Fast muscle +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
niin, voihan niillä powerjuomilla leikkiä jos haluaa.. itselleni ei ainakaan ole ollut hyötyä..
kun menen salille, syön yleensä tunnin ennen salia purkin tonnikalaa.. ja salin jälkeen (1-3h jälkeenpäin) toinen purkki.. ja maitoa päivässä nykyisin litra, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...

StuntMan91 sanoi:
niin, voihan niillä powerjuomilla leikkiä jos haluaa.. itselleni ei ainakaan ole ollut hyötyä..
kun menen salille, syön yleensä tunnin ennen salia purkin tonnikalaa.. ja salin jälkeen (1-3h jälkeenpäin) toinen purkki.. ja maitoa päivässä nykyisin litra, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...
Kauheasti tekisi mieli sanoa jotain, mutta ei vain tule mitään sanoja tähän.
Muutakuin että nuo käsityksesi muuttuvat toivottavasti lähivuosina paljon.

Proteiinia on hyvä saada paljon ja sitä ei vaan saa tavallisesta ruoasta aina tarpeeksi ja tällöin on hyvä ottaa lisäksi vaikka proteiinijuoma.

Palautumiseen olisi hyvä saada jotain nopeaa proteiinia ja hiilihydraattia, ja siihen ei parempia keinoja ole kuin palautusjuoma..

no minähän sanoin että näitä energia juomia voi juoda, kuten olen juonutkin.. ja palautusjuomia, sama asia.
mutta nämä mömmö-pellet ovat jo toinen asia.. kun he lopettavat KOKONAAN aineitten käyttämisen, ja sitten alottavat natuna salin, he heikkenevät aika paljon... eli se on säälittävää, kun pitää käyttää aineita, muuten ei voi olla *kovaa poikaa ja hakata baarissa pienempiään...* :D

:hyper: :hyper: kohta saat satikutia kun esim. mike tai joku muu iso poika kertoo totuuksia :whip:

jos joku sellainen pelle sattuu olemaan niin ei tarvitse yleistää!!!

StuntMan91 sanoi:
no minähän sanoin että näitä energia juomia voi juoda, kuten olen juonutkin.. ja palautusjuomia, sama asia.
mutta nämä mömmö-pellet ovat jo toinen asia.. kun he lopettavat KOKONAAN aineitten käyttämisen, ja sitten alottavat natuna salin, he heikkenevät aika paljon... eli se on säälittävää, kun pitää käyttää aineita, muuten ei voi olla *kovaa poikaa ja hakata baarissa pienempiään...* :D

Voi kyynel... :hyper:

Pieni vinkki. Suu kiinni, silmät auki.

StuntMan91, nyt loppu se paskan jauhaminen. Lue enemmän äläkä kirjoita, alota se sitten vaikka 5-6 vuoden päästä.

edit: nojoo, turha varoitus kun ei voi enää kirjotella :)

StuntMan91 sanoi:
minun mielestäni nuo KAIKKI juomat, jauhot yms.. mömmöt ovat niitä pellejä varten, jotka eivät saa sitä proteiinia tarpeeksi tavan aterioista.. kyllähän toki voi juoda jotain kaupasta saatavia energia juomia, mutta siis tämä "jauhot veteen, sekoitus ja raakana alas" meininki on vähän älytöntä :D PS. kynikset, syökää hyvin.. mieluummin jo nuorena :D
banned.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä onko muut huomanneet samaa, mutta mulla Muscle+ lisää finnien määrää aivan vitusti. Ja tämän huomasin ihan vaan viikon parin käytöllä.

Pitää varmana vaihtaa takaisin N-largeen, siinä en vastaavaan törmännyt.

MoH sanoi:
En tiedä onko muut huomanneet samaa, mutta mulla Muscle+ lisää finnien määrää aivan vitusti.

Varmaan yksilöllistä on tuo. Itse käytin masl plussaa pitkään syksyllä, enkä huomannut
ihmeempää muihin palautusjuomiin verrattuna. Paitsi sen että suklaa oli aika pahaa kun
oli kokemusta jo paremmastakin suklaasta.

mitäs ootte sit mieltä siitä että ottais tuota aina aamuin ja illoin, ja sit tietenkin ennen treeniä ja jälkeen treenin kunnon ruoka. Olisko tästä sitten hyötyä?

Ota välipalana/aamulla mielummin jotain heraa, turha palautusjuomaa ruveta kiskomaan moneen otteeseen päivässä.

juu, eli riittääkö tuo salitreenin jälkeen kerran veettävä palautusjuoma, jos vaan huolehtii että hiilihydraatti ja proteiini varastot on vaan kunnossa salille tultaessa?

Suositut

Back
Ylös Bottom