Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Itte pelailin brotherhoodin kanssa läpi normal vaikeustasolla ja nyt alotin uuden pelin survivalmodella. Nyt oon pelaillut hiippailija/assassin tyylisellä hahmolla ja on kiva tyyli pelata. Koitan koluta joka paikan tarkkaan läpi ja kuunnella kaikki mahd holotapet.

Paljon uutta ja hienoa on tullu vastaan toisella pelikerralla.

Jaahas. Toi mun ukko on homo.
Kun Piperin kanssa keskustelee niin tulee se "romance" vaihtoehto siihen välillä. Sitä klikkaillu ja pakit tulee aina.
Noh, muuten klikkailen menee ne keskustelut muiden kanssa klikklikklik meiningillä enkä niinkään kuuntele niitä tylsiä höpötyksiä. Mut mut, näköjään ku klikkailee sokeasti niin voi käydä hassusti.
Sen preston garveynkin kohdalla tuli se "romance" vaihtoehto. Ja sehän vastas että joo ei tienny että määki siitä tykkään. Voiiii helvetti.
En oo ennen pelannu peliä, missä