Fastin proteiinit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mattibodari sanoi:
Fastin tuotteet sekoittuvat huonosti ja maistuvat aivan paskalta vaikkapa prolabbiin verrattuna ja sitten ne on vielä vitun kalliita ku niitä myydään niissä pikkusäkeissä. Sitten ne on vielä semmosia kumman karkeita ja paakkuisia jauhoja...

Hera80 maustamatonta vielä pystyy käyttämään hintansa puolesta mutta en kyllä maksa lähemmäs 30 euron kilohintaa jostain whey3sesta.
Se on ihan hyvää mutta sillä hinnalla saa parempaakin.

Mausta ei voi kiistellä (ite tykkään ku hullu paskasta) mutta mulla ainakin toi whey3 sekoittuu tosi hyvin (23egee 900g ettei ihan sitä 30€), paljo paremmin ku aikasemmat mitä oon käyttäny ja hyvän sekottumisen ja maun takia tota vedänkin, ei mitään valittamista.

P.S. Enkä mä niitä paakkujakaan kyllä oo nähny, hienoa jauhoa

Ite kiskon Fastin whey3:sta, koska saan sitä kohtuu hyvällä alennuksella. Tykkään mausta, sekottuu hyvin ym. Jos jossain vaiheessa en enää saa alennusta, niin sitten kyllä meen ostoksille tonne pakkiksen myymälään keskustaan.

Offtopic: kokemuksia tosta SportPharman Whey Protein 2.28kg SUKLAA:sta?

Aikoinaan tuli pelkästään FASTia käytettyä. Pari päivää sitten loppui 5 kilon Whey3 säkki ja nyt on enää fastilta malto6:sta jäljellä. Olen löytänyt parempia tuotteita.

Tuntuu olevan usein, että jengi ostaa Fastia koska saa sitä alennettuun hintaan:jahas: Sama se oli itsellänikin ennen, sitten loppu alet jonka myötä loppui Fastin käyttö. Nyt saan erästä toista merkkiä alehintaan ja näin ollen käytän sitä....tosin se on hinta/laatusuhteeltaan ovh. hintaisenakin varsin hyvä. Fast on hinta/laatu suhteeltaan mielestä aika :kakka:, muuten varsin hyvä tuote.....

Tylerd sanoi:
Tuntuu olevan usein, että jengi ostaa Fastia koska saa sitä alennettuun hintaan:jahas: Sama se oli itsellänikin ennen, sitten loppu alet jonka myötä loppui Fastin käyttö. Nyt saan erästä toista merkkiä alehintaan ja näin ollen käytän sitä....tosin se on hinta/laatusuhteeltaan ovh. hintaisenakin varsin hyvä. Fast on hinta/laatu suhteeltaan mielestä aika :kakka:, muuten varsin hyvä tuote.....

Itellä sama tarina. Ennen fastia 20% alennuksella ja nykyään toista merkkiä erinomaisilla hinnoilla.

lampunjalka sanoi:
Ei ihan selvinnyt mitä roteiinia on, mutta tässä hieman arvokkaampi ja parempi:

EVO Whey2 kilohinta 34,95e
Fast WHEY3 kilohinta 24e

Nii kymppi sinnetänne parin viikon välein :jahas:

Fastin 80 rokkaa :rock: <12e/kg

Mä oon oikeastaa käyttänyt pelkästään Fastia. Ihan ok tuota mun mielestä. No mä en sen suuremmin hifistele. Suklaa ja mansikka maistuu meikäläisen suuhun :thumbs:. No pussissa on sen verran jäljellä, että tonne joulukuulle selviän ja sitten oonkin menossa Helsingin suuntaan ja samalla pitää varmaan vierailla pakkiksen kaupassa:). Pitää sitä välillä jotain muutakin testata.

Sale sanoi:
EVO Whey2 kilohinta 34,95e
Fast WHEY3 kilohinta 24e

Nii kymppi sinnetänne parin viikon välein :jahas:
Vertaat nyt sitten Ladaa Mersuun :jahas: Ei muuta samaa kun se, että kumpikin on heraproteiinia. Lähemmäs menis jos vertais esim. Whey1:stä, kilohinta 18,60e ;)

Edit: UUPS :nolo: Sori puusilmiäni, ethän sä niitä sillai verrannut :wall: Pitäisköhän mennä nuqquun?

