Fastin proteiinit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No pistetäänpä täältäkin kokemuksia...itse en ole käyttänyt yhteensä kuin kolmea erilaista valmistetta, joten olen varsinainen "asiantuntija"...

Fastin Promix: ostin tätä tyhmyyksissäni palautusjuomaksi...aargh. Melko lailla vaahtoavaa, kuravedeltä maistuvaa litkua. Ei hyvä.

N-Large: hieman viisastuttuani vaihdoin tämän palautusjuomaksi. Tosi laadukkaan oloinen, hyvänmakuinen eikä vaahtoa juurikaan. Tosin minun makuuni ehkä turhankin makea ja täyteläinen.

Fastin Whey3: nyt käytän tätä palautusjuomana yhdessä Malto6:n kanssa. Ei juurikaan vaahtoa, ja maku on ainakin minun mieleeni. Banaani oli ehkä hieman turhan esanssin makuinen, mutta nykyinen suklaa on herrkullista.

Vaikka tässä nyt on useampikin immeinen haukkunut Fastin tuotteita, niin uskallan kuitenkin puolustaa tuota Wheykolmosta ainakin makunsa puolesta. Ja ilmeisesti ko. protsku on ihan hyvä valinta palautusjuomaksi arvojensakin puolesta. Seuraavaksi täytynee kokeilla ion92:sta.

Mielestäni FASTin Whey3 suklaa maistuu maitoon sekoitettuna melkoisesti toffeelta...

No ehkäpä minulla on oudosti surkastuneet makuhermot, joten tuli se pussi myytyä eteenpäin kun en veden kanssa protskuja juo ja maidon kanssa maku oli vähän outo...

TomBombadil sanoi:
kun en veden kanssa protskuja juo ja maidon kanssa maku oli vähän outo...

Ota nyt hyvä mies palautumisjuoma kuitenkin veden kanssa, sillä jos sotket palkkariisi maitoa, kestää palautuminen liian kauan.

TomBombadil sanoi:
Mielestäni FASTin Whey3 suklaa maistuu maitoon sekoitettuna melkoisesti toffeelta...

No ehkäpä minulla on oudosti surkastuneet makuhermot, joten tuli se pussi myytyä eteenpäin kun en veden kanssa protskuja juo ja maidon kanssa maku oli vähän outo...

Whey3:sta, maitoa ja banaani vatkaimella sekasin... :kuola:
Tosin tota ei sitten enää palkkariks kutsuta, kuten joku muukin sanoi jo. No, makuhermoille ei voi mitään, kaikki ei tykkää samoista jutuista. Toivottavasti kuitenkin löysit tuotteen joka miellytti. :thumbs:

jussituning sanoi:
Mitäs mieltä ootte tästä:

Ja siitnä tuo lean mass.Edullista mutta entäs muuten...??

Tuo linkki varmasti häviää pian, kun muihin kauppoihin ei saa linkitellä.

Eli:
RAVINTOSISÄLTÖ/100g
energiaa 1551 KJ
Kokonaisrasva 4 g
Proteiinia 36 g
Hiilihydraattia 50 g

Kyllä tuolla hyvin painoa (lue: läskiä) saa. Sellainen 25€ / kg on kuitenkin aika kova hinta heraproteiinikonsentraatista, kun sokerihan on puoli-ilmaista. Osta vain suosiolla proskut protskuina ja sokerit sokereina. Saat samaan hintaan yli 10 kiloa "massanlisääjää".

Oli muuten eka kerta, kun näin suositeltavan dekstroosia iltapalaksi :)

cuscus sanoi:
Tuo linkki varmasti häviää pian, kun muihin kauppoihin ei saa linkitellä.

Eli:
RAVINTOSISÄLTÖ/100g
energiaa 1551 KJ
Kokonaisrasva 4 g
Proteiinia 36 g
Hiilihydraattia 50 g

Kyllä tuolla hyvin painoa (lue: läskiä) saa. Sellainen 25€ / kg on kuitenkin aika kova hinta heraproteiinikonsentraatista, kun sokerihan on puoli-ilmaista. Osta vain suosiolla proskut protskuina ja sokerit sokereina. Saat samaan hintaan yli 10 kiloa "massanlisääjää".

Oli muuten eka kerta, kun näin suositeltavan dekstroosia iltapalaksi :)

okein arvasit ;)

ei vakuuta tuo tuote, aika turha.

fastin muscle+:ssaa uponnut kolmisen pussukkaa putkeen, rupeaa jo merkin vaihto olemaan edessä. tuumailin tota pakkiksen phase mikälie kokeilla seuraavaksi. tosin kun laskin paljonko 100g maksaa, sain fastille 2,3e ja phaselle 3,125e eli näin ollen phase kalliimpaa (lisäsin phasen hintaan postituskulut 5e). eli jos amis-matikka ei kovin pahasti petä, fastilainen halvempaa...noo, kait vaihtelu virkistää ;)

itse syönyt fastin massaa ja nyt greenline menossa..oon kokeillu myös sf proteinin massa2:sta..hyvin noi on toiminu, ja makuki on iha jeesh mut kuitenkin huomenissa lähtee varmaan pakkikseen tilaus..ihan kokeilu mielessä pitää vaihtaa merkkejä.ajattelin tota phase2 palkkariks..Protein XL:n päivällä naukkailtavaks sheikiks ja iltaprotskuks ton Calcium caseinaten...vai meneekö tuo protein xl iltaprotskusta jos siihe sekottelee lisäks jotai? et imeytys hitaammin jne..? :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
latku sanoi:
fastin muscle+:ssaa uponnut kolmisen pussukkaa putkeen, rupeaa jo merkin vaihto olemaan edessä. tuumailin tota pakkiksen phase mikälie kokeilla seuraavaksi. tosin kun laskin paljonko 100g maksaa, sain fastille 2,3e ja phaselle 3,125e eli näin ollen phase kalliimpaa (lisäsin phasen hintaan postituskulut 5e). eli jos amis-matikka ei kovin pahasti petä, fastilainen halvempaa...noo, kait vaihtelu virkistää ;)

=> siinä evon phase pussissa on cfm prodea (entistä cross90) kamaa sisällä, joka on ihan laadultaa eri kamaa tuon sinun tuotteesi kanssa, lisäksi siel on muita aineita kanssa, että lasku nyt sitten uudestaan tuo hinta ;)

Tuli ostettua tuollanen fastin reco2, kun isä ei oikein innostunut tilaamisesta. Noh, kyllähän tuo alas meni kun äsken maistoin, mutta sekoituksessa on kyllä vähän vaikeuksia. Onko sheikkeri "pakollinen" jos haluaa sen hyvin sekaisin? Ja kannattaako se todellakin sekoittaa veteen?

Ribee sanoi:
Tuli ostettua tuollanen fastin reco2, kun isä ei oikein innostunut tilaamisesta. Noh, kyllähän tuo alas meni kun äsken maistoin, mutta sekoituksessa on kyllä vähän vaikeuksia. Onko sheikkeri "pakollinen" jos haluaa sen hyvin sekaisin? Ja kannattaako se todellakin sekoittaa veteen?

Tehosekotin auttaa.

Ribee sanoi:
Ehdottomasti veteen, ja vasta treenin päätyttyä laitat veden jauheen joukkoon.

Totenkopf sanoi:
Ehdottomasti veteen, ja vasta treenin päätyttyä laitat veden jauheen joukkoon.

Onko jokin tietty syy miks vasta treenin jälkeen??

Mä ainakin sekoitan juoman jo kotona lähtiessä ja sit treenin jälkeen vaan parit ravistukset ja gul, gul.. drinksu naamariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom