Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
maipenrai sanoi:Mä olen yksi hotellia kaipaillut. Tulen Salosta ja ehtisin kai kotiinkin nukkumaan, vaan kun aikaiset herätykset ei ole mun juttu... Löytyykö täältä se kolmaskin??
Aattelitko mennä dösällä? Eikös siinä aseman vieressä ole pysäkki mistä lähtee Pitäjänmäkeen dösä? Eli jossain siellä päin vaikka?Caitlyn sanoi:No, minä varmaankin olen tulossa tuota kautta, missäs treffataan?
Mulle käy miten vaan. Sähköpostina tuli Maijalta vinkki 9.21 lähtevästä bussista nro 248. Sillä kai on ainakin etuajassa perillä.:DCaitlyn sanoi:Bussi 324 lähtee Elielinaukiolta (laituri 27) klo 9.40. Nähdäänkö pysäkillä? Tuossa on helpompi treffata kuin junalaiturilla!
http://aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/s324.html
Elkku82 sanoi:Mäkin tuun rautatie aseman kautta. Voisin tulla samoihin aikoihin teidän kanssa caitlyn ja toukkis...
Heips! A-juna lähtee yleensä asemalta raiteelta 19 (eli vika raide), mut varmasti se lähtee raiteelta 15-19. Pääteasema junalle on Leppävaara, eli seuraa vain miltä lähtee A-juna Leppävaraan. Kun saavut Valimon asemalle, tullaan portaat alas (kaikki menee sinne eli väen mukana vain) ja lähdetään VASEMMALLE. Siitä vain kivutaan loivaa ylämäkeä (oikealle jää ABB:n jättimäinen parkkihalli) ja heti "mäen" yläpuolella, loivasti vasemmalla on iso punatiilinen rakennus, joka on Finnbody. Yleensä siinä on joku standi alhaalla. Joudut siis kapuamaan sellaisen jyrkän autorampin vielä päästäksesi pääovelle. ELI SIIS: Ainoa mutka, jonka joudut koko Finnbodylle Valimon asemalta tekemään, on se käännös vasemmalle, kun tulet pois junalaiturilta. Toivottavasti tämä selkeytti, ja pääset hyvin perille. Mun käsittääkseni bussit menee hankalammin..maipenrai sanoi:Hei Cirppu! Kiitos vinkistä! Mihin suuntaan sieltä Valimon asemalta pitää suunnistaa että löytyy tuo sali? Pitääkö alittaa rata, montako risteystä, minkä värinen rakennus..? Miltähän laiturilta lähtee se A-juna? (ihan turisti..)