Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tämä peli on pilannut miun elämän.

Alkaa olla jo lähellä että vie kaikkien aikojen parhaan pelin tittelin Final Fantasy seiskalta.

Kyllä himottais mutta saa nähdä miten hyvin toimii riftillä, kun ei oo mitään puhetta ollut virallisesta tuesta ja sitä ei sitte tiiä miten touch-ohjaimet sopii yhteen ton kanssa, jos ei ole varta vasten niille omia säätöjä. Google earth VR:n kontrollit oli perseestä touchilla ennen virallista tukea.

Ja 60€ ennakkotilaus steamissa, mikä on vähän saatanan paljon vanhasta pelistä, vaikka olis paljonkin mennyt resursseja VR-muutoksiin. Kai siitä sitte kehtaa pyytää, kun on ensimmäinen kunnollinen 3A peli veeärrään. On meinaan pikkasen kipeä tarve sellaisille.

Mulla olis yks kysymys pelistä. Oon rakentanut settlementiin valtavan linnakkeen ja nyt näyttää että size palkki on täynnä. Haluaisin niin rakennella sitä linnoitusta lisää mut ei tosiaan pysty ku on tuo size palkki täynnä. Onko mitään millä tuota size palkin kokoa saisi suurrennettua. En ainakaan sellaista perksiä ole löytänyt.

ps4:llä pelaan.

Mulla olis yks kysymys pelistä. Oon rakentanut settlementiin valtavan linnakkeen ja nyt näyttää että size palkki on täynnä. Haluaisin niin rakennella sitä linnoitusta lisää mut ei tosiaan pysty ku on tuo size palkki täynnä. Onko mitään millä tuota size palkin kokoa saisi suurrennettua. En ainakaan sellaista perksiä ole löytänyt.

ps4:llä pelaan.

En mä jaksa niitä paikkoja rakennella sen enempää.Mä laitan pari konekivääriä sinnne ja lähen menee.

Tekisivät jonkun New Vegas tyylisen jatko-osan, mikä korjaa Fallout 4 puutteet, niin olisi melko hyvä. Kunnolla modattu New Vegas oli melko hyvä peli. Loot, script extender, tes edit, wrye bash, muistin lisäys, ENB ja 100+ modia taisi olla Skyrimissä, kun parivuotta sitten pelailin. Tuo muisti ja bashed patch olivat aika pakollisia, kun mennään tarpeeksi pitkälle modaamisessa.

Aloitin tän pelin pitkästä aikaa uudestaan ja oon nyt 10 levelillä. Haluaisin kysyä, et mikä settlement on sellainen, jossa oikeasti tarvitsee puolustusta, turretteja jne. Tein hirmuisen linnoituksen Sanctuary Hillsiin ja vähän jotenkin turhauttaa rakennella defenseä sinne, kun ei sinne tuu koskaan vihuja. :/ Kerrokeehan joku hyvä settlement jos muistuu mieleen.:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tää ei oo arvostelu vaan enemmänkin joitan nopeita mietteitä pelistä joita tuli mieleen.

On tää kyllä uskomaton peli. Ensinnäkin post apokalyptinen maailma, sit ihan pirun koukuttavaa hommaa on rakennella settlementiin omaa linnoitusta ja se rakentaminen on ihan 10 tasoisesti tehty, huomaa miten paljon siihen on nähty vaivaa ja panostettu pelin tekemisessä. Se on kanssa pirun koukuttavaa lähteä maailmaan seikkailemaan ja ja tosi otteessa pitävän pääjuonen lisäksi ihan saamarin runsaita sivutehtäviä tehdä ja löytää samalla keräen maailmalta kaiken maailman raaka-aineita mitä tuleee vastaan ja ne junkit aina käyn siirtämässä oman settlementin workshoppiin kehitellen isommaksi sitä linnoitusta. Sit hahmon kehittäminen on ehkä kaikkein hauskinta hommaa tunnelmallisen seikkailun yhteydessä pääjuonen lisäksi. Ai että sitä fiilistä kun kuulee rumpujen pärinän ja level nousee pykälän ylöspäin. Todella mielenkiintoista miettiä mitä perksejä ottais, Ite tykkään sitä tavaran kanto perksiä kehittää niin paljon että jossain vaiheessa sit pystyy fast travelilla siirtämään kaikki junkit samaan siihen samaan settlementiin.:LOL: Sit kanssa tykkään kehittää non automatic rifles perksiä et sais pirun tehokkaaksi nuo tietyt aseet. Myös oliko se nyt demolition expert perks kiinnostaa tällä hetkellä että pystyy sit mininuken räjähdyksen kokoa kasvattamaan. Myös pakko mainita et melee aseen perksiä tekee tosi paljon mieli kasvattaa, siinä vaiheessa kun löytää maailmalta sen megamasturbaattorin vai mikä lie se melee ase on missä töröttää ne rautakangen pätkät. perkeleen tehokas ase. ai että sitäkin tunnetta kun saa esim jostain sivutehtävästä paljon rahaa ja sit on mukava mennä ostoksille ostaa toinen toistaan kalliimpia ja huikeamman ja omituisemman näköisiä aseita joissa on sit kyllä tehoa ja ostelun lisäksi tietysti löytää maailmalta niitä noita kaiken näköisiä aseita. Hitto vie muuten se seikkailu pelissä on ihan saatanan ahdistavaa, esim nyt kun päädyin johonkin kylään yö aikaan, jossa oli ihan hirveästi supermutantteja. Mm yhdellä niistä mininuke ja ne jotkut hullut mutantit kun tekee niitä itsemurha iskuja kuuluen kaukanta piip piip piip ja se mulkku lähestyy kohti ja räjähtää ja kauhea rysähdys käy. Voi perse ahdisti tuo paikka kun en sieltä sokkelosta meinannut löytää ulos tuolta kylästä kun päätin että ei helvetti pakko lähteä karkuun, kun ei täällä voi selvitä hengissä.:ROFLMAO::eek:

Yks tooosi olennainen juttu unohtui todeta. Se että miten valtavasti tässä on pelattavaa. Siis aivan saatanasti ja oon kyllä ihan pelin lumoissa nytten kun syventyy ja syventyy koko ajan enemmän pelin maailmaan.:LOL:

Sit sellainen juttu että tässä pelissä on jotenkin tosi helppoa ja yksinkertaista Englantia kaikki dialogit jne, että jopa tällainen joka on huono Enkussa, niin tajuaa kaikki jutut pelistä.:LOL:

Vitutus päällä kyllä tässä pelissä yhdessä tehtävässä. Se missä ollaan
Castle nimisessä paikassa ja minutemen ukkojen kanssa taistellaan sitä jättiläisrapua vastaan. Mulla kävi niin että kun ei ollut kunnon aseita, niin eihän sille mahtanut yhtään mitään joten lähdin ja porukka jäi sinne taistelemaan. Aloin tekee sit muita juttuja pelissä välillä ja hommaamaan sinkoon ja fatmaniin mininukeja et saan se mokoman rapuotuksen hengiltä. Nyt kun ois aseet varattu, niin menin Preston Carveyn juttusille ja se vaan toistaa että meidän pitää keskittyä Castlen valtaamiseen. Mitään muuta se tyyppi ei sano. Eikä se tuu enää mukaan sinne Castleen. Sinne kun menee niin siellä ei oo ketään ja jättirapuakaan ei näy missään.
Eli en pysty etenemään minutemen tehtävissä. Saatana se Preston Carvey, homo.

Niin se piti sanoa tohon juttuun liittyen, et se Preston Carvey tais vetää herneet nenään, kun aiemmin rintamakarkurina lähdin pakoon sieltä paikasta.:ROFLMAO: Yksin jouduin käydä nimittäin listimässä sen otuksen siellä paikassa.:LOL:

Niin se piti sanoa tohon juttuun liittyen, et se Preston Carvey tais vetää herneet nenään, kun aiemmin rintamakarkurina lähdin pakoon sieltä paikasta.:ROFLMAO: Yksin jouduin käydä nimittäin listimässä sen otuksen siellä paikassa.:LOL:
Prestoniin meni aina hermot. Mä kanssa Sanctuaryyn löin kauheet defenssit aivan turhaan.

Oon huomannut et karisma on pirun tärkeä ability pelissä. Aika hauska juttu tuohon liittyen. Huomasin et mulle on tullut alchohol addiction ja mietin et mistä helevetistä se on tullut, rupes tiputtaa mun karisma tasoa alaspäin niin join kolme viskiä niin karisma tasoni nousi takaisin.:LOL: Löysin sitten vihdoin party girl perksin joka hävitti ongelman, oli musta aika vittumainen juttu, kun tiputti sitä karisma tasoa alaspäin ja meni pitkään et tajusin et miten sen saa pois,:LOL:

40h oon nyt pelannut tätä ja ei voi vaan käsittää kuin paljon tässä on kaikenlaista erilaista tekemistä. Veikkaan et jos tekee kaikki ne eri jutut pelissä tyyliin kokonaan, niin menee varmaan yli 150h.:LOL:

Toi on kyllä aivan pirun hauska ja hyvin kuvaavasti Prestoniin hahmona tehty,:ROFLMAO: Naurattaa, mutta pelissä vituttaa tuo sen settlement problem toisto.:LOL:

Oon huomannut et karisma on pirun tärkeä ability pelissä. Aika hauska juttu tuohon liittyen. Huomasin et mulle on tullut alchohol addiction ja mietin et mistä helevetistä se on tullut, rupes tiputtaa mun karisma tasoa alaspäin niin join kolme viskiä niin karisma tasoni nousi takaisin.:LOL: Löysin sitten vihdoin party girl perksin joka hävitti ongelman, oli musta aika vittumainen juttu, kun tiputti sitä karisma tasoa alaspäin ja meni pitkään et tajusin et miten sen saa pois,:LOL:

40h oon nyt pelannut tätä ja ei voi vaan käsittää kuin paljon tässä on kaikenlaista erilaista tekemistä. Veikkaan et jos tekee kaikki ne eri jutut pelissä tyyliin kokonaan, niin menee varmaan yli 150h.:LOL:
Ja far harbor oli mun mielestä hyvä lisäosa, siitä vähän lisää peliaikaa. Nuka world ja se automatron ei oikein maistunu.
Varmaan 1000h pelasin tota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom