgin leirille. Tosiaan ihan oikein sanottu, että mitä sitä turhaa miettiä että uskaltaako mennä vai ei! Sitä vartenhan niitä leirejä järjestetään että oppii. Oon ihan alottelija, mutta sikspä menenki. Sain jopa vasta pari kk sitten punttailun aloittaneen kaverinikin mukaan vaikkei häntä kisaaminen kiinnostakaan. Ja hgin leirihän on nimenomaan aloittelijoille.. :)

Oon nyt kanssa tossa Fitnessliiton postituslistalla mukana ja tosta Kemin leiristä tuli mukavasti informaatiota. Sekin alkoi kiinnostamaan, vaikka aattelinkin mennä tonne Hesan leirille. Ainakin sieltä löytyy sitten yöpaikkoja ja taitaa sinne olla hieman lyhyempi matkakin täältä EP:ltä.

Mutta tosta Hesan leiristä ei ainaskaan mulle oon vielä tullut mitään tarkempaa tietoa. Sinne oon nyt kuitenkin sitten tulossa ja määkin sain houkuteltua kaverin mukaan, vaikka se ei oo vielä ihan varma saako töistä vapaata sillo. Siellä toivottavasti sitten nähdään monen Pakkislaisen kanssa ja vaihdetaan kuulumisia.:hyper:

Ootan kyllä mielenkiinnolla kaikkea uutta tietoa treeneistä ja ruokavaliosta ja ennen kaikkea dieettaamisesta. Jos lavoille joskus meinaa, niin täällä on ainaskin sitä tiputettavaa:D

Elkku82 sanoi:
Ootan kyllä mielenkiinnolla kaikkea uutta tietoa treeneistä ja ruokavaliosta ja ennen kaikkea dieettaamisesta. Jos lavoille joskus meinaa, niin täällä on ainaskin sitä tiputettavaa:D
Sama täällä. :D Mutta niitä lihaksia varten pitää vähän syödäkin... :rolleyes: Tietoa tulee varmasti tosi paljon, toivottavasti kaiken ehtii imeä itseensä tuossa kahdessa päivässä...

Minut tunnistaa sitten kirkkaanpunaisesta tukasta, tulkaa nykimään hihasta. :)

Monikos on Kemiin lähdössä? beeibe, mua vois kiinnostaa kemin yöelämän tsiigailu...ei se mitään uutta ole :D mutta olis vaan muuten kiva tutustua muihin puntti mimmeihin. minä kun en tunne hirveesti punttaavia pimuja.

Hei! pitkästä aikaa taas täällä käymäs :) Juttelin Maijan ja Marjon kanssa tulevasta kesän Fitness leiristä kannattaa kuulemma tulla jos kilpailu aikeita on!:rock:

Back
Ylös Bottom