Fast kyselee vinkkejä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aloitimme pari kuukautta sitten verkkosivuillamme kahden tosiurheilijan treenipäiväkirjat: http://www.fast.fi/?mid=325
Kävijämäärä sivuilla pomppasi heti ylöspäin kun laitoimme linkin tänne Pakkotoistolle.

Nyt toivomme teiltä Pakkislaisilta palautetta ja vinkkejä, että mitä olette pitäneet ideasta? Ja miten sitä kannattaisi kehittää? Kuvia sinne on tulossa jatkossa lisää.

Nyt vasta törmäsin kyseisiin päiväkirjoihin, ihan mielenkiintoista luettavaa oli.
Videoclipit näiden karpaasien treeneistä olisi tietysti aika tykkijuttu mutta toteutus taitaa olla himan hankalaa.

ps. allekirjoittanut saattaisi olla kiinnostunut näiden videoclippien toteutuksesta :)

pevelius sanoi:
Jos myytte unelmia, niin kolumni varmasti tukee markkinointiviestintäänne. Normaalin lisäravinteiden ostajan todellisuuden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mitä sä tuolla ylläolevalla tarkoitat?

pevelius sanoi:
Jos myytte unelmia, niin kolumni varmasti tukee markkinointiviestintäänne. Normaalin lisäravinteiden ostajan todellisuuden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.

Häh?!Meni ihan ohi koko tämä pointti!!? Mun mielestä noi treenipäiväkirjat on ollu ihan hillittömän mukava juttu, etenkin tuota Käyhdyn reenipäiväkirjaa tulee käytyä kyttäämässä. Päivityksiä saisi olla vaan hieman useammin sekä kuvia(niinkuin sanoitkin että on tulossa) ja tollasen tällasta kaivattaisiin, vaikka niitä filminpätkiä reenistä sillon tällöin!:thumbs:

Noiden treenipäiväkirjojen pitäjiä voisi lisätä reilummin ja samalla laajentaa lajivalikoimaa. Hyviä esimerkkiurheilijoita kesä&talviharjoittelun puolelta voisi olla joku yleisurheilija (Pöyhönen?), uimari (Puhakka?), jalkapalloilija, salibandyn pelaaja tai jääkiekkoilija.
Olen seurannut päiväkirjoja ja saanut niistä paljon potkua omaan treeniini!!

Mielestäni olisi mielenkiintoista myös nähdä ihmisistä kuvia ja treenipäiväkirjoja, jotka eivät ole huipulla. Eli heillä ei ole 10 vuoden pohjaa urheilulle. Vaan jotakuinkin normi 18v jamppa, joka on tehnyt sitä sun tätä nuorena ja sitten intoutunut ottamaan selvää ravinnosta ja treenaamisesta. Ja tätä kautta nähdä kehitystä miten kehittyy.

Tuollaisestahan olisi myös tosiTV ohjelma mielenkiintoinen. Otetaan henkilö (nuori) jolla jonkinmoinen urheilutausta. Suunnitellaan jampan ruokavalio kuntoon (Fastin tuotteita unohtamatta :)) ja sitten alkaa vuoden treenaaminen ja syömisten juomisten tarkkailu. Näkisi miten pää/kroppa kestää ja kehityksen kulkemisen/junnaamisen. Miten paljon kasvaa, miten muuttuu mieli taikka kroppa. Vuosi kuvauksia, 10 jaksoa jakso per viikko. Siinä näkisi miten ihan normisälli saa elämäänsä uutta puhtia ja miten vireytyy, kun katsoo hiukan mitä syö ja miten treenaa...

Pulla sanoi:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mitä sä tuolla ylläolevalla tarkoitat?

viittaan ensinnäkin siihen, mitä mun FASTin 900 gramman kreatiini-purnukassa lukee:

FAST kreatiini sanoi:
Kasvattaa kiinteää lihasmassaa!
Lisää voimaa ja sarjakestävyyttä.

treenipäiväkirjat tukevat tuota viestiä mielestäni hyvin. tällä esimerkillä kuvaan tuotteen markkinointia unelmien avulla.

todellisuudella taas tarkoitan, että minulta puuttuu se jokin, jonka avulla voisin saavuttaa nuo unelmat. siksi en löydä yhtymäkohtaa omaan elämääni tuon treenipäiväkirjan sisällöstä. ja siksi en voi myöskään imeä treenitietoutta tuon tyyppisestä touhuamisesta. pikkumies tarvitsee systeemin, joka toimii pikkumiehellä. siksi minua ei siis juurikaan kiinnosta, miten iso mies treenaa.

edit: kommenttini koskee siis tuota boudaria, ei triathlonistia.

Motivaattorinahan tuommoinen toimii varsin hyvin joidenkin kohdalla. Kiinnostus isoihin miehiin on kova, sen huomasimme Savolaisen dvd:n myynneissä. Suurin osa sen nähneistä sai kovaa treeni-intoa, vaikka samanlaiseksi pääseminen on pienempi mahdollisuus kuin voittaa lotossa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jep, tavallisten reenarien perustyyppien kehitystä olisi jännä seurata, kun alusta asti hommat pistettäisiin kuntoon.

Mahdollisia stereotyyppejä:

- Nuori (esim. 15-20-v), joka on aina ollut iso, myös läskiä, järeän näköinen, mutta ei liikunnallinen. Tavoitteena karistaa läskiä, mutta myös saada lihaksikas ja vahva luukki.
- Nuori, jolla on keskitysleirivangin luukki, eli todella laiha. Ei liikunnallinen, tavoitteena saada lisää massaa, ehkä sitten siinä sivussa hieman läsääkin, mutta pääasiassa lihaa.
- Aikuinen (ehkä 30-40-v), joka ehkä nuorena joskus vähän liikuntaa harrastanutkin, mutta välissä ei, joten läskiä kertynyt ja ryhti surkea. Tavoitteena karistaa läsää, kohentaa terveyttä (selkä- ja niskakrempat pois jne.) ja oloa.

Em. kaltaisten tapausten seuranta voisi edetä alkuun esim. viikoittain (aloittelijana tapahtuu enemmän lyhyessä ajassa, siksi), sit vaikka 2kk jälkeen 2vko välein ja esim. 6kk jälkeen kuukausittain vaikkapa vuoden ajan. Olisipihan hyviä esimerkkejä siitä, mitä saa aikaan, kun pistää reeni- ja ravintoasiat heti alusta alkaen kuntoon. Molempia sukupuolia toki olisi hyvä olla jokaisessa noista esimerkeistä.

Ite en oo vielä kumpaakaan reenipäiväkirjaa seurannut, mutta voishan noi joskus tsekata.

- Aikuinen (ehkä 30-40-v), joka ehkä nuorena joskus vähän liikuntaa harrastanutkin, mutta välissä ei, joten läskiä kertynyt ja ryhti surkea. Tavoitteena karistaa läsää, kohentaa terveyttä (selkä- ja niskakrempat pois jne.) ja oloa.

Näit löytyy Fitness lehdestä.

Mike sanoi:
Motivaattorinahan tuommoinen toimii varsin hyvin joidenkin kohdalla. Kiinnostus isoihin miehiin on kova, sen huomasimme Savolaisen dvd:n myynneissä. Suurin osa sen nähneistä sai kovaa treeni-intoa, vaikka samanlaiseksi pääseminen on pienempi mahdollisuus kuin voittaa lotossa.

So, there is a chance!(nuijaa ja tosi nuijaa lainaten);)

Oikeastaan vaikka olen itse pelkkä punttipentti, niin ton thriatlonistin treenit kiinnostaa enempi. Kunnioitusta lähtee täältä aika kohtuullinen kuorma:worship:

Jokainen, joka on bodausta seurannut aktiivisesti, tietää kyllä suurin piirtein, miten bodarit treenaa.
Tälläkin palstalla on kuitenkin aloittelijoita ja toki kokeneempiakin, joita nuo inspiroi yms...ja naisille tuo Käyhty on varmaan aika kosteahko uni...veikkaan...eli kyllähän ne sitä kautta on aika monelle, ja monella tapaa hyviä jutskia.

Jos tarvitaan peruspentin treenipäiväkirjaa kuvien ja videoiden kera, ja fastia kiinnostaa, niin täällä nousee käsi pystyyn!
En ole ollut kyllä ikinä iso ja läski.
Ennemminkin pieni ja urheilullinen.
nyt olen kovaa vauhtia kehittymässä isommaksi ja vielä urheilullisemmaksi.
Treenimotivaatio 110%, ruokailu 98%. ;)
Fast ehtisi lähteä vielä hyvin tukemaan! Ja minä tukemaan Fastin tietä lisäravinnemaailmassa.
Sähköpostiosoite löytyy www.sotilaspenkki.comin kautta.

Joo, ja jos kuvanottajista on pulaa, niin paparazzi Annie ilmottautuu remmiin:hyper: Kyllä mun kamera aina yhden Käyhdyn vangitsee...;)

Tuli tässä taannoin oltua parkissa Fastin osaston vieressä..:nolo:

Liitteet

• kehoSM2005_11.webp
    kehoSM2005_11.webp
    31,2 KB · Katsottu: 423

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom