Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksipäiväinen on, 10. ja 11.6. Hinnaksi ainakin minulle on ilmoitettu 40€.Powhata sanoi:Oliko tää helsingin leiri siis kaksi päiväinen? 10 ja 11.6? Onkohan tietoa hinnasta?
Aurelle sanoi:Sama täällä. :D Mutta niitä lihaksia varten pitää vähän syödäkin... Tietoa tulee varmasti tosi paljon, toivottavasti kaiken ehtii imeä itseensä tuossa kahdessa päivässä...
Minut tunnistaa sitten kirkkaanpunaisesta tukasta, tulkaa nykimään hihasta.
ancelita sanoi:Onko kukaan muu vielä ilmoittautunut elokuun 6. päivä olevalle Hesan Fitness vapaaohjelma-leirille?
ancelita sanoi:Onko kukaan muu vielä ilmoittautunut elokuun 6. päivä olevalle Hesan Fitness vapaaohjelma-leirille?
BadKittie sanoi:Monikos on Kemiin lähdössä? beeibe, mua vois kiinnostaa kemin yöelämän tsiigailu...ei se mitään uutta ole :D mutta olis vaan muuten kiva tutustua muihin puntti mimmeihin. minä kun en tunne hirveesti punttaavia pimuja.