Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
2: kojujen rakentelu on aika turhaa. Samat itemit saa wastelandistä

Aika erikoinen mielipide.
- kolmoslevelin kaupoista saa hyvin modeja aseisiin/armoriin
- omiin kauppoihin on kätevä myydä purified wateria/huumeita
- kaupat tuottaa rahaa
- general storet ja ainakin klinikat lisää onnellisuutta
- kun uusi survival mode tulee kohta ja sen myötä ei ole fast travelia niin omat kaupat on entistäkin järkevämpi vaihtoehto

Kyllä mä ite niitä pari rakensin huvikseni, mutta en koe saaneeni niistä mitään hyötyä. Riippuu kai missä vaiheessa niihin panostaa. Modaan ite pyssyt ja rahaakin kertyy vastustajilta kivasti. Uudessa survivalmodissa voi toki olla hyödyllisiä.

Varmaan aika tyhmä kysymys mutta kysytään. Elikkäs tein tuon vedenpuhdistamon niin mitenkä oikeen saan sen veden talteen?

Sulla pitää olla tuotettu vesi enemmän kuin asukkaiden määrä niin ylimääräiset ilmestyy sinne workshoppiin. Se tais olla niin, että piti odottaa about 10 min oikeaa aikaa niin vettä ilmestyy sinne. Suosittelen rakentamaan alkuun 4 niitä isoimpia puhdistamoja Sanctuaryyn niin ei tarvitse enää rahasta murehtia sen jälkeen. Kannattaa myös käydä se barter bobblehead ja ne barteriin vaikuttavat lehdet suht alussa.

Olipa äsken vitutus. Olin kantamassa helevetin määrän kamaa että en pystynyt juoksemaan samalla olin selvinnyt ghoulssi armeejasta ja supermonster laumasta ja juurikun olen pääsemässä workshopin lähettyville hyppää pusikosta legendary deathclaw ja samalla muistan että en ole tallentanut ainakaan puoleentoista tuntiin.:oujee::oujee:

eipä ollut kummonen tuo Mechanist stoori. Aika lyhykäinen ja tuntuu että vaan nopeesti kyhätty kasaan. Noh....Far Harbouria odotellessa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eilen latasin ton survival mode betan ja tuli vähän kokeiltua. Muuttuu koko peli niin täysin, että saa miettiä kaikki jutut uusiksi.
Ai sekin pitää erikseen ladata? :eek: peeseellä pelailen...luulin että tulis vaan uus vaikeusaste valikkoon.

Uus survivalmode on way to go! Aivan paras tapa pelata. Ton avulla saa pelistä eniten irti. Saisivat kyllä hieman pidentää tuota väsähtämisaikaa ja ruokaa ja vettä joutuu vetämään aivan liian usein.

Nyt on tullu 50 lvl verran tahkottua peliä ja hyvää ajanvietettä on kyllä ollut. Aika samanlaisia on tehtävät, mutta ihan OK juonenvaihteluita. Mutta ai että kun ärsyttää vihulaisten uudelleenilmestyminen jo putsattuihin paikkoihin! Mitä tahansa tehtävää kun tekee niin jossain tulee käytyä, joka on täynnä lvl 1 raidereita tai supermutantteja, tarpeettomasti menee aikaa ja hermoja niiden eliminoimiseen.. Tuo on laskenut mielenkiintoa huomattavasti. Uusia aseita/modeja alkaa olla mahdoton löytää. Toki nykyisetkin alkaa olla jo luokkaa laaki ja vainaa, että ehkä mielekkyys kärsis vielä lisää.

Nyt on tullu 50 lvl verran tahkottua peliä ja hyvää ajanvietettä on kyllä ollut. Aika samanlaisia on tehtävät, mutta ihan OK juonenvaihteluita. Mutta ai että kun ärsyttää vihulaisten uudelleenilmestyminen jo putsattuihin paikkoihin! Mitä tahansa tehtävää kun tekee niin jossain tulee käytyä, joka on täynnä lvl 1 raidereita tai supermutantteja, tarpeettomasti menee aikaa ja hermoja niiden eliminoimiseen.. Tuo on laskenut mielenkiintoa huomattavasti. Uusia aseita/modeja alkaa olla mahdoton löytää. Toki nykyisetkin alkaa olla jo luokkaa laaki ja vainaa, että ehkä mielekkyys kärsis vielä lisää.
Siksipä aloitat uuden pelin Survival vaikeustasolla. :D

Itse osasin jo hieman englantia kun Fallout 2 löysin. On kyllä yksi parhaista peleistä ikinä. Täs uudes modis on aikalailla pakko hyödyntää sellaisia perkkejä mitä aikasemmin ri ois kuvitellutkaan käyttävänsä. Saas nährä mitä muutoksia vielä tekevät...betahan tää vasta on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom