Fast muscle +

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tonppa sanoi:
Onko sillä jotain suurta merkitystä sitte loppupeleissä että tekeekö sen palautusjuoman veteen vai maitoon, vai vaan jotai saliheebojen hifistelyä?

Se maito hidasta ja palkkarin on tarkotus olla mahdollisimman nopea imeytymään. Maitoon voikin sitten hyvin sekotella niitä välipalajauhoja.

Itte aattelin kans ostaa Muscle+:ssaa, koska sitä on kehuttu aikas paljon, ja palautumisjuoma on tärkeä! Mutta kumpaan sitä kannattaisi sekoittaa veteen vai maitoon?
Voisin veikkaa että maitoon sekoitettuna se olisi paremman makusta, mutta eikös maidossa ole hitaasti imeytyviä proteiineja, jotka hidastaa palautumista?.
En ole asiasta varma :wall: joten toivoisin että joku viisaampi ihminen valaistaisi asiaa.

Sekoittakaa aina ne palautusjuomanne veteen. Turhaa sitä maitoa on sinne hidastamaan laittaa. Välipalajuomat voikin sitten jo todella hyvin sekoitella maitoon.

Mun mielestä on täysin turhaa ostaa jotain laadukkaampaa palautusjuomaa jos kuitenkin sotkee sen maitoon. Jos on pakko sekoittaa jostain syystä sen maidon kanssa, niin ostakaa ihan perusheraa ja maltoa ja sotkekaa palautusjauhot itse. Muuten on IMO rahan tuhlaamista.

pulde sanoi:
Itte aattelin kans ostaa Muscle+:ssaa, koska sitä on kehuttu aikas paljon, ja palautumisjuoma on tärkeä! Mutta kumpaan sitä kannattaisi sekoittaa veteen vai maitoon?
Voisin veikkaa että maitoon sekoitettuna se olisi paremman makusta, mutta eikös maidossa ole hitaasti imeytyviä proteiineja, jotka hidastaa palautumista?.
En ole asiasta varma :wall: joten toivoisin että joku viisaampi ihminen valaistaisi asiaa.
pakko sanoo et muscle+ on veteen sekotettuna tosi hyvän makusta jos verrataan muihin palkkareihin mitä ite oon käyttäny...ostin just ekaa kertaa muscle+ ja maku on mun mielestä bueno! :thumbs:

Omasta mielestä tuo Muscle+ on erittäin pahaa. Tyhmyyksissäni tuli ostettua toinen pussi ko. ainetta viime viikolla (nimet muistin väärin, piti aivan eriä ainetta ostaa), kun olin jo ajatellut ensimmäisen pussin jälkeen olla ostamatta tuota ainetta juuri tuon maun takia. Muuten ihan lositavaa ainetta palkkariksi.

Edit: Vaikuttaisko tuohon makuun teelusikallinen kaakao jauhetta? Ois vähän helpompi sitten tyhjentää tuo muscle+ pussi, jos maistuis vähän paremmalta.

Zentic sanoi:
Omasta mielestä tuo Muscle+ on erittäin pahaa. Tyhmyyksissäni tuli ostettua toinen pussi ko. ainetta viime viikolla (nimet muistin väärin, piti aivan eriä ainetta ostaa), kun olin jo ajatellut ensimmäisen pussin jälkeen olla ostamatta tuota ainetta juuri tuon maun takia. Muuten ihan lositavaa ainetta palkkariksi.

Kauppalista on ihan kätevä jos ei muisti pelaa :piis:

Pistä ihmeesä jotain mansikka O'boyta tai jotain muuta herkkukaakaota ruokalusikallinen sekaan niin varmaati putoo :kuola:

Ostin tänään tota Fastin Muscle+:ssaa ja paketissa luki, että "juoma nautitaan 30 min. ennen harjoitusta ja heti harjoituksen jälkeen." Kertokaa, että onko siitä mitään hyötyä ottaa sitä ennen harjoitusta. Ja perusteltuja vastauksia mieluiten. :)

T0ntsa sanoi:
Ostin tänään tota Fastin Muscle+:ssaa ja paketissa luki, että "juoma nautitaan 30 min. ennen harjoitusta ja heti harjoituksen jälkeen." Kertokaa, että onko siitä mitään hyötyä ottaa sitä ennen harjoitusta.

Kylläh! Hiilihydraattien ja proteiinin nauttiminen ennen ja jälkeen treeniä lisää proteiinisynteesiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SEAGRAM sanoi:
Kylläh! Hiilihydraattien ja proteiinin nauttiminen ennen ja jälkeen treeniä lisää proteiinisynteesiä.

No mulla ainakin tuo ennen treeniä nautetti hiilarisetti ei lisää mitää muuta kun huonon olon treeniin.

Taidan siis tehdä niin, että syön hyvän aterian n. 2h ennen treeniä, enkä ota tota muscle+ ennen treeniä ollenkaan.

Ei kai se maidon kanssa juominen nyt NIIN paljon sitä palautumista hidasta. Ei taida olla muutenkaan "se" nopein palautusjuoma tuo muscle+. Paripussia tullu joskus vedettyä ihan ok kamaa, parasmaku oli baanaanivanilja. Itse juon kyllä aina vedenkanssa, mutta kyllä sinne maitoa tilalle ottaisin jos salinhanasta sellaista tulisi.

Olen ainakin huomannut, että Muscle+ vaatii hieman enemmän vettä sekoittuakseen kunnolla kuin jotkut muut jauhot. Maidolla itse en tuota voisi juoda mistään hinnasta, kuten en yleensäkään mitään jauhoja.

Timba79 sanoi:
No mulla ainakin tuo ennen treeniä nautetti hiilarisetti ei lisää mitää muuta kun huonon olon treeniin.

Sama täälä. Tavarat nousee kurkkuun varsinkin jos tekee mavea tai kovaa vatsareeniä. Parhaiten tuntuu reenit sujuvan ku ite reenin aikana alkaa pukata pikku nälkää.

Timba79 sanoi:

Noin vähästä mitä tuossa musclessa on ? Ei siitä nyt mitään hirveetä insuliinipiikkiä pitäisi tulla? Noh meitä on moneen junaan, itsellä kulkee treeni paremmin kun syö jotain helposti sulavaa vähän ennen treeniä.
Kieltämättä itselläkin tuli joskus hivenen huono-olo treenissä kun vedin jonkun 100 g malto tankkauksen. Tosi fiksua, mutta niin siinä pussinkyljessä luki, enkä mitään silloin lisäravinteista tiennyt.

Juu uhan turhaan sitä ennen treeniä naamariin kaataa, kunhan vaan on syönyt sen verran hyvin, että jaksaa treenailla kovaa. Kai se on ihan normaalia että ravintolisä voi rohkaista hieman jo muutenkin herkästi kukkivaa naamaa, mutta onko joku todennut muita vaikutuksia muscle +:n käytöstä. Itselläni tuppaa pistämään pakkia sekaisin. Kreatiinia olen kyllä ladannut naamaani ennenkin, eikä vian pitäisi olla laktoosismäärässäkään. Onkos kohtalotovereita?

minun mielestäni nuo KAIKKI juomat, jauhot yms.. mömmöt ovat niitä pellejä varten, jotka eivät saa sitä proteiinia tarpeeksi tavan aterioista.. kyllähän toki voi juoda jotain kaupasta saatavia energia juomia, mutta siis tämä "jauhot veteen, sekoitus ja raakana alas" meininki on vähän älytöntä :D PS. kynikset, syökää hyvin.. mieluummin jo nuorena :D

Suositut

Back
Ylös Bottom