Fast muscle +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Moro, elikkä tuli itse ostettua tuota hetki sitten... kellään kokemuksia tuosta samasta pussista, onko ollut apua?

Mielestäni ihan ok palautusjuoma.Ei ainakaan turhan kallis.Tietysti ruokavalion pitää myös olla kunnossa, eihän noista muuten ole hirveästi apua.

Mjoo, ennenhän tuo tunnettiin nimellä viking power... niin lueskelin tossa, niin on aika monilla tulokset kehittynyt hyvin tuon kanssa myös. Aika monet sanoivat että ottaisi ennemmin reenin jälkeen vaan sen 2desiä vaikka, jos yleensä ottaa 1desin ennen ja jälkeen... Itse olen ottanu vain 3/4 desiä ennen ja jälkeen koska painan vain 57... ja ohjeessa sanotaan että alle 85kg desi jälkeen ja ennen, mutta olen aika kaukana 85kg:sta. Mietin vain että pitäisikö minunkin ottaa sitten vaan reenin jälkeen 1,5desiä?

Pieni kysymys...

Moro, elikkä... Itselläni on esim tuota fastin muscle +:aa, niin onko parempi niin että kun pistin 3/4 desiä jauhoa ennen reeniin menevään juomaan ja jälkeen otettavaan, niin että tekisin vain yhen drinkin jonka ottasin treenin jälkeen ja pistäisin siihen tuon 1,5desiä? Tänään tein niin että pistin 1,5desiä ja join reenin jälkeen ja ennen en.

Kannattavaa? vai vähemmän kannattavaa? :rolleyes:

Ite meinasin kanssa seuraavaksi ostaa tuota palautusjuomaks ja ainakaan ite en tule ottamaan ennen treeniä koska tuossa on kuitenki hiilaria sen verran. Ennen treeniä jos jotain ottaa niin ehkä pelkkää heraa

Jaunty sanoi:
Moro, elikkä... Itselläni on esim tuota fastin muscle +:aa, niin onko parempi niin että kun pistin 3/4 desiä jauhoa ennen reeniin menevään juomaan ja jälkeen otettavaan, niin että tekisin vain yhen drinkin jonka ottasin treenin jälkeen ja pistäisin siihen tuon 1,5desiä? Tänään tein niin että pistin 1,5desiä ja join reenin jälkeen ja ennen en.

Kannattavaa? vai vähemmän kannattavaa? :rolleyes:

Jaunty, se että ottaako tota 1,5 vai 1,4 desiä tuskimpa vaikuttaa merkittävästi itse kehoon(=turha noiden kanssa hifistellä).
omamielipide, syö kunnon ruoka ennen
treeniä (en tarkoita että meet heti syötyäsi salille) ja ota juoma treenin jälkeen.

Juup, pari tuntia enne salia vaik syö, ja tiiän ettei toi vaikuta onko siin 0.00222 desii sitä enemmän vai vähemmä, mutta oon sen takia laittanu vähä alle desin ku oon kaukana siitä rajasta mikä on alle 85kg ottais desin kumpaakin juomaa. painan ite 57 :D

itellänikin on nyt muscle+ palautimisjuomana. otan sitä aina reilun desin. onko siitä kreatiinista hyötyä kun sitä on desissä n.2g? eli 3 kertaa viikossa tulee otettua 2g kreatiinia...

Minäkin käytän tota muscle+ Mutta se on ihan turhaa ottaa sitä ennen treeniä. Käytä sitä vain sillon kun tulet salilta. Jos rahaa on ja jotain pitää ottaa ennen treeniä, nii osta jotain training loaderia tjms. Käytä desin verran muscle+ kun tulet salilta, sitten älä syö mitään puoleen tuntiin! sitten vasta syöt. Koska Muscle+ on nopeasti imeytyvää, jos syöt ruokaa niin se hidastaa sen imeytymistä.

Moro

Joops... viime reenissä otin vaa reenin jälkeen, ja jaksoin melkee paremmin koko reenin läpi =) Pistin vaan palauttavaa juomaa yhteensä ton määrän jauhoo mitä käyttäs jos ottas ennen ja jälkeenki. Mutta en nähnyt mitään eroa että jaksais paremmin vaikka otti ennen reenin. Joten itse ainakin rupeen ottamaan vaan tupla annoksena reenin jälkeen. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite oo muscle+:ssaa käyttäny noin 1 vuoden. Alussa otin 1 desin ennen ja 2 jälkeen, mutta sitten huomasin että tuo ennen treeniä otettuna meni ihan hukkaan. Tärkeintä mun mielestä on kunnon ruoka noin 1.5 tuntia ennen treeniä. sitten vaan cofut, vitaamiinit ja kyllä lähtee.

Nike_Air sanoi:
Tärkeintä mun mielestä on kunnon ruoka noin 1.5 tuntia ennen treeniä. sitten vaan cofut, vitaamiinit ja kyllä lähtee.

Puoltoista tuntia on kyllä ihan liian vähän, jos ihan kunnon aterian vetäsee. Tai ainakin itselleni on. Mä ainakin pidän 2.5-3h välin sillon. Jos syön vähemmän niin sitten 2h riittää.

Jaunty sanoi:
Mjoo... Pari tuntia ennen reeniä kunnon safka. Ja reenin jälkee tupla annos muscle + :)

toinen tykkää äitistä toinen tyttärestä.
mulle toi on sopinu parhaiten tähän astisista säädöistä.
maistúu taas safka sitten 1.5h palautus juoman jälkeen hienosti
en tiedä vaikuttaako paljon tohon mutta omaan hyper nopeen aineen vaihdunna eli olen suorastaan läpi paska :)

:offtopic:
Eikö periaatteessa läpipaskona olo tarkoita sitä, että elimistösi aineenvaihdunta on hidas eikä kykene käyttämään sille tarjottua energiaa tehokkaasti hyväksi, ts.
tuuttaa safkat saman tien pihalle?

Onko muka ollut muscle+ niin kauan? mun mielestäni se tuli kesällä, silloin kun fastin pussit vaihtu punaseks :eek: :offtopic:

Makkevon sanoi:
Onko muka ollut muscle+ niin kauan? mun mielestäni se tuli kesällä, silloin kun fastin pussit vaihtu punaseks :eek: :offtopic:

Sehän tunnettiin nimellä viking power aikasemmin... vaihtui sitten muscle +...

Jaunty sanoi:
Sehän tunnettiin nimellä viking power aikasemmin... vaihtui sitten muscle +...

Mää muistan kans tollasta... mut oliks viking powerissa enemmän rasvaa ku muscle+ :confused: en muista... oli miten oli

gotto sanoi:
:offtopic:
Eikö periaatteessa läpipaskona olo tarkoita sitä, että elimistösi aineenvaihdunta on hidas eikä kykene käyttämään sille tarjottua energiaa tehokkaasti hyväksi, ts.
tuuttaa safkat saman tien pihalle?

Mä tarkotin lähinnä et se menee niinkun samantien läpi en tiedä imeytyykö vai nou. menee vaan perkeleen lujaa kaakelialttaria kohti.

Makkevon sanoi:
Mää muistan kans tollasta... mut oliks viking powerissa enemmän rasvaa ku muscle+ :confused: en muista... oli miten oli

Viking power = Muscle+

Koostumus molemmissa täysin sama, rasvat mukaanlukien.

Suositut

Back
Ylös Bottom