Fitnessleirit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nunu75
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voih, kemin leirikö peruttu :( miksei minulle oo tullu asiasta mailia... nooh...ei kai sille mitää voi... saadaankohan me rahat takasi sitte millon...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitähän muuten tuonne leirille kannattaisi ottaa evääksi? Tonnikalaa? :rolleyes: Mä olen ollut aina huono tällaisissa eväsjutuissa...

maipenrai sanoi:
Mä olen yksi hotellia kaipaillut. Tulen Salosta ja ehtisin kai kotiinkin nukkumaan, vaan kun aikaiset herätykset ei ole mun juttu... Löytyykö täältä se kolmaskin??

Juu löytyy.
Olen Lappeenrannasta

Zone-sarja -42%
Caitlyn sanoi:
No, minä varmaankin olen tulossa tuota kautta, missäs treffataan?
Aattelitko mennä dösällä? Eikös siinä aseman vieressä ole pysäkki mistä lähtee Pitäjänmäkeen dösä? Eli jossain siellä päin vaikka?:)

Hmm, usein olen Pitskuun päin mennyt junalla, mutta eiköhän siitä bussikin mene... ...katsotaanpa...

Mäkin tuun rautatie aseman kautta. Voisin tulla samoihin aikoihin teidän kanssa caitlyn ja toukkis...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anteeksi, ei ole tarkoitus häiriöidä, koska itse en leirille ole tulossa (aina liian myöhään liikenteessä :wall: ), mutta vinkkinä Pitäjänmäen Finnbodylle suunnistaville, niin ihan kaikista helpoin keino sinne suunnistaa on A-juna rautatieasemalta. Tämä juna pysähtyy Valimon asemalla ja Finnbody on aivan viidenkymmenen metrin päässä asemasta. Itse tuolla salilla treenailen, joten tervetuloa :D

Hei Cirppu! Kiitos vinkistä! Mihin suuntaan sieltä Valimon asemalta pitää suunnistaa että löytyy tuo sali? Pitääkö alittaa rata, montako risteystä, minkä värinen rakennus..? Miltähän laiturilta lähtee se A-juna? (ihan turisti..)

maipenrai sanoi:
Hei Cirppu! Kiitos vinkistä! Mihin suuntaan sieltä Valimon asemalta pitää suunnistaa että löytyy tuo sali? Pitääkö alittaa rata, montako risteystä, minkä värinen rakennus..? Miltähän laiturilta lähtee se A-juna? (ihan turisti..)
Heips! A-juna lähtee yleensä asemalta raiteelta 19 (eli vika raide), mut varmasti se lähtee raiteelta 15-19. Pääteasema junalle on Leppävaara, eli seuraa vain miltä lähtee A-juna Leppävaraan. Kun saavut Valimon asemalle, tullaan portaat alas (kaikki menee sinne eli väen mukana vain) ja lähdetään VASEMMALLE. Siitä vain kivutaan loivaa ylämäkeä (oikealle jää ABB:n jättimäinen parkkihalli) ja heti "mäen" yläpuolella, loivasti vasemmalla on iso punatiilinen rakennus, joka on Finnbody. Yleensä siinä on joku standi alhaalla. Joudut siis kapuamaan sellaisen jyrkän autorampin vielä päästäksesi pääovelle. ELI SIIS: Ainoa mutka, jonka joudut koko Finnbodylle Valimon asemalta tekemään, on se käännös vasemmalle, kun tulet pois junalaiturilta. Toivottavasti tämä selkeytti, ja pääset hyvin perille. Mun käsittääkseni bussit menee hankalammin..

Mä lueskelin tänään tuota ohjelmaa tarkemmin ja huomasin sunnuntaina tälläisen:
Kisastudio: käymme läpi kilpailemiseen liittyviä asioita, milloin olisi oikea ajankohta mennä kisoihin, harjoittelemme asentoja ja kävelyä ja puhumme valmennuksesta ja valmentajan valinnasta. <- Tarkoittaako tuo, että pitäisi olla mukana korkokengät ja biksut??:eek: Mulla ei ole mitään korkkareita!:wall:

Iso kiitos Cirppu! Selkeytti paljon ja toivottavasti en kauheasti myöhästy..
Eipä mullakaan ole vielä mitään korkkareita, biksuista nyt puhumattakaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom