Deleted member 22039
Kuinka moni täällä pyöräilyä harrastavista käyttää kypärää?
Oisko gallupin paikka
Oisko gallupin paikka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko gallupin paikka
Minä ainakin ymmärsin heti ekasta viestistä mistä on kyse. Sitä en vaan ymmärrä että miten sen osan saa katkastua. :D Mutta jos oot siinä jo kahteen kertaan onnistunu, ni kokeileppas seuraavalla kerralla kiristellä tosi varovasti ja aika tiuhaan vedellä siitä vaijerista, jolloin sie tunnet jos se ottaa johonki kiinni. Siinä vedellessä pitäs tuntua vaan sen jousen vastus eikä muuta. Noita napoja on tullu availtua muutama sata kappaletta, eikä se kyllä mitään herkkua oo vaikkei vittumaisin napa olekkaan huoltaa.Vähän arvelin ettei kukaan välttämättä ymmärrä mitä tarkoitan. Tässä räjäytyskuvassa näkyy toi pieni ketju/vaijeritsydeemi, ja ihan kuvan keskellä on se pieni osa josta puhuin aiemmin. Ketju siis ruuvataan siihen kiinni sillon kun toi pieni pala on tungettu itse vaihteiston sisälle, jolloin vetämällä ja työntämällä sitä vaijeria itse vaihde vaihtuu. Ongelma on siis että tuo pieni pala katkeaa kun kiristän koko pakkaa kiinni.
Oisko gallupin paikka
Eipä ole pelkästään jalankulkijat jotka törttöilee kyllä pyöräilijätkin osaavat välillä vedellä mitä ihmeellisimpiä kaistanvaihdoksia.
Eipä ole pelkästään jalankulkijat jotka törttöilee kyllä pyöräilijätkin osaavat välillä vedellä mitä ihmeellisimpiä kaistanvaihdoksia.En käytä kypärää ja ajan ympäri vuoden polkupyörällä. Pakolliseksi turvavarusteet pitäisi laittaa niille poloisille jotka kevään tullen siirtyvät sinkoilemaan puolelta toiselle pyöräteillä. Monesti pohtinut, että liikennesäännöt pitäisi laittaa oppiaineeksi peruskouluun. Koskee myös kevyenliikenteenväyliä. On se vaan melkoisen vaikeaa eräille opetellä ajamaan oikealla puolella tietä. Jalankulkijat saisivat opetella katsomaan taakseen ennenkuin vaihtavat puolta.
Kynsisaksilla lähimmästä pyörätelineestä? ;) Kannattaa www.nettimarkkina.com tsekataMistä helsingistä löytyisi joku mesta mistä saisi suht halpoja pyöriä? tyyliin 20e - 50e? Baaripyöräksi pitäisi jonkinlainen poljin ostella...
Nyt on niin että cyclocross saatava on. Oisko arvon fillaristeilla heittää jotain vahvoja suosituksia? Mieluusti en lähde kokeilematta tilailemaan ulkomailta, joten Helsingin kaupoista olisi hyvä löytyä. Alle tonnilla olisi hyvä pärjätä, mutta järkevillä perusteilla budjettia kyllä voidaan vähän venyttää, jos se siitä on kiinni.
Paha mennä suosittelemaan kun ei oo hirveän laajaa valikoimaa tullut itse kokeiltua.
Mä siis tykkään noista Focuksen pyöristä jostain täysin irrationaalisesta syystä. Muillakin valmistajilla kyllä varmasti hyviä on.
Itse ajelen tuollaisella (vaihdettu ainoastaan stemmi). http://www.larunpyora.com/product_info.php?products_id=604
Menee siis yli budjetista hieman, mutta esim tämä voisi olla sopiva : http://www.larunpyora.com/product_info.php?cPath=33&products_id=216