Fastin proteiinit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite oon käyttänyt fastin whey3:sta omissa palautusjuomissani ja oon ollut aikas tyytyväinen. Tosin viimeaikoina on alkanut tehdä mieli vaihtelua joten varmaan tulee vaihdettua merkkiä.

Eikös Sportspharman Whey protein oo aika vastaava whey3 kanssa??? Kilohinnaltaan Whey3:nen on tosin nelisen euroa kalliimpaa.

mattibodari sanoi:
Fastin tuotteet sekoittuvat huonosti ja maistuvat aivan paskalta vaikkapa prolabbiin verrattuna ja sitten ne on vielä vitun kalliita ku niitä myydään niissä pikkusäkeissä. Sitten ne on vielä semmosia kumman karkeita ja paakkuisia jauhoja...

Lähes kaikkia Fastin tuotteita saa myös 4,5kilon pakeiteissa, ja ketäpä noita palautusjuomia rupeaa maistelemaan. Ja sekottaa riittävään määrään nestettä jauhot (esim 3dl) niin kyllä ne sinne sekottuu parin ranneliiken jälkeen varsin mainiosti.

Ihan ok jauhoja, paitsi halpisherassaan on luvattoman paljon rasvaa. Hinta on kohdillaan, jos ostaa hulluna maanantaina (-20%) ja isommassa säkissä. En ostaisi Prismasta tai muutenkaan 900g pusseissa, muulloin kuin hätätilanteessa tai kokeiltavaksi, ovat ylihintaisia jauhoja silloin.

Saman firman (Funcfood) tuotteista Bull's Basic ja Recovery ovat mun mielestä parempia jauhoja kuin FASTin. Siis tarkoitan, ettei FAST nimikkeellä ole myynnissä hinta/laatusuhteeltaan niin hyvää jauhoa kuin Bull's Basic ja Recovery ovat.

Mitä tulee nesteen määrään, niin ite pistän aina niin paljon kuin sheikkeriin jauhon lisäksi menee, eli noin 4-5dl. 3dl ei riitä millään, kun jauhoa on yleensä noin 1,5-3dl.

Kaikenkaikkiaan olen Fatson kanssa samaa mieltä. Väki sauhuaa älyttömästi merkeistä ja brändeistä vaikka minkä tuotteiden kohdalla, esim. autot, lenkkarit, oluet (nää suomalaisetkin perusmerkit ovat kaikki sitä samaa iskukuumennettua pissiä, ei makua, ei aromia, myydään vain brändien ja mielikuvien voimalla), stereot, pesukoneet, telsut ja protujauhot. Kumminkin ovat samaa kamaa vähän eri nimellä melkein kaikki nykyään (ehkä autoissa mese, bemu ja Audi ovat vieläkin hieman poikkeuksellisia merkkejä muihin verrattuna). Tehdään samoissa tehtaissa, lyödään vähän erilaiset kuoret saman sisuksen ympärille, luodaan tehokkaalla markkinoinnilla brändi ja imago, jonka ihmiset sitten ostavat. Eli ihmiset maksavat tunteesta ja mielikuvista ostaessaan olemattoman vähän OIKEASTI toisistaan poikkeavia tuotteita.

Soijaprodea joskus ostin ja vieläkin on kaapissa, hyi kamala :urjo:

Pitkään pitänyt kysyä.
Eli onkos porukka huomannut pissahädän lisäystä fastin whey3:sta käyttäessä?
Treenipäivinä palautusjuoman otettuani käyn vessassa ainakin neljä kertaa useammin kuin normaalisti. Se on jokseenkin rasittavaa..
Kokeilin Best 3 proteinia, enkä sillä huomannut samanlaista ongelmaa.
Johtuuko palautusjuomasta, vai onko mies vain rikki?

iivili sanoi:
Saman firman (Funcfood) tuotteista Bull's Basic ja Recovery ovat mun mielestä parempia jauhoja kuin FASTin. Siis tarkoitan, ettei FAST nimikkeellä ole myynnissä hinta/laatusuhteeltaan niin hyvää jauhoa kuin Bull's Basic ja Recovery ovat.
Nuokin vaan loppuvat tai vaihtoivat raaka-ainevalmistajaa edullisempaan :urjo: Mielenkiinnolla odotan miten maun käy, hinta varmaan tulee kuluttaja ystävällisemmäksi :jahas:

Fastin tuotteista Whey3 sekä Malto6 käytössä ja mun mielestä ne on ihan :thumbs: kamaa.
Sekoittuu hyvin, ei vaahtoa pahemmin, maultaan hyviä, eikä hintakaan (23egua 900g) ole niin paha.

En tosin väitä etteikö löytyisi parempiakin hinta/laatusuhteiltaan, mut näillä mennään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ymmärrä mikä jengiä pelottaa täällä: "Mun mielestä Fast whey3 on huono hinta/laatu suhteeltaan. Käytän erästä toista, parempaa." Voisko myös sanoa, että mitä toista tuotetta käyttää, ja perustella, että miks se on parempi? Nyt täällä näkyy vaan tosi asiallisia... "Se on :kakka: " ym. Tosin Iivililtä tuli hyvä postaus :thumbs: .

lampunjalka sanoi:
Maailma on pullollaan laadukkaampia lisäravinnemerkkejä kuin:kakka:
Katsoppa vaikka pakkiksen tuotteita ja ylläty:)

lampunjalka sanoi:
Mitä :kakka::n Whey3 maksaa ja sisältää?

