Viikon olen nyt treenaillut tällä ohjelmalla ja täytyy kyllä myöntää että hyvin on toiminut tähän asti! En koskaan ennen ole nelijakoista ohjelmaa käyttänyt, mutta nyt ajattelin vaihtelun vuoksi testailla miltä se tuntuu.
Eniten tässä pidän ehkä siitä, että voi ihan huolella vetää suurimman osan liikkeistä failureen eikä tarvitse mietiskellä näitä ''jätä pari toistoa varastoon'' -hömppä hömppä sääntöjä. Raskaissa moninivelliikkeissä olen kuitenkin pyrkinyt välttämään failurea, mutta muut liikkeet vedetäänkin sitten verenmaku suussa aina loppuun asti
Ohjelma on tuonut mukanaan myöskin minulle todella harvinaisen kaverin, eli DOMSsit. Mikään ei ole niin hienoa, kuin herätä aamulla siihen, että jo pelkän peiton nostaminen suorille käsille tuottaa tuskaa ojentajareenin jälkeen, tai ylös nouseminen etureisirääkin jälkeen! Tiistain etureisitreenien DOMSit olivat päällä vielä perjantainkin takareisi/selkäpäivänä, joka hiukan vaikeutti maven tekemistä, mutta lämppäreiden jälkeen jo sujui ihan hyvin.
Prässin tilalle otin hack-kyykyn, koska siinä saan kaikinpuolin paremman tuntuman ja prässi on muutenkin aika tönkkö liike omasta mielestäni. Takaolkapäitä ja epäkkäitä veivailen aina silloin tällöin kun niille aikaa löytyy. Yleisimmin joko rinta/hauis -tai etureisipäivänä, ja selkä/takareisipäivänä. Vatsat teen aina etureisitreenin ja takareisitreenin lopuksi.
Selkätreeni tosin jäi hiukan nihkeäksi, kun en taljoja ennen ollut kauheasti vemputellut. Toki voisin korvata ne leuoilla ja souduilla, mutta maven ja SJMVn jälkeen ei alaselkä oikeen diggaile varsinkaan vapaalla tangolla suoritetuista souduista. Eiköhän nekin liikkeet lähde sujumaan ajan myötä.
Tuo Powerhousun ''tauotettu pudotussarja'' -tekniikkakin on tuntunut hyvältä, ja aion pitää sen ohjelmassa mukana tulevaisuudessakin! Hyvä ohjelma näin kaikinpuolin.