Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maastopyörää lähtisin tässä tilanteessa katselemaan. Kesällä voi sitten tarvittaessa laittaa alle paremmin rullaavat kapeammat renkaat. Hybridiä en ehkä suosittelisi, jos tiet ovat välillä todella huonossa kunnossa.Mä en oo koskaan mitenkään pyöränostoa miettinyt, mutta nyt olis kuukauden päästä vastassa moinen probleema, kun meni mopo lunastukseen.
Tarkoitus olis polkea ihan ympäri vuoden, joten pyörällä täytys myös päästä talvella polkemaan ja koska asun hieman syrjemmässä niin mahdollisesti reitille sattuu myös teitä, joita ei mitenkään suolata talvisin. Pyöräily olisi sen takia hyvä tapa aloittaa kunnon kohentamista, koska oikea jalka ei aivan kunnossa ole kahden murtuman takia. Eipä tulisi varmaankaan kovaa rasitusta, kuten ehkä juoksussa tulisi?
Te enemmän pyöräilyä harrastaneet voisittekin kertoa, mikä pyörä sopisi "aloittelijalle" ympärivuotiseen käyttöön. Hinnalla ei suurta merkitystä, mutta ns. hallitus voi tehdä pienen protestin jos menen vaatimaan päälle 1000 eskon pyörää.
Mikä on hyvä hinta? Halvin mun tietämä ehdokas on Astro cyclocross-runko hintaan 69,95€ ja haarukan kanssa 144,95€ osoitteesta www.salden.nl Jos pikkuisen parempaa kaipaat, niin samasta paikasta saa kaupan oman merkin rungon hiilikuituhaarukalla ja ohjainlaakerilla 430 euroon. Pyorahuolto.com myy cicli b:n runkoa ja sen pitäisi olla myöskin aika edullinen.Mistäs saisi cyclocross runkoja hyvään hintaa?
Jep. Mulla puhkesi maanantaina nastarengas. Takarenkaassa oli pystyssä sellainen sentin mittainen hammastikun mallinen terävä kivi. :jahas:Aamulla lehdestä luin, että sepeli puhkoo urakalla kumeja. Arvatkaa oliko kumi tyhjä kun menin sitten fillaria hakemaan? Vittan!
Juurikin tuo. Kilometrejä on kertynyt vasta vajaa 200, joista suurin osa tänä keväänä. Ihan tyytyväinen olen ollut. Stemmin nitinän olen huomannut, mutta ei tuo enään haittaa kun siihen on jo tottunut:D Etujarruissa tuppaa levy hieman hinkkaamaan ja se kyllä ärsyttää. Jos tuon veisi ennen kesää ensihuoltoon, niin eiköhän tuo saada ojennukseen.Nishiki Pro SLD ?
Mulla tuon levytön versio. Oiva peli muuten, mutta...
Ensinnäkin n. 200km ajan satula saattaa natista. Vedin HHS 2000:set, ja alkoi loppua. Olisi ehkä ajan myötä loppunut itsestäänkin.
Mutta sitten tuo stemmi. Kannattaa vaihtaa heti. Epäilisin tuon hermojaraastavan nitinän lähtevän siitä. Turha miettiä tangon vaihtoa, ei vika siinä ole, vaan tosiaan stemmissä.
Muuten ei mitään valittamista, jos vain sattuu kohdalle hyvä kappale etuvaihtajasta. Yleensä nuo Microshitit ovat tosiaan täyttä kuraa, mutta omani on pelannut. Tekisi mieli vaihtaa parempaan, saisi vaihdot tarkemmaksi ja kevyemmäksi, mutta kun kilometrejä ei 300 enempää kerry kuussa, ei tuolla ole juurikaan väliä.
edit: Joo jotain hyvääkin voisi mainita, mutta nehän toteat itsekin. Renkaat ja vanteet ovat hyvää tekoa. Ei mitään ongelmia, ja pelaavat hienosti. Ok ketjut ja takavaihtaja, ei valittamista. Rattaat voisi olla snadisti paremmat, mutta ovat menneet hyvin nekin. Satula hyvä(mun perseelle) ja painohan tossa on ihan normaali n. 10 kiloa, eli kevyt.
Mutta tosiaan. Vaihtoon kannattaa laittaa järjestyksessä: Stemmi, etuvaihtaja, ja 3:ksi ne v... rumat vaihtajat vivut :D Nojoo. Satula tietysti heti, jos ei perseesi siihen hyvin istu. Ainiin, ja runko on mun makuun ainakin tarpeeksi jäykkä. Rullaa koko paketti aika mukavasti. Kaikki kommentit hintaan nähden arvioituja, luonnollisesti
edittiä lisää. Takana 3000km, ja yhtään osaa ei ole hajonnut, eikä pelaa huonommin kuin uutena. Mitä nyt etuvaihtaja vittuilee, ja sitä saa säätää kokoajan. Ultegra odottaa jo paikallisessa fillarikaupassa, mutta kun ei ole jaksanut hakea ja aloittaa taas säätöoperaatiota.
Tää ei varmaan ole se, mitä hait jos koko loma-ajan meinaat ajella, mutta löysin tällaisen palvelun: Kevyen liikenteen reittiopas.A) Vieläkö missään myydään niitä pyöräiljöiden tiekarttoja?