Eli tiedät , että fastin tuotteet on huonoja mutta et edes tiedä mitä ne sisältää tai paljon niillä on hintaa ? Ok...

Antzu sanoi:
Mä en ymmärrä mikä jengiä pelottaa täällä: "Mun mielestä Fast whey3 on huono hinta/laatu suhteeltaan. Käytän erästä toista, parempaa." Voisko myös sanoa, että mitä toista tuotetta käyttää, ja perustella, että miks se on parempi? Nyt täällä näkyy vaan tosi asiallisia... "Se on :kakka: " ym. Tosin Iivililtä tuli hyvä postaus :thumbs: .
Tällä hetkellä käytän Nutrsisport Protein 90+, syystä, että saan sitä kaverina kautta edullisesti. Minä hyödyn, kaverini hyötyy, sekä liike josta kaverini tätä hakee hyötyy myös sillä on pieni "yhden miehen" yritys jonka toimintaa olen valmis omalla panoksellani tukemaan. Toinen syy tietenkin Nutrisport Protein90+ käyttöön on sen ehkä markkinoiden paras hinta-laatusuhde, jopa ovh. hintaisenakin. Lisäksi yksi erittäin suuri syy miksi hyljeksin Fastia on se, että aikanaan sain ostaa sitä maahantuojan sisäänostohintaan ja näin ollen tiedän mitä siitäkin kauppiaat vetää välistä. Ei kiitos :urjo: Tottakai tuotteilla katteet pitää olla kohdallaan, eihän se muuten bisnestä olisi, mutta minä en sitä prosenttia rupea maksamaan mitä siitä välistä vedetään ja toistaiseksi ei ole tullut yhtä ainutta tuotetta samoilla markkinoilla eteen jossa on noin kova kate, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ;)

edit: ja joku aika sitten kun en saanut mistään mitään halvemmalla ostin Pakkikselta koska täällä on hinnat kohdallaan, silloin käyttämäni Evon Ultra maksoi muualla 5euroa enemmän:) Pakkiksen kaupan toiminnasta jäi todella hyvä maku :worship:

ljp sanoi:
Eli tiedät , että fastin tuotteet on huonoja mutta et edes tiedä mitä ne sisältää tai paljon niillä on hintaa ? Ok...
Mulla on parisen vuotta sitten ollut fastin tuotteita ja niistä oli vain harmia mulle(mahavaivat jne.), niin siksi haukun niitä.. Ja toisekseen vaikuttaa aika kalliilta tuotteilta.

Antzu sanoi:

Ahh, annetaanpa sitten esimerkkejä. Äkkiseltään tulee mieleen Wrangen Prime-sarja, Evolution, Nutrisport. Samanlainen tai parempi koostumus (laktoosi/rasva) kuin Fastilla ja halvempi kilohinta. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole :)

Tosin kyllä Fastin tuotteetkin alkaa ihan kohtuu hinnoissa olemaan 5kg -paketeissa ja sillä 20% alennuksella, mutta kun melkein kaikki kuitenkin hakee marketista niitä 900g ylihintaisia paketteja.

FASTin sheikkeri on kyllä ihan jees vaikka muovaantuikin viime kerralla pesukoneessa.
Isona plussana tilavuus, mahtuu 800ml ^^; Miinuksena FAST tarra sheikkerin kyljessä

Guile sanoi:
FASTin sheikkeri on kyllä ihan jees vaikka muovaantuikin viime kerralla pesukoneessa.
Isona plussana tilavuus, mahtuu 800ml ^^; Miinuksena FAST tarra sheikkerin kyljessä
Sama sheikkeri kun kaikilla muillakin, sama valmistaja, vain logo kyljessä muuttuu :) Eli kiitos kuuluu Buchsteinerille, ei Fastille ;)

Ei, kyllä se sheikkeri kannattaa heittää roskiin, jos vaan fastin logolla varustettu on!;)

lampunjalka sanoi:
Ei, kyllä se sheikkeri kannattaa heittää roskiin, jos vaan fastin logolla varustettu on!;)
Mää just linkosin vesilintua Fast sheikerillä, se saatana oli vanhalla muotilla vissiin tehty kun ei menny uudempien sheikkereiden kanssa korkit yhteen vaan aina oli hyvät litkut pitkin seiniä kun sattu menee korkit ristiin. Eli mitä tästä opimme, Fast sheikkerit on saatanasta ;)

Itse käytän maustamatonta fastin hera kasikymppistä ja maltoa. Maku herassa on ihan ok, sekoittuvuus ja ravintoarvot nyt on kohtuu perseestä. Halvemmaksi varmaan tulisi ostaa esimerkiksi pakkikselta kerralla vähän enemmän jotain parempia lisäravinteita, mutta kun yleensä kerralla ei ole kovin paljoa rahaa käytössä, niin tulee ostettua sitä fastia, toinen syy on tietenkin se, että sitä saa salilta jossa käyn. Ja salihan on sadan metrin päässä kotoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom