Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hienoa, et nyt on jo moni ilmoittautunut elokuun leirille :) Lisää vaan mukaan!!!

Eilen pidettiin Mimmin ja tyttöjen kanssa (ps. pistäkää mulle mailia, et tunnistan teidät täällä, jotka olitte eilen harkoissa) vapari harkat ekaa kertaa ja kyllä huomas miten kankee sitä on ja et paljon pitää viel harjotella, mut yllättävän paljon silti osas asioita, ku vaan sitkeesti yritti...Jokainen varmaan on lapsena tehny kärrynpyöriä ja kuperkeikkoja :D Ei se niin vaikeeta oo ku ajattelee:lol2:

Ketkä kaikki täältä on nyt siis menossa näille leireille?
Mä ajattelin vähän tota aloittelijoiden leiriä - haluisin lisää tietoa salitreenamisesta, ruokailujen sovittamisesta treenaamisee ym ym... Olisko kiva vähän jutella täällä jo etukäteen niiden kanssa jotka olis tulossa samalle leirille? Ja mistä päin tulijat ovat???? Toivottavasti monen kanssa sais vähän keskustella :)

Doida sanoi:
Mä ajattelin vähän tota aloittelijoiden leiriä - haluisin lisää tietoa salitreenamisesta, ruokailujen sovittamisesta treenaamisee ym ym... Olisko kiva vähän jutella täällä jo etukäteen niiden kanssa jotka olis tulossa samalle leirille? Ja mistä päin tulijat ovat???? Toivottavasti monen kanssa sais vähän keskustella :)
Minä olen menossa aloittelijaleirille. :) Ja Turusta olen.

Fiona sanoi:
Juuei, vaan paljon vaikeempaa :lol2: :jahas: Mä olin se, joka ei tehnyt mitään ku joka paikkaan sattui.. :rolleyes:

Hieman :offtopic: mut hehe, no periaattees joo, vaikeempaahan se on...:D Itselläkin alkoi tuo olkapää temppuileen ja ei oo vielä helpottanu. Pikkasen pitää pitää lepoa, jos se sit siitä :)

Mut tää ei siis tarkoita nyt, ettäkö ei kannattais tulla vapareita harjottelee!! :lol2: Me vaan taidetaan fionan kanssa olla hieman "tapaturmiin" taipuvaisia :D

Zone-sarja -42%
Äh mua ärsyttää, kun en oo ajatellut koko leiriasiaa ajoissa.:wall: :wall: Toivottavasti ensi vuonna olisi taas aloittelijoiden leiri ja mäkin hiffaisin sen ajoissa. Pitäis varmaan liittyä postituslistalle niin pysyis pikkasen ajan tasalla.:nolo: :nolo:

toukkis sanoi:
Äh mua ärsyttää, kun en oo ajatellut koko leiriasiaa ajoissa.:wall: :wall: Toivottavasti ensi vuonna olisi taas aloittelijoiden leiri ja mäkin hiffaisin sen ajoissa. Pitäis varmaan liittyä postituslistalle niin pysyis pikkasen ajan tasalla.:nolo: :nolo:

Mä tuun sit sun kans :D .

Doida sanoi:
Terve!
Alottelijoiden porukkaan tulossa Lappeenrannan suunnasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei!!

MKuink paljon ootte treenaill TE jotka ootte menossa aloittelijoiden leirille? Mä haluisin pääsät mukaan sinne, mut en tiiä mahtuuko enää!!! Pitää tänään soittaa ja varmistaa..... :)

Ja onko teil aikomuksia kisaileen joskus?

Ja moi taas :).. Hieman kirjoitusvirheitä tossa edellisessä viestissä (nopeeta kun yrittää kirjoitella :)

Sain varmistuksen, että leirille mahtuu vielä... Missä meinaatte yöpyä?

Ethän ohjelmasta saanut varmistusta? Mä olen ilmoittautunut sille Helsingin leirille, mutta ohjelmasta ja paikasta ei ole tullut mitään tietoa....

Sain kyllä jonkun alustavan ohjelman leiristä ja se pidetään Finnbodyn Pitäjänmäen salilla...
Varmaan tulee postissa tarkemmat tiedot sulle myös!!!! :)

Mullekin tuli just leirin ohjelma s-postilla. Ilmoittautunut oon siis nyt minäkin :hyper:. Toivottavasti vielä mahtuu mukaan!

Mulle ei ole tullut vielä mitään infoa aloittelijaleiristä. Pitäisikö jo huolestua?

Minä olen treenaillut nyt vuoden alusta, eli ihan aloittelija olen tosiaan. :)

Mullekaan ei postia ole ropissut Helsingin leiristä, pääsee kohta parku..

Mä olen treenaillut vasta puolisen vuotta, ei näy vielä tuloksia. :-( Tulee leiri ihan tarpeeseen!

Höh, ei näy ohjelmaa vielä :(

Treenannu joku 3 vuotta, mutta välissä on ollut pidempiä taukoja et ei nyt silleen ihan ;)
Enkä meinaa kisata.

Äh, ohjelma tuli kyllä mutta en saa liitetiedostoa auki. Voisiko joku ystävällinen sielu esim. privata sen minulle ettei tarvitse häiritä Maijaa?

Määkin sain nyt tuon Hesan leirin ohjelman eli oon siis mukana. Ainakin mukavasti näytti olevan treenajä ja luentoja. Jes, tulee varmaan tosi hyvä leiri. Ite oon tulossa Kuortaneelta...Oon treenannu muutaman vuoden kunnolla mutta ei mullakaan nyt kauheen kova tetotaito oo vielä, mutta sinnehän mennään oppimaan. Oon ite aatellu kisailemista mutta siihen on kyllä vielä matkaa. Unelmia silti pitää olla! Ite en oo ees koskaan ollut seuraamassa fitness kisoja, joten kaikki siihen liittyvä on kyllä suhkot uutta.

Mutta nähään Hesassa punttimimmit!

Latest posts

Back
Ylös Bottom