Fastin proteiinit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
monkelimaha sanoi:
nyt on ainakin tapiolan ikivireäs fastin whey3 20e.. onko sitten hyvä hinta/-laatu suhde?
No toi nyt rupee olemaan hiukka paremmin kohdillaan :piis:
En siitä huolimatta sitä ostais koska on olemassa vieläkin parempia tuotteita hinta/laatu suhteeltaan ja vieläpä ovh. hintaisinakin ;)
edit: taitaa olla toi Fast joku varaston jäännös tjsp.......ei muuten noin halpaa olis :jahas:

Tylerd sanoi:
No ei kai se sen kummempaa syytä tarvi kun, että juoma on aivan helvetin paljon paremman makuista kylmänä.
riippuu siitä miten kylmää vettä tulee salilla useissa paikoissa se todellakin on todella lämmintä! joten ihan sama läträäkö kotona samalla kun heittää jauheet purkkiin niin heittää vettä perään :kippis1:

Jampsu sanoi:
riippuu siitä miten kylmää vettä tulee salilla useissa paikoissa se todellakin on todella lämmintä! joten ihan sama läträäkö kotona samalla kun heittää jauheet purkkiin niin heittää vettä perään :kippis1:

Tota... et kai vaan meinaa, että teet sörsselsönnit kotona ja lyöt siis vedetkin vielä sekaan samalla, meet puntille, treenaat ja sitten vasta juot? :urjo: Saattaa olla hitusen parempaa, jos laitat pelkät jauhot purkkiin himassa ja vasta kun oot juomassa niin laitat vedet sinne.

Eikä se nyt niin tarkkaa sen palkkarin kanssa ole, että kun on treenin viimeinen toisto tehty niin pitäis sillä sekunnin lyömällä se palkkari juoda;) Hyvin ehdit kotonakin juomaan jossei mikään kahden tunnin matka ole salilta kotiin.

Itse oon yleensä käyttäny tota whey3:sta ennen ja jälkeen treenin, tosin viime aikoina se on vaihtunu tohon hera80 kun ei oo rahaa... ehkä sit ku helpottaa vähäsen niin ostan whey3:sta ja käytän sitä vain palkkarissa, ennen treeniä sit hera80:ä...

Tosin pakkikseltakin on pitäny monta kertaa tilata mut aina se on vaan jääny...

Mullakin oli tota reco2:ta ekat pari kuukautta. Alko vaan vituttaan kun aina kun sen sekotti veteen niin kolmasosa oli vaahtoa. Muutenki piti aina sekottaa lämpimään veteen että sekottuu kunnolla. Vaihdon phase3:een, ja on 4,7 kertaa parempi.

Antzu sanoi:
Tota... et kai vaan meinaa, että teet sörsselsönnit kotona ja lyöt siis vedetkin vielä sekaan samalla, meet puntille, treenaat ja sitten vasta juot? :urjo: Saattaa olla hitusen parempaa, jos laitat pelkät jauhot purkkiin himassa ja vasta kun oot juomassa niin laitat vedet sinne.

Mitä kamalaa sille palautusjuomalle tapahtuu jos se on treenin ajan valmiiksi sekoitettuna kaapissa odottamassa? Ei tasan yhtään mitään. Itse teen aina parit välipalajuomat töihin valmiiksi aamulla, siis sekoitan valmiiksi vesineen ja hyvin kestää työpäivän ajan. Tosin jos maitoa laittaa niin sitten eri juttu, mutta maito EI kuulu palautusjuomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
se ei paljoa vaikuta juomaan jos se on 1,5 tuntia valmiina repussa maistuu ihan samalta ja ei kreatiinikaan noin pienestä ajasta menetä tehoaan!

mäkin vaihdoin fastin muscle+ evon phase3 nyt ois postissa oottamassa 3 säkkiä sitä ja yks evon krea säkki :hyper:

Timba79 sanoi:
Mitä kamalaa sille palautusjuomalle tapahtuu jos se on treenin ajan valmiiksi sekoitettuna kaapissa odottamassa? Ei tasan yhtään mitään. Itse teen aina parit välipalajuomat töihin valmiiksi aamulla, siis sekoitan valmiiksi vesineen ja hyvin kestää työpäivän ajan. Tosin jos maitoa laittaa niin sitten eri juttu, mutta maito EI kuulu palautusjuomaan.

Ite duunasin kerran whey3:sesta ja maltosta palkkarin ja löin vedet vahingossa sekaan aamulla kun oli vähän kiire. No, luennolle ja sen jälkeen puntille. Treenin jälkeen menin pukkariin ja hörppäsin ekan kerran. Meinas oikeesti tulla :urjo: , se maistu ihan omituiselta. Sekotin siihen raikasta vettä hanasta ja sain juotua sen vaikka maistu aika pahalta. Toi oli siis alkusyksystä kun oli vielä aika lämmin ja mulla oli ne juomat treenikassissa siis aika kauan. Mulle on ihan sama miten teette, mutta itellä oli kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta kun sekottelen valmiiks palkkarin.

Antzu sanoi:
Ite duunasin kerran whey3:sesta ja maltosta palkkarin ja löin vedet vahingossa sekaan aamulla kun oli vähän kiire. No, luennolle ja sen jälkeen puntille. Treenin jälkeen menin pukkariin ja hörppäsin ekan kerran. Meinas oikeesti tulla :urjo: , se maistu ihan omituiselta. Sekotin siihen raikasta vettä hanasta ja sain juotua sen vaikka maistu aika pahalta. Toi oli siis alkusyksystä kun oli vielä aika lämmin ja mulla oli ne juomat treenikassissa siis aika kauan. Mulle on ihan sama miten teette, mutta itellä oli kyllä ensimmäinen ja viimenen kerta kun sekottelen valmiiks palkkarin.

Kyllä minullakin vastaava tapaus kerran sattui, mutta se juoma oli pullossa vuorokauden. Kiva suhahdus kävi kun korkin avasi ja juoma maistui käyneelle. No viemäriin se lensi, eli en hörppinyt sitä sen enempää.

Ihmettelinkin, että voiko parissa tunnissa jotain tulla, mutta kyllähän päivä lämpimässä saattaa jo temput tehdäkkin juomalle.

Mä teen palkkarin aina valmiiksi kotona, ei tarvitse treenin jälkeen ruveta enää sähläilemään sen kanssa. Juoma saattaa maata olla parikin tuntia treenikassissa eikä siltikään ole liian lämmintä. Kannattaa yksinkertaisesti tehdä palkkari aina mahdollisimman kylmään veteen/johonkin muuhun :thumbs:

:offtopic:
Joskus muinoin kaverin kanssa tyhmänä ja ajattelemattomina tehtiin Rauman meren juhannus reissuun kaks 1,5litran pulloa protskujuomaa (sis.hiilarit ja krean) kotona valmiiksi. Eka pullo oli ihan ok vielä seuraavanakin päivänä, mutta se toinen:lol2: Se pottu meinas räjähtää, oli totaalisen turvoksissa se pullo ja siihen oli takuulla promillejakin jo siunaantunut. Oli meinaan aika miehekkään makuista :urjo:

Onko toi whey3 kuinka paljon parempaa palautumiseen ku Hera80?

Tuli ostettuu tota maustettuu Hera80 ku ajattelin että sitä samaa pussia voi sit käyttää myös lisäprotskuna esim. aamupalalla. Niinku että halvemmaks tulis eikä ois noita pusseja sitte nii paljoo.

mgh sanoi:
Onko toi whey3 kuinka paljon parempaa palautumiseen ku Hera80?

Tuli ostettuu tota maustettuu Hera80 ku ajattelin että sitä samaa pussia voi sit käyttää myös lisäprotskuna esim. aamupalalla. Niinku että halvemmaks tulis eikä ois noita pusseja sitte nii paljoo.
Kyllähän se menettelee, rasvaa vaan sisältää melkoisesti. Itse panostaisin palautusjuomaan enemmän, ja helppona vaihtoehtona esimerkiksi Phase3, Leader after, tai Bull's recovery. Ovat kaikki toimivia ja melko edullisiakin. Eipä niitä pusseja liikaa tule, kun pidät tuon hera80 välipala (ja toiminee yöprotskunakin) proteiinina ja ostat kunnon palautusjuomaa.

Olen "sijoittanut" n. 5000€(vuodesta -96 alkaen) erimerkkisiin lisäravinteisiin. Parhaimmat kokemukset Evolutionin(erityisesti Ion92) ja Twinlabin(vitamiinit) tuotteista.
Fastiin en ole koskenut kolmeen vuoteen(keskinkertainen laatu). Mutta kun testasin Leaderin Afterin, löysin voittajan..Sarjassa: Nopein suoliston läpäisy, mikrogrammaakaan imeyttämättä!! Sama nopeus myös verrokkiryhmässä(treenikaverilla).. Ehkä jollain toimii?!
Mitä käyttöä yleensäkin on huonolaatuisella heraprotskulla(paljon tuhkaa, laktoosia, rasvaa..), itse en tiedä mihin väliin sitä naukkailisin(välipaloihin liian lyhytvaikutteinen=ei antikatabolista vastetta,treenin jälkeen huonolaatuinen, illaksi liian nopea)? Panostakaa lisäravinteissa laatuun, levossa sitten vaikka määrään, jos halutaan säilyttää symbioosi. Aamen.

Aina (siis melkein), sekoitan "palkkarin" valmiiksi kotoa lähtiessä - on tasaista, vaahdot vähissä, maut tullu paremmin esiin. Eikä edes ole koskaa levinnyt autoon - kerran reppuun levähti = kännykkä paskaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom