Fast muscle +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensikertalainen sanoi:
Sopiiko tämä hyvin aloittelijoille? Jos käyttää Muscle plussaa niin tarvitseeko sen kanssa käyttää jotain muuta "lisäaineita"?

no sulle ensikertalaisena luulis riittävän iha toi muscle treenin jälkee ja jotain välipalana, IMO

pari pussia on nyt tullut vedettyä, ihan hyvää kamaa tuntuu olevan, makukin kohtalainen.
itse en tuota ennen treeniä juo koska siitä seuraa väsy kesken treenin. johtunee nopeista hiilihydraateista? ja kun on vielä muutenkin ruokaillut suht hyvin ennen treeniä...

eli minun mielestä kannattaa parituntia ennen treeniä syödä hyvä ruoka ja sitten heti treenin jälkeen veteen sekoitettu muscle+ ;)

samout sanoi:
no sulle ensikertalaisena luulis riittävän iha toi muscle treenin jälkee ja jotain välipalana, IMO
No ei ehkä välipalana, mutta esim. FAST:in Hera80 tai Func Foodin Pro Slow olisivat parempia vaihtoehtoja välipalalle, palautusjuomaksi tuo on tarkoitettu. Ja jos ei kaloreita pelkästään noista tuu tarpeeksi heitä samaan satsiin oliivi- tai rypsiöljyä, niin jo alkaa kaloreita olee ja hyvän laatuisia rasvahappoja.:D

Lähinnä meinasin juuri, että kun treenaan niin sen jälkeen ottaisin tuota... Kun eikös tuo muscle+ tuo voimaa, lihasta ja toistokestoa (mikä lie nyt olikaan)?

Eli siis tota Muscle+:aa voisin ihan kylmästi kiskaista 2dl namaan treenin jälkeen vaikka painoni on jossain 72kg:n paikkeilla? Voiko muuten sitä sitten käyttää pitempäänkin ilman että ottaa mitään taukoja, lähinnä aattelin ton kreatiinin takia...?

Riceburner sanoi:
Eli siis tota Muscle+:aa voisin ihan kylmästi kiskaista 2dl namaan treenin jälkeen vaikka painoni on jossain 72kg:n paikkeilla? Voiko muuten sitä sitten käyttää pitempäänkin ilman että ottaa mitään taukoja, lähinnä aattelin ton kreatiinin takia...?
IMO kyllä ja kyllä

Ihan hyvää soossia tuo M+ on. Suklaamaku menee hiukan O´boylla terästettynä :rock:
Pari desiä on satsin koko ja ei ole vaikuttanut pakin toimintaan. Jatketaan käyttöä kun ei ole muutakaan tuotetta mielessä.

En nyt ihan valmiiksi ajatellut mutta eikö sen melkein saman palautusjuoman saa tehtyä herasta maltosta ja kreatiinista? Tukkusetit usein halvempia kuin erilliset...

006 sanoi:
En nyt ihan valmiiksi ajatellut mutta eikö sen melkein saman palautusjuoman saa tehtyä herasta maltosta ja kreatiinista? Tukkusetit usein halvempia kuin erilliset...
Onnistuuhan se.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
WTF ei maidon kanssa alas? :eek: Mä oon nyt lipittäny sitä maidon kanssa jo pitkään kun veden kanssa on niin saatanan pahaa mutta maidon kanssa ihan kuin pirtelöä.
Onko sillä niin suuri merkitys että mun pitäs vaihtaa paskanmakuseen veteen ja pilata mun reenin jälkeinen makuelämys?:(

Lapo sanoi:
Onko muuten Muscle +:ssa hydrolysoitua heraa? Ainakaan en sitä tuoteselosteesta löytäny niin ei varmaan ole?
Tuota itse joskus katsoin tuota pakettia ja en nähnyt mitään muuta kuin herakonseraattia. Eli minun silmieni mukaan sitä ei ole. Aika paha silleen tuote maksaa tuhottomasti ja uskoisi siinä olevan jotain nopeampaa heraa esim. isolaattia, mutta ei.

Grohe sanoi:
WTF ei maidon kanssa alas? Mä oon nyt lipittäny sitä maidon kanssa jo pitkään kun veden kanssa on niin saatanan pahaa mutta maidon kanssa ihan kuin pirtelöä.
Onko sillä niin suuri merkitys että mun pitäs vaihtaa paskanmakuseen veteen ja pilata mun reenin jälkeinen makuelämys?
On sulla noi makuhermot aika päin metsää, jos toi tuote ei maistu hyvälle veden kanssa. IMO ei missään nimessä treenin jälkeen kannata sekoittaa palautusjuomaa maitoon, sillä se hidastaa aika kiitettävästi sen imeytymistä. Vesi on ainut johon sen voi sekoittaa. Välipalaks jos haluut ryypätä tuota niin silloin laita maitoon, tosin itse en aineskaan vetäisi tuota välipalaksi nopean hiilarin takia..

Hassua...

Tuote itsessään sisältää maitoproteiinia (hiiidasta) ja jos heraa ei ole pilkottu niin kuinkakohan "nopea" palkkari tässä on kyseessä? Oli se sitten maitoon tai veteen sekoitettua.. Jos siinä jauhossakin on sitä kaseiinia, niin eikös se sitten tee saman ilmiön kuin palkkarin sotkeminen maitoon:eek: Neuvokaa nyt tyhmää?:D

Hyvin se kyllä itselläni toimi kun pussin söin..

Eli olisiko sillä ennen salille menoa ottamisella yhteys noihin hieman hitaampiin proteiineihin? Kun ajattelin ehkä ostaa lisääkin kyseistä tuotetta, niin tietäisi miten se toimi.. Tosin Leaderin Afterkin on toiminut ihan hyvin. Kallista on sekin..:)

NGV sanoi:
IMO ei missään nimessä treenin jälkeen kannata sekoittaa palautusjuomaa maitoon, sillä se hidastaa aika kiitettävästi sen imeytymistä. Vesi on ainut johon sen voi sekoittaa. Välipalaks jos haluut ryypätä tuota niin silloin laita maitoon, tosin itse en aineskaan vetäisi tuota välipalaksi nopean hiilarin takia..

Maito ei taida juuri hidastaa mitään http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=829118&postcount=8

Oma menetelmäni....

Aamulla normit puurot

~12 Koulusafkaa

~1630 Muscle+
~1700 Sali
~Salin jälkeen Muscle+

~1-2h salin jälkeen safka

En ole kyllä huomannu mitään, että ennen reeniä kun ottaa juomat että a)väsyttäisi b)tulisi huono olo... Voisin kyllä tässä veikata, että itsellä muscle+ on lisänny pientä finniä naamaan (lähinnä yksi alue josta ei koskaan lähde täydellisesti pois, muuten satunnaisesti siellä täällä). Maitoon olen ennen reeniä sekoittanu, mutta täytynee kokeilla veden kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom