Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hitto että oli siistiä kun löysin vault 88 eli sen maanalaisen settlementin. Siis ei helevetti miten paljon siellä oli tavaraa. Keräsin kaikki itelleni ja näytti että painoa on jotain "repussa" 1500/320:LOL:, mut onneksi mulla oli se perksi millä sai repussa olevat jumalattomat junkit siirrettyä fast travelilla toiseen settlementiin, johon teen nyt saatananmoista linnaketta. Albernaty farmia suosittelen niille ketkä ei oo hoksanut et miten korkeen rakennelman sinne saa tehtyä. Siis jotain ihan järjetöntä korkeutta saa rakennettua sinne. Vaikka oon tajunnut että ei noihin settlementeihin oikein hyökkäillä mistä miinusta pelille, mutta tosi siistiä tunnelman rakentamisesta on IMO tehdä noita isoja linnakkeita valotauluineen.(y)

Mun oma tekele Sanctuaryssa .:) On keskeneräinen vielä.
PART_1557839745617.jpg

Komeat on näkymät Sanctuaryssakin.
PART_1557839881792.jpg

Nyt hajos koko paska. Peli vetää joka kerta kun sen käynnistää niin ihan tilttiin ja tulee vaan musta ruutu, varmaan 20 kertaa koittanut käynnistää, niin ei pelaa. Peli on rikki! Voi vittu! Mut ei tää loppujen lopuksi mitenkään äärimmäisesti harmita kun oon aiemmin pelannut kaks kertaa pääjuonen läpi, mut olishan se ollut kiva nähdä ne lisäosat. Pelin hajoaminen ei voi johtua mistään naarmusta levyllä, kun tää ei edes ole mulla levyllä, niin käsittämätöntä et tuolleen peli vaan hajoaa. Onneksi onhan noita pelejä, et tässä alan miettii mitä seuraavaksi alan pelata.

Ei juma nyt lähti jostain syystä peli toimimaan.:woot: Oon vaan nyt pääosin rakennellut pelissä, mukavasti menee tunteja hurahtaen siinä. Olin luullut et olen hyvä rakentelee, mut sit ku nyt kattelin youtubesta muiden linnakkeita niin ei saatana.:ROFLMAO: Rupes hävettää oma rakentelu tyyli niin paljon et purin koko paskan ja aloin tehdä uutta, en Sanctuaryyn tällä kertaa vaan Egret Tours Marinaan. Hieno vesinäköalapaikka. Mulla jäänyt nyt RDR 2 pelaaminen tauolle koska tällä hetkellä ei pysty keskittyy niin massiiviseen peliin, niin sitä sit paremmalla ajalla myöhemmin.

Miten muuten jos omaan rakennelmaan tekee kauppoja niin miten helvetissä sinne saa ihmisiä töihin?:LOL:

Pitäis aloittaa pelaaminen. Siis ollut tuo peli jo käytännössä julkaisusta asti, ja tykkään siitä kun hullu puurosta. Olen vasta Diamond Cityssä mutta jäi silloin pelaamatta kun yllättävän vaikea ja kuumottava peli.
Siis jossain tunnelissa hiippailet ja ghoulit tulee päälle niin ei saatana.

Toinen mistä tulee kylmät väreet niin Milelurkit. Mutta odottanut inspiraatiota alkaa pelata tuota, Fallout 76 en edes hommannut yksinpelin huonouden takia.

Minuu ahdistaa myös ne suicide supermutantit, kun sellaisen huomaa yöllä jossain sokkeloissa kylässä niin ei perkele.:eek: Silloin ku ei ollut vielä perksiä että saa ylikuormitettuna fast travelattua niin ukko meni kuin etana niin voin sanoa et kyllä muuten ahdisti puolimappia kulkea etanan lailla. Miettikää tossa tilanteessa ne itsemurha piippajamutantit, ku ei pääse karkuun.:ROFLMAO::confused:

Minuu ahdistaa myös ne suicide supermutantit, kun sellaisen huomaa yöllä jossain sokkeloissa kylässä niin ei perkele.:eek: Silloin ku ei ollut vielä perksiä että saa ylikuormitettuna fast travelattua niin ukko meni kuin etana niin voin sanoa et kyllä muuten ahdisti puolimappia kulkea etanan lailla. Miettikää tossa tilanteessa ne itsemurha piippajamutantit, ku ei pääse karkuun.:ROFLMAO::confused:
Se on julmaa kun pitää miettiä vippaako fatmanin vai gauss-rifflen mäkeen kun ei ole edes droppia jolla sais hetken vipeltää ku kana.

Ekoilla kerroilla kun pelin pelasin läpi niin mua vitutti et panokset oli aina lopussa melkein joka aseessa, en tiedä miten olin edes onnistunut siinä, mut nyt tykkään käyttää pääsoin melee asetta. Nyt on joka aseessa pirusti panoksia.:LOL: Se liekkiä puhaltava oliko se super sledge on kyllä ihan jäätävän tehokas leka ja sillä on aivan hiton hauska huitoa menemään, jota vois vissiin alkaa kaikenlisäksi tuunaamaan.:rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Lähdin maailmalle ettii mm kuparia, kun se oli loppu ja tein vähän juonitehtäviäkin, et saa kehitettyä ukkoa saaden uusia perksejä, niin aika veikee kun katsoin et mikäs
metro se täällä on niin se vei mut Nuka World lisäriin.:LOL:
Ja on kyllä pakko sanoa et toi Nuka World on aivan uskomattoman upean näköinen tosi mielikuvituksellisen kekseliäs miljöö ja todella massiivinen paikka rakennelmineen, esim tosi ison talon kokoisineen kokispulloineen,:LOL: hienoa arkkitehtuuria kyllä ja kaikki se valtava määrä yksityiskohtia joka puolella. Paikka pieksee ulkonäössä "perus" Fallout mapin maisemat mennen tullen. Juonitehtävätkin siellä ihan hauskoja.

Fallout 4 on kyllä hyvä peli PS4:llä tullut pelailtua joku 100h +, muija osti aijemmin PS4:n ja sitten myöhemmin tuon Fallout nelkun - itselle tämä oli ensimmäinen kunnollinen Fallout kokemus, ja vaikka monet morkkaavatkin F4:ää huonoksi falloutiksi, niin itse pidin siitä enemmän kun myöhemmin kokeilemastani ja paljon hehkutetusta New Vegasista.

Ehkä Fallout 4 on "huono fallout" niiden mielestä jotka ovat tottuneet johonkin muuhun, mutta minulle se on ollut tähän asti paras fallout. Enkä kyllä ole kiinostunut kiistelemään että mikä niistä on paras, sillä jokaisella lienee omat mieltymyksensä.

F4 oli muuten alkuun varsin vaikea, kun ei ollut vielä tottunut systeemiin ja hahmolla ei ollut vielä kunnon gearia jne ympäristö oli erittäin vihamielinen, loppua kohden sitten kyllä helpottui kovasti, mielestäni tuossa pelissä oli ihan hyvä tarinakin: varmaan toki riippuu mitkä oli odotukset, "loppuhuipennus" tuntui tosin vähän hätäiseltä.

Nuita lisäreitä F4 en ole vielä kokeillut, täytyy harkita että onko aiheellista hankkia vai ei.

Tää on kyllä uskomaton peli. Edelleen.

Xboxilla tuli pelattua kaikki lisäosat läpi, mutta nyt kun taukoa on useampi vuosi, ostin uudestaan pleikkarille :D Tää on ehkä näistä uusien konsoleiden peleistä ainut, jota pelatessa ajantaju häviää totaalisesti.

Nyt otin tosin nuo modit käyttöön, ja helpotan hiukan omaa urakkaa. En mm jaksa enää uudestaan sitä jatkuvaa kuparin ym materiaalien etsimistä :D Paljon on muuten noita mielenkiintoisia modeja ja ainakin oma pelikokemus on mukavan raikas, kun pieniä ärsyttäviä asioita saa noiden avulla helpotettua.

Mulla häviää ajantaju totaalisesti niissä rakennelmien tekemisessä.:LOL:

Mitä JP Fux sanoo tosta mun linnakkeesta joka on tällä sivulla?:LOL: Vittu että tohon joutui sitten keräämään concretea ja sit löysin erään kultakaivoksen jossa oli concretea aivan helvetisti.

Mulla häviää ajantaju totaalisesti niissä rakennelmien tekemisessä.:LOL:

Mitä JP Fux sanoo tosta mun linnakkeesta joka on tällä sivulla?:LOL: Vittu että tohon joutui sitten keräämään concretea ja sit löysin erään kultakaivoksen jossa oli concretea aivan helvetisti.

Heheh, noh ei miun perse kyllä kestäs noita rakennella :D Ehkä tuon yhden modin avulla vois testaa rakennella noita enempi, mut hattua pakko nostaa jos jaksaa tuommosia kasailla ja ettii kaikki materiaalit. Ei se toki mahoton rasti oo, mutta en ite jaksais :D

Ite tykkään välillä palata tähIän peliin rakentelee ja tuossa vähän kuvaa miten lähtenyt etenee.:giggle: Itellä tavoitteena kerätä lasia aika paljon ku yritän rakentaa kunnon lasipalatsin tohon settlementiin.:LOL:
image000000012.jpg

tulin siihen tulokseen et toi kuva on ihan perseestä, ku siitä mitään saa selvää ja sit kädet täris et tuli tosi suttuisa kuva. Laitan uudet kuvat omasta vaiheessa olevasta linnoituksesta. Toiseen asiaan, tietääkö kukaan miten ilman modeja settlementit saa rajattomaksi kooltaan? ite oon löytänyt ratkaisun tuohon ku katoin jotain youtube videota asiasta niin jos haluutte linnoituksesta isomman niin heitäkää kaikki aseet maahan ja sit vaan myytte nee aseet yksi kerrallaan workshoppiin ja sit ottakaa ne sieltä omaan inventoryyn ja uudestaan taas tiputtakaa kaikki aseet maahan ja sit myytte takas workshoppiin. Ei helevetti onko jokin bugi ku ei tuota ainakaan pelissä opeteta:ROFLMAO: anyway kun settlementin koon palkki menee täyteen niin tolla jipolla sitä palkkia pystyy tyhjentämään.

etupihalta otettu.
image000000001.jpg

majakasta kuva kun ollaan järven rannalla, niin nimesin oman kotini majaksi siksi. tuossa kuvassa kun näkyy tota lasiseinämää niin sitä aion jatkaa tehden siitä vaan isomman ja isomman pitää lähteä ettii lasia ja ainakin nuka worldissa sitä lasia on siellä siis aivan käsittämättömän paljon.
image000000002.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom