Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä odottelen vielä tuon Hesan ilmottautumisen kanssa, että tulee vähän lisäinfoa aikataulusta ja ohjelmasta. Pikkuisen mietityttää se kun mua ei tuo kisaaminen kiinnosta, että onko siellä sitten mulle liikaa kaikkea kisajuttua. Treenileirihän se tietty on nimeltään ja tulossa ilmeisesti siis ainakin pari ei-kisasuunnitelmaista kaveria. Aika monta mimmiä täältä tulossa!

Helsingin leirille tulossa. Jää Twisted Sister :haart: :haart: ja Wasp :haart: näkemättä mutta kaikkea ei voi saada, väittävät :itku:

Täälläkään ei ole kisasuunnitelmia.. ainakaan joihinkin vuosiin :evil:

Mukava tavata punttaavia tyttöjä, ne kun puuttuvat tuttavapiiristä kokonaan.

Zone-sarja -42%
Voi harmi! Mulla on työputki just silloin ja täältä ruotsista asti saa varata useamman päivän reissaamiseen:( Höh! No, mä tuun sitten seuraavalle alkeiskurssille jos en saa vaihdettua putkea pois.

Aurelle sanoi:
Sama täällä. :D Mutta niitä lihaksia varten pitää vähän syödäkin... :rolleyes: Tietoa tulee varmasti tosi paljon, toivottavasti kaiken ehtii imeä itseensä tuossa kahdessa päivässä...

Minut tunnistaa sitten kirkkaanpunaisesta tukasta, tulkaa nykimään hihasta. :)

Olin siellä leirillä ja muistan sut kyllä, harmi vaan, etten tienny/tuntenu ketään pakkislaista siellä sillon...Hiukka oli yksinäinen fiilis, mut hyvä leiri :) sai paljon ajateltavaa asentojen suhteen...*jännitys pitää saada pois...heh* :D Mut tästä se etenee...Niin ja ite kans Turusta! :lol2:

T: Anna *yks niistä fitnessiin menossa olevista tytöistä, jolla kans punertava tukka*

Elokuun fitness-vaparileirille tulijoita?

Onko kukaan muu vielä ilmoittautunut elokuun 6. päivä olevalle Hesan Fitness vapaaohjelma-leirille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ancelita sanoi:
Onko kukaan muu vielä ilmoittautunut elokuun 6. päivä olevalle Hesan Fitness vapaaohjelma-leirille?

Aikeissa olisi tulla tuonne, mutta kerään vielä rohkeutta, että uskaltaudun ilmoittautua.. :)

Uusi tyttö liittynyt tänne

Uusi tyttö liittynyt tänne joukkoon.Olen lukenut tässä kk päivät teidän kirjoituksianne,ihaillen.nyt rekisteröidyin itsekin tänne.ja kiitos olen saanut paljon vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin täältä.Fitness kiinnostaisi niin pirusti,body fitness,joskos kilpailuihin parin vuoden sisällä.:)

ancelita sanoi:

Kiinnostaisi ihan pirusti mutta kuulostaa hieman hurjalta suunnitelmalta henkilölle joka on (toistaiseksi) notkea kuin rautakanki, ketterä kuin elefantti ja jonka koordinaatiokyky on ihan omaa luokkaansa, tai ehkä pikemmin luokattomuuttaan.

Toki voisin tulla jos löytyy muitakin tunareita, saattaisi olla orpo olo yksin volttia vetelevien atleettisten gasellien joukossa :itku:

ancelita sanoi:

En ole vielä ilmoittautunut, mutta kiinnostusta löytyisi valtavasti!Pitää vaan vielä pistää harkintaan, kun tulen 5. päivä kolmen viikon reissulta Rhodokselta:D , niin voi olla aika väsyksissä!Mutta onneksi lento on Suomessa jo 16.00, joten nukkumaan ehtisi hyvin..

BadKittie sanoi:
Monikos on Kemiin lähdössä? beeibe, mua vois kiinnostaa kemin yöelämän tsiigailu...ei se mitään uutta ole :D mutta olis vaan muuten kiva tutustua muihin puntti mimmeihin. minä kun en tunne hirveesti punttaavia pimuja.

:offtopic: mutta kävin just taas pitkästä aikaa treenaan Kemin Body Centerissä ja se on kyllä loisto paikka pitää tuollainen treenileiri, eli rohkeesti vaan mukaan kaikki kynnelle kykenevät. Todella loistavat aerobiset laitteet jne..

Siinä yöelämässä tosin ei oo mitään nähtävää... :D vitsi vitsi..

Vapari leiristä

Ei tuo leiri onneksi oo tarkotettukaan jo asiansa osaaville, vaan juuri meille rautakangille :D Eli voltteja EI oo luvassa!! Joten kaikki ihmeessä mukaan ja pitään tälle "tunarille" seuraa...tai sit vaan nauraan mun (ja omille) kommelluksille :hyper: :lol2: *älä ota niin vakavasti* ;)

Nyt sitten on leirille ilmottauduttu.
Minäkin olen vasta-alkaja joten liityn joukkoon sekaisaan.;)
Toivottavasti ehtii myös tutustumaan uusiin ihmisiin.
Näkyillään :thumbs

ancelita sanoi:

minä laitoin pari päivää sitten maijalle viestiä, että ilmoittaudun mukaan, mikäli vain tilaa on. vastausta ei ole vielä kuulunut, mutta toivotaan, että mahdun vielä mukaan :) !

Back
Ylös Bottom