Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis yks kysymys pelistä. Oon rakentanut settlementiin valtavan linnakkeen ja nyt näyttää että size palkki on täynnä. Haluaisin niin rakennella sitä linnoitusta lisää mut ei tosiaan pysty ku on tuo size palkki täynnä. Onko mitään millä tuota size palkin kokoa saisi suurrennettua. En ainakaan sellaista perksiä ole löytänyt.
ps4:llä pelaan.
Prestoniin meni aina hermot. Mä kanssa Sanctuaryyn löin kauheet defenssit aivan turhaan.Niin se piti sanoa tohon juttuun liittyen, et se Preston Carvey tais vetää herneet nenään, kun aiemmin rintamakarkurina lähdin pakoon sieltä paikasta. Yksin jouduin käydä nimittäin listimässä sen otuksen siellä paikassa.
Ja far harbor oli mun mielestä hyvä lisäosa, siitä vähän lisää peliaikaa. Nuka world ja se automatron ei oikein maistunu.Oon huomannut et karisma on pirun tärkeä ability pelissä. Aika hauska juttu tuohon liittyen. Huomasin et mulle on tullut alchohol addiction ja mietin et mistä helevetistä se on tullut, rupes tiputtaa mun karisma tasoa alaspäin niin join kolme viskiä niin karisma tasoni nousi takaisin. Löysin sitten vihdoin party girl perksin joka hävitti ongelman, oli musta aika vittumainen juttu, kun tiputti sitä karisma tasoa alaspäin ja meni pitkään et tajusin et miten sen saa pois,
40h oon nyt pelannut tätä ja ei voi vaan käsittää kuin paljon tässä on kaikenlaista erilaista tekemistä. Veikkaan et jos tekee kaikki ne eri jutut pelissä tyyliin kokonaan, niin menee varmaan yli 150h.