Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tulee melkolailla ympäripyöree kyssäri , mutta oon nyt koittanu pähkäillä järkevää ohjelmaa. Normaalistihan ei siinä mitää ihmeellistä ole kun lähtee kierron vaan aina uudestaan , eikä mene viikko kierron mukaan. Mulla vaan on keskiviikkosiin jääkiekko harjotukset niin se hiukan estää tota jatkuvaa kiertoa sillai että jaloillakin tulisi riittävä palautuminen. Jos jollain olis jotai ajatusta niin olisi mukava kuulla ! Jaloille teen rinnallevetoa ja takakyykkyä. Saisko ton 2 jakossella jotenkin fiksusti hoidettua vai meneekö johki nelijakoseen väkisinkin?
nöyrä kiitos jos joku viittis auttaa
Hei!Hei vaan.
Olen laiskan tyytyväisenä kahlaillut Pakkotoiston syövereitä jo vuositolkulla säännöllisen epäsäännöllisesti. Oma osanottoni keskusteluihin on ollut tähän saakka passiivista (lue: nolla postausta ikinä) ja niinpä vasta nyt katsoin asialliseksi rekisteröityä.
Koska olen tyytyväisenä hyödynnellyt täältä(kin) ammennettua tietämystä omassa treenailussa aika lailla, niin ajattelin, että olisi asiallista minunkin kantaa nyt pari kortta kekoon. Kun itselläni on valitettavasti vierähtänyt kuukausikaupalla aikaa pienten, mutta sitkeiden lihasvaivojen kanssa eikä salilla ole mennyt kaikki vapaa-aika, niin sain aikaan kirjoitella jonkinlaisen kehonrakennusoppaan. Sain nyt laitettua sen nettiin muutama valmis harjoitusohjelma lisukkeenaan. Osoite on www.freewebs.com/harjoitteluopas. Toivottavasti siitä on mahdollisimman monelle hyötyä ja iloa.
Kehonrakennusopas sisältää oleelliset asiat harjoittelusta, ruokavaliosta ja palautumisesta samassa paketissa. Silloin ei tarvitse välttämättä selailla pitkin nettiä tiedonmurusten perässä (ellei nyt välttämättä halua). Oppaasta voi tulostaa mukavasti esimerkiksi suoritusohjeet salikassiin mukaan. Suoritusdemot löytyvät myös videotiedostoina. Ohjelmat ovat sellaisessa formaatissa, että ne saa tulostettua mukavasti harjoituspäiväkirjaksi.
Opas on parhaimmillaan aloittelijoille ja sellaisille kokeneille harrastajille, jotka eivät kilpaile. Kilpailujutuista ei oppaassa puhuta.
Kiitos muuten tämän foorumin aktiiveille hyvästä venyttelyoppaasta! Laitoin sen tuonne myös.
-Linea Alba
Morjesta kaikille!
Mitenkäs yli kolmekymppisen kannattaisi treenata, kun viikkoon pitäisi mahtua myös 2-3 kertaa palloilua (ma,ke,pe)? Kaksi kertaa salilla taitaa olla realismia, esim. ti ja la? Kaksijakoisella olen nyt aloitellut salia uudestaan ihan liian pitkän tauon jälkeen. Työntävät/vetävät -idealla on menty. Miltä kuulostaa?
Hei.
Pikainen kysymys: voiko "aamupuuron" korvata mutant mass palautusjuomalla? Menee nimittäin ihan älyttömän pitkään itsellä syödä puuro heti aamusta. Kananmunia vedän 4 koska ne uppoavat helposti, mutta hiilariakin pitäisi saada. 1 banaanin syön myös munien kera, mutta mietin että olisiko mutant massan tuoma hiilari hyvä lisä? Koska puurohan olisi mainio, mutta kokemuksesta sanon että menee se 30-45min syödä se ihan pöhnässä ja en haluaisi sen takia myöhästyä töistä.
Mitä mieltä? Kiitos vastauksista!
Enpäs ole kokeillut :o Siis juotko sekoituksen tuosta noin vaan, vai pureskeletko kuitenkin? :DOotko kokeillu miten pelkät hiutaleet uppoaa maidon/kaakaon/heramaidon kanssa ilman lämmitystä? Itse syön joka aamu 100-120g kaurahiutaletta hera-maito sekoituksen kanssa eikä aikaa mene kuin minuutti.
Enpäs ole kokeillut Siis juotko sekoituksen tuosta noin vaan, vai pureskeletko kuitenkin? :D
Oolrait, kiitosta vinkistä ^^Syvään lautaseen hiutaleet, shakerissä rotsut ja maito sekasin. Litku hiutaleiden päälle ja lusikalla nassuun. Lisään myös rypsiöljyä mukaan.
Kiitos vastauksesta, vaikka kysymys taisikin olla vähän väärässä ketjussa. Itse olen kaiken pyörittelyn jälkeen päätynyt samaan ratkaisuun. Itse asiassa mitä enemmän asiaa miettii, sitä selkeämpi juttu tämä on.Ite ottaisin yksijakoisen, jos ei pystyisi treenaamaan kuin kahdesti viikossa. Koko kroppa kerralla niin ei tuu aina viikon taukoa lihasryhmille.
miten kolmijakoinen kannattaisi rakentaa jos haluaa jakaa jalat kahteen osaan? oon yrittänyt hakea mutta ilmeisesti kolmijakoisessa jalkapäivä on pakote?
rinta,etureidet
selkä,takareidet
kädet,olkapäät,pohkeet ja 1on 1of ja vatsat 2x viikkoon
Tossa ekalla sivulla oli postattuna toi yksikakoinen, jossa oli kaksi eri versiota vuorotellen käytettäväksi. Kuinka usein tätä tulee vaihdella? Viikko per versio?
Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:
Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä
Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g
Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti
Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g
Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g
Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g
Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213
Pystyykö tuota dieettiruokavaliota muuttamaan niin että puuron tilalla syödään kerran päivässä pieni annos riisiä tai perunaa ja lisäksi proteiinijauho korvataan reilusti kananmunilla, siis tähän tapaan: