Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ancelita sanoi:Ei se niin vaikeeta oo ku ajattelee:lol2:
Minä olen menossa aloittelijaleirille. Ja Turusta olen.Doida sanoi:Ketkä kaikki täältä on nyt siis menossa näille leireille?
Mä ajattelin vähän tota aloittelijoiden leiriä - haluisin lisää tietoa salitreenamisesta, ruokailujen sovittamisesta treenaamisee ym ym... Olisko kiva vähän jutella täällä jo etukäteen niiden kanssa jotka olis tulossa samalle leirille? Ja mistä päin tulijat ovat???? Toivottavasti monen kanssa sais vähän keskustella
Fiona sanoi:Juuei, vaan paljon vaikeempaa :lol2: :jahas: Mä olin se, joka ei tehnyt mitään ku joka paikkaan sattui..
toukkis sanoi:Äh mua ärsyttää, kun en oo ajatellut koko leiriasiaa ajoissa.:wall: :wall: Toivottavasti ensi vuonna olisi taas aloittelijoiden leiri ja mäkin hiffaisin sen ajoissa. Pitäis varmaan liittyä postituslistalle niin pysyis pikkasen ajan tasalla.
Kivaa!Amelie sanoi:Mä tuun sit sun kans :D .
Terve!Doida sanoi:Ketkä kaikki täältä on nyt siis menossa näille leireille?
Mä ajattelin vähän tota aloittelijoiden leiriä - haluisin lisää tietoa salitreenamisesta, ruokailujen sovittamisesta treenaamisee ym ym... Olisko kiva vähän jutella täällä jo etukäteen niiden kanssa jotka olis tulossa samalle leirille? Ja mistä päin tulijat ovat???? Toivottavasti monen kanssa sais vähän keskustella