Niinno, mulla on tossa polvistaveto ja voimapäivinä myös sen jälkeen pendlaysoutu, molemmat ottaa myös aika hyvin takaosastoonkin. Voidaan toki kiistellä kuinka merkityksellinen on sitten joku 3x12 reisiojennus tuolla selkäreenissä, kun kokonaisuutena rasitusta tulee niille aika hyvin. Ei toi 5 kovaa sarjaa hackia ole niin herkkua kyllä vääntää, ne vikat toistot on aika itkusilmässä jo tuloillaan. Mulle on kuitenkin se tuntuma kohdelihaksessa tärkein, eikä kiinnosta ne tulokset niin paljoa, muutakuin rasituksen muodossa lihakselle. Ja sumoprässi siksi, koska mun alaselkä ei kahta eri vetovariaatiota kestä per viikko, ja saan sumolla paremman tuntuman ku SJMVllä. Keskivartalo saa ihan tarpeeksi hittiä polvistavedossa ilman vyötä sekä push pressissä, siinä saa aika hyvin pakettia hallita kun työntää suorille käsille tankoa. Maastaveto perusversiona menee mulla 90 prossaa selälle, kun en etureisillä osaa sitä irrotusta tehdä, eli ns. Jouko Aholan tekniikka, joten siitäkään ei epäsuoraa eturenkaille saisi selkäreenissä.
Lisäksi mun tyylillä epäsuoran ja suoran rasituksen välillä on aina 2 päivää, koska kierto on 2on1off. Ite olen sen edun huomannut lihaksien parempana paineisuutena, eikä sellasta viikon kierron tyhjää tunnetta ehdi tulemaan kuin perus 4 jakosella. Mut henkilökohtasia juttuja nääkin.