Fastin proteiinit?

Timba79 sanoi:
Mulla on WRANGEN sheikkeri ja se hakkaa teidän kaikkien muut sheikkerit mennen tullen. :D ;)
No eihän toi oo mitään miulla on WRANGEN, FASTIN ja PAKKOTOISTO.COMin sheikkerit... ja juon niistä kaikista jotewn palaudun kolmekertaa nopeammin!!1!!1!1!yks1!! :rock:

Krapulapäissäni menin ostamaan Whey3:sta. Arvot on aika perseestä ja makukaan ei mikää kovin hyvä :itku: Vitun alkomahooli perkele :curs:

Mulla onkin tämän 'FASTin sheikkerin' lisäksi myös aito Tupperware sheikkeri :)
Repikää siitä laatua, se onki kestäny jo 5 vuotta mutta ollut vasta noin 2-3 vuotta kovassa käytössä itselläni ja veljelläni.

Niin, ja Tupperwaren sheikkeri maksaa viisi kertaa enemmän kuin tavallinen. Hinta/laatu aivan perseellään.

Fastin tuotteet ovat laadukkaita ja toimivia, hintoihin en jaksa kantaa ottaa.

Noniin, kiitoksia Tylerd ja cuscus. :) Helpompi ymmärtää kommentteja, kun on jotain perustelujakin pohjalla. Kyllähän sen tietää, että katteet täytyy olla "kunnossa" mm. Fastilla, jos voi 20% tai yli saada tuotteista alennusta, eikä ykskään kauppa niitä kuitenkaan persnetolla myy.

Mulla on Fastin Hera 80:ää ensimmäinen pussi menossa. Vadelmanmakuista. Minulla on lievä laktoosi-intoleranssi, mutta tuosta ei ole tullut mitään vatsaoireita, laktoosia on 3.5%. Maku ei ole mikään erityisen hyvä, mutta ei todellakaan yökötä. Tätä ennen ostin pussin SF-Proteinin Mega Turbo heraa, joka oli karmea pettymys. Ei kerta kaikkiaan sekoittunut. Ja veti vatsan sekaisin. Treenin jälkeen olen käyttänyt SF:n After Trainingia, mutta nyt olen miettinyt josko siirtyisin itse sekoitettuun hera+malto -mössöön.

Jos tosiaan pidätte tuota Fastia huonona, niin voitte heittää suosituksia vaikka Pakkiksen verkkokaupan tuotteista. Vähän laktoosia sisältäviä ja suurinpiirtein samanhintaisia.. (Ion92:n tiedänkin, mutta sellaista ei opiskelijan kukkaro kestä :) )

joo no elikkä huomenna ostan yhen paketin fastin soija 90. Sen jälkeen käyn ostamassa varmaan muscle++, whey3 tai sit promix, en tiiä täytyy kahtoa tilanteen mukaan yks ois tietenkin reco2 kans kun on noita harjoituksia niin paljon!

Summerboy sanoi:
joo no elikkä huomenna ostan yhen paketin fastin soija 90. Sen jälkeen käyn ostamassa varmaan muscle++, whey3 tai sit promix, en tiiä täytyy kahtoa tilanteen mukaan yks ois tietenkin reco2 kans kun on noita harjoituksia niin paljon!

Muscle+ on ihan hyvä palautusjuomaksi. Mun mielestä. En tiedä, miksi sen lisäksi pitäisi olla Reco2 vielä. Paitsi jos haluaa pitää taukoa kreatiinista (jota Reco2:ssa ei ole).

Promix on muistaakseni yöproteiini.

Kuten sanottu, FASTin tuotteet ei ole määräänsä nähden sieltä halvimmasta päästä.

Puntteri sanoi:
Sen sijaan hera80:stä en oikee suosittele. Ainaki mansikka maistuu elimelle ja panee välil farttaa.

Mitä mitä. Tuo mansikka on ehdottomasti parhaimman makusta fastin proskua mitä oon juonu ja omasta mielestä parempaa kuin kuin esim. evon halpisprotskut.

Noh, FAST:n jauhot ei ole ehkä parhaimpia ravintoarvoiltaan: -mutta sisältönä ne aineet ovat meneviä siinä missä muutkin...
yleisesti:
+iha hyvä maku
+sekottuu kivasti
+saatavuus
-hinta
-ravintoarvot (esim. rasva)

Back
Ylös Bottom