Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enpäs tullut tuota korkkari ja biksu asiaa ajatelleeksi... Eiköhän noiden asentojen harjoitteluun käy joku toppi ja pyöräilyhousuhärdelli tms. Mutta korkkarit? Hmm... Mulla ois kyllä korkeakantaiset "kävely"kengät, pitäisköhän ne laittaa jalkaan varmuuden vuoksi, kai ne hätävarana toimisi...

edit: mä en kyllä rupea mitään korkkareita raahaamaan, kun muutenkin tulee tuota tavaraa mukaan, oon taas kuin kuormajuhta kun lähden viikonlopuksi reissuun, huoh. Kelvatkoon noi kengät jos korkeakantaista tarvii....

Leiriin enää kolme yötä!!! :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä en bikineitä ala mukaan ottamaan kun en sellaisia omista, luulisi kävelyn onnistuvan ihan perusvaatteissakin. :) Korkkareita pitää harkita...

Mutta tosiaan, mites tuo eväspuoli? En vieläkään ole keksinyt, mitä olisi järkevä ottaa mukaan... Ideoita kenelläkään? Mitä itse meinaatte ottaa?

Mä otan evääksi ihan perussettiä eli rahkaa ainakin ja sitten mahdollisesti jonkun tonnikala tai kanasalaatin (tai sitten tonnikalapurkin ja porkkanaa yms.) ja lisäksi leipää, riisipiirakkaa yms.

Onkohan siellä joku jääkaappi? Tosin kun Turusta olen aamulla tulossa, niin ei siinä mitään kylmiä oikein kuljetella... Onneksi on vielä pari päivää aikaa pohdiskella asiaa. :D

Hitsi, ei multakaan löydy kuin ihan "tavalliset" korkkarit (12cm) ja ihan "tavalliset" bikinit, onkohan ne syytä ottaa messiin? Vaikken nyt suunnittelekaan kilpailevani mutta korkkareilla kävely ja posetushan kuulostavat ihan yleishyödyllisiltä taidoilta.

Evääksi ajattelin kaurahiutaleita, hedelmiä, tunaa ja/tai rahkaa (nami, lämmennyttä ja paakkuista), ei nyt tullut mitään helpommin kuljetettavaa mieleen.

Aurelle sanoi:
Onkohan siellä joku jääkaappi? Tosin kun Turusta olen aamulla tulossa, niin ei siinä mitään kylmiä oikein kuljetella... Onneksi on vielä pari päivää aikaa pohdiskella asiaa. :D

Mä aattelin laittaa kylmät eväät pieneen kylmäkassiin ja sinne kylmäkalle mukaan. Säilyy ainakin viileämpinä.

wippe sanoi:
Mä aattelin laittaa kylmät eväät pieneen kylmäkassiin ja sinne kylmäkalle mukaan. Säilyy ainakin viileämpinä.
Samma här. Jotain kana-makaronisalaattia varmaan otan. En kyllä meinannut ottaa mitään kenkiä/bikineitä mukaan.

Ite en aatellu ottaa mukaan biksuja tai korkokenkiä. Luulis että ne ois laittanu siihen mailiin jos niitä tarttis. En oo kyllä vielä sellasessa kunnossakaan, että kehtaisin aleta biksuissa poseeraamaan:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs piditte Hgin leiristä? kiva oli oppia uusia tekniikoita - tuntuu vaan että treenipainoista lähti taas puolet pois.. noei nyt aivan mutta pääasiahan on tietysti että tekee justiinsa oikeen :)

Zone-sarja -42%
Tykkäsin Hesan v-lopusta kovasti. Se aivan viimenen harjotus jossa otettiin jo vähä poseeraus asentoja jne. oli aivan mahtava. Tuli sellanen fiilis että mulla on tosiaan mahollisuus joskus osallistua kisoihin, se ei oo tosiaankaan niin kaukana kun vaan ite haluaa tarpeeksi. Oli myös mukava kuulla kaikkea uutta kisoista. Tosi hyvä kun satukin oli paikalla kertomassa omista kisa jutuistaan...Tosi hyvä juttu kun noita leirejä järjestetään niin saa kaikesta kuulemalla tietoa eikä aina tartte lukee vaan pakkotoistoa:D

mafiatar sanoi:
tuntuu vaan että treenipainoista lähti taas puolet pois..

Heh, täällä efekti on luultavasti päinvastainen. 'Tehkää hei myös niillä oikeilla treenipainoilla' 'no entä jos nää ON mun treenipainot' :thumbs:

Vetäjät olivat ihan käsittämättömän innostavia tyyppejä.

Ja Elkku, kovasti tsemppiä kisasuunnitelmiin.

Helsingin leiri oli tosi hyvä juttu! Kyllä sieltä muutama uusi liike tuli harjoitteluohjelmaan ja intoa on taas ihan kympilla enemmän.:)

topokatti sanoi:
Heh, täällä efekti on luultavasti päinvastainen. 'Tehkää hei myös niillä oikeilla treenipainoilla' 'no entä jos nää ON mun treenipainot' :thumbs:

Niin mäkin tarkoitin lähinnä sitä, että ennen kun olen tehnyt monet liikkeet vain lähes oikein/loppuun asti (esim kyykky; pitäisi vaan mennä syvemmälle), niin nyt kun tekee vielä oikeammin teknisesti ei jaksa sitten niin isoja painoja. Tuntuu, että menee kehityksessä takapakkia :david: Mutta hope not :) ja onhan se oikea tekniikka aina kaiken a ja o.

Pakkis järjestää kevään ja kesän aikana seuraavia seminaareja.

Tulossa todennäköiseti:

Maija Lehtonen - Kisavalmisteluseminaari, bikinit, meikit, yleinen stailaus

Maija Lehtonen & Marko Savolainen - Yleinen seminaari ravinnosta ja treenistä.

Kyselen taas, että onko jompaa kumpaa seminaaria tulossa?

Jaa-a. Empä sitten tulekkaan vaparileirille. Se on jo täynnä. Mä arvasin! :itku: Mutta elämä jatkuu.. Turhan kallis reissu siitä muutenkin ois tullu, vaikka itse leiri olikin halpa, kun matkat ois maksanu yli 50 euroa !

Siispä lähdenkin tästä nyt esittämään muutaman kysymyksen "vaparia tukevat harjoitukset salilla" -threadiin. Toivottavasti saan siellä vastauksia, jotka tyydyttävät tiedonnälkääni.

Onkos tampereelta lähdössä mimmejä vaparileirille ?? jos saatais joku kimppakyyti aikaseks ni ei tarviais yksin junassa istuskella ...

Latest posts

Back
Ylös Bottom