Fast muscle +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Makkevon: Sulla on kaunis avatar :kippis1:

pitää varmaan vaihtaa oma...

Sumu sanoi:
Viking power = Muscle+

Koostumus molemmissa täysin sama, rasvat mukaanlukien.

niin tais ollakkin juu :)

Muscle +:ssa sai ainakin minulla ihon huonoon kuntoon. En tiiä johtuko hiilareista, rasvoista vaiko kreatiinista. No ihan sama, mutta kun lopetin sen popsimisen ni iho palas entiseen kuntoon.

Käytin n.puol vuotta tota Fastin muscle+ ,ja tuli todella hyviä tuloksia.Mut aika nopeesti ne pussit kuluu...Tämän takia oon nyt kokeillu eri tuotteita ja paljon.Loppuenlopuksi löysin vähintään yhtä hyvän ehkä jopa (mulle) paremman tuotteen.Hinta melkein sama,mutta kestää puolet kauemmin.Elikkä se uusi Suomalainen protsku ProPower Kannattaa todellakin koittaa. :thumbs:

Multivita sanoi:
Muscle +:ssa sai ainakin minulla ihon huonoon kuntoon. En tiiä johtuko hiilareista, rasvoista vaiko kreatiinista. No ihan sama, mutta kun lopetin sen popsimisen ni iho palas entiseen kuntoon.
hmm.. Voisko muka johtua muscle+ ?
Eikös tällöin vaikutus olisi sama myös muissa protsku-hiilari ym. perus lisäravinteissa. Kun eihän tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla joka vaikuttaa.
Mulla rupes meneen heti paikat finnejä täyteen kun aloin vetään noita sinkkitabletteja.

ojuni sanoi:
hmm.. Voisko muka johtua muscle+ ?
Eikös tällöin vaikutus olisi sama myös muissa protsku-hiilari ym. perus lisäravinteissa. Kun eihän tuossa mitään ihmeellistä pitäisi olla joka vaikuttaa.
5g kreatiinia/100g
Kreatiini on kuulemma aiheuttanut muillakin samaa, mutta ei tietenkään kaikilla.

Joo meikämannellakin pukkaa finnilöitä silloin tällöin. Käytän muscle + -jauhetta vajaat pari desiä joka treenin jälkeen. Uskon, että syy löytyy kreatiinista.
Tuote sinällään on ok, banaani-vanilja on makuna ihan kohtalaisen hyvä, ainakin maidon kanssa "nautittuna".

Juu, ja sitä p-juomaahan ei sitte maitoon tehdä :jahas:

Itte oon muutaman pussin kans Musclea vetäny, ei siin mitään. Toimii. Maku on mielestäni ihan hyvä. Nykyisin sekottelen kummiskin itse p-juoman, ja paremmaltahan se tuntuu itse sekoitella niin hinnan, maun kuin haluttujen makroravinnesuhteiden/määrien suhteen.

mä yleensä teen sillä tavoin notta syön 2-3h ennen reeniä ja sitten protskut päälle..ja puolentoistatunnin päästä kevyt ruokailu. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä hieman ihoa rasvoittaa, mutta muuten ihan ok tavaraa. Normaaliannostuksella 30min ennen treeniä, safka 1h ennen treeniä.

Mihin toi ihoa huonontava vaikutus perustuu?
Itse ostin pussin eilen ja totesin, etten ainakaan mausta veteen sekoitettuna liiemmin pitänyt...

Mitä!? Miten joku ei voi pitää banaani-vaniljasta? Se on niin hyvää, että odotan palautusjuoman nauttimista melkein enemmän kuin karkkipäivää. :kuola:

horroroso sanoi:
Mitä!? Miten joku ei voi pitää banaani-vaniljasta? Se on niin hyvää, että odotan palautusjuoman nauttimista melkein enemmän kuin karkkipäivää. :kuola:
Hyväähän tämä sano koira kun persettään nuoli.. eiku míten se meni..
No kuitenki, makuasia. Mun mielestä tää on järjestys pahimmasta parhaimpaan: Banaani-vanilja, mansikka, suklaa :rock:

En ole muita maistanut mutta suklaa ei ole kovinkaan hääviä, alas toki menee suht helposti,mutta maku on jotenkin oudohko.

horroroso sanoi:

Treenin loputtua tulee se paras hetki..Palautumisjuoman nauttiminen. :kuola:

Onko sillä jotain suurta merkitystä sitte loppupeleissä että tekeekö sen palautusjuoman veteen vai maitoon, vai vaan jotai saliheebojen hifistelyä?

Suositut

Back
Ylös Bottom