Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harrastan itse maantiepyöräilyä ja omasta kokemuksesta voin sanoa että kesäkengät ovat saatanan kylmät jo noin +5 celsiuksessa. Itselläni ei ole talvipyöräilykenkiä, mutta Active-sports http://www.active-sports.net/?siteid=240 myy Lake- talvikenkää ainakin.kvu sanoi:Jou! Olen ostamassa maastofillaria, jolla tarkotus ajaa 30km/vrk tästä puoli vuotta eteenpäin. Millaiset kengät ja lukkopolkimet kannattaa hommata, kun vaatimuksena on pakkasen- ja veden pito sekä hengittävyys?
setae sanoi:Jumalaut. Tänään piti luovuttaa tuo huuto.netissäkin ollut pyörä uudelle omistajalleen. Vaan mikä odottikaan pyörävarastossa? Tyhjä kohta. Varkaat kävivät sitten sopivasti viime yönä noutamassa pyörän.. on muutaman metrin mittainen tappi otsassa.
Lisäinfoa tapauksesta http://markus.juuti.net/kuwahara/
Ihmetyttää muuten hieman että Tunturin sivuilla ei ole mitään mainintaa tosta mun maastopyörästä!!!MJ45 sanoi:Eilen kävin ostamassa Tunturi Aquran
On kyllä todella mukavan tuntuinen pyörä!!
Tarkoitatko Sigma Sport BC800:aa? Laitteeseen syötetään renkaan koko. Yhdellä kierroksella rengas pyörii (loogisesti) aina samanpituisen matkan. Pyörän haarukkaan kiinnitettävä vekotin välittää signaalin aina, kun magneetti osuu vekottimen kohdalle ja välittää tämän tiedon itse pyörätietokoneelle. Pyörätietokone laskee jatkuvasti (esim. aina viimeisen 5 sekunnin aikana) tapahtuneiden "osumien" (=pyörän kierroksien) määrän, joista voidaan helposti laskea sitten pyörän kulkema matka.MJ45 sanoi:Tälläinen kysymys vielä että mitenkän toi laite osaa muka mitata niin tarkasti esim. matkan?? Voihan renkaassa olla vaikka millaiset kuviot vaan... jossain vaikkapa korkeammat.
Entä mitäisikö sen magneetti jutun olla aivan pinnan yläosassa vai onko sillä mitään väliä?
Itse en saa sitä laitettua pinnan yläosaan koska vastakappaletta ei saa mitenkään niin ylös.
Dopey sanoi:Vaatimuksia:
- mielellään joustokeula joka ei jäädy jumiin -20C (alkutalven jääkoppura hakkaa ikävästi ranteille)
- vaihteet jotka pelittää samassa lämpötilassa vaikka olisivat kastuneetkin (ei paikkaa pitää pyörää sisällä, pressu vain)
- jarrut jotka toimii talvikeleillä, loskassa jne. eli varmaan mekaaniset levyt ois parhaat?
- kesällä suht kivasti rullaava peli ja asfaltillakin kantatessa pitävät gummit
- reippaasti alle 15kg paino
- katu-uskottava ulkonäkö