Tylerd sanoi:
Vertaat nyt sitten Ladaa Mersuun :jahas: Ei muuta samaa kun se, että kumpikin on heraproteiinia. Lähemmäs menis jos vertais esim. Whey1:stä, kilohinta 18,60e ;)

Vertaan tuotteiden hintoja en itse tuotetta :jahas:

:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
FASTin tuotteiden suosittuus taitaa johtua aika pitkälle siitä, että niitä saa melkein kaikista Prismoista ja osasta Citymarketeja. Maija ja Matti Kuntoilija luottavat isojen kauppaketjujen "ruokaosastojen" turvalliseen maineeseen, vaikka samasta talosta löytyisi lisäravinteisiin erikoistunut luontaistuotekauppa.
:david:

Kyllä minäkin käytän FASTin tuotteita (Muscle+, Carbo1, Reco2, Malto6, Promix, Whey3, Powerload, kreatiini, glutamiini) aika ajoin, enkä ole huomannut niitä yleisesti ottaen mitenkään huonoiksi. Hinta kyllä tökkii.
:jahas:

Fastin maito-90 sekä hera-80 olen käyttänyt eikä ole ollut valittamista.Kerran ostin myös tuota Whey3:sta ja sekiin oli mielestäni hyvää tavaraa paitsi hieman kallista...

Moni ei tunnu kässäävän että nuo prolabin sportspharman sun muut hyvänmakuiset "jenkki proteiinit" on yleensä tehty ihan samoista halvoista "paskoista" kuin fastin ja evon halvimmat... jos haluatte kuvitella syövänne ns. parempaa protskua niin ei kai noita montaa raaka-aine vaihtoehtoa ole, heroista CFM ja BiPro (kuten ion92) ja maitoproteiineista ihan mutu:na sellainen jossa ei ole noita proteiineja turhaan eroteltu (kuten fastin "maito9x").

Joo. En nyt ihan niin menisi sanomaan, että Fastin whey3 on Lada ja joku toinen hera olisi Mersu. Ei niillä nyt niin eroa oo :) Mutta en myöskään sanosi, että Fastin whey3 on hyvä hintalaatu- suhteeltaan.

Fast on ihan ok vaihtoehto, niinku muutkin merkit, se on vaan menny viimeaikoina huonompaan suuntaan, hinnat ovat nousseet, mutta tuotteet huonontuneet vrt. entinen hera 85 ja nykyinen 85. Hera 80 kalliimpaa, mutta paskempaa.

Ainut syy olisi ostaa fastia on se, että sitä ei tarvitse tilata mistään. Kyllä mä sen verran voin nähdä vaivaa, että tilaan halvemmalla saman laatuisia tuotteita tai samalla hintaa parempia :)

Hyvin on uponnut pakkiksen propaganda eräisiin :hyper:
Ostelen fastia kun sen saa samasta marketista muiden ostosten kanssa. En ole niin hifiperse että ei maistuisi. Samaa *tun proteiinia ne kaikki on.

D.Yates sanoi:
Hyvin on uponnut pakkiksen propaganda eräisiin :hyper:
Ostelen fastia kun sen saa samasta marketista muiden ostosten kanssa. En ole niin hifiperse että ei maistuisi. Samaa *tun proteiinia ne kaikki on.

Ei Fastin tuotteissa ole muuta vikaa kuin hinta-laatusuhde. Vastaavat tuotteet, kun nyt vain sattuu olemaan muilla merkeillä huomattavasti halvempia. Itse ostan joko halvalla huonoa tai kalliilla hyvää, mutta en koskaan kalliilla huonoa ;)

Nykyisin ostan joskus pussin fastin maito90 proteiinia. Hera 80 on rasvaisempaa kuin moni muu halpishera ja whey3 ei mielestäni hintansa arvoista joten niitä en osta koskaan.

Timbe sanoi:
Joo. En nyt ihan niin menisi sanomaan, että Fastin whey3 on Lada ja joku toinen hera olisi Mersu. Ei niillä nyt niin eroa oo :)
Kyllä niillä nyt vaan on eroa eikä ihan vähää olekkaan. Eihän Ladalla ja Mersullakaan niiiiiiiiin paljoa eroa ole, autoja molemmat, neljä pyörää ja ratti. Kummallakin pääsee paikasta a paikkaan b;)

Whey2 ravintoarvot:
87g proteiini
alle 1g hiilihydraatti
0,1g rasva

Fast Whey3 ravintoarvot
79g proteiini
4,4g hiilihydraatti
8g rasva

Summerboy sanoi:
mitä mieltä ootte yleensäkkään fastin tuotteista mitä niistä kannattais niinkun syödä ja varmaan jotain noista green line tuotteista ite oon nyt ostanu o fastin kreaa ja sit mulla on sf:n kreatiini pyruvaxia ja oon ajatellu ostaa fastin muscle+ tai sit whey3 ysk ois kans toi maito90,mitä mieltä ootte?
Voisitko kirjoittaa tästä lähtien kaikki threadisi suoraan aloittelijoiden osiolle? Kiitos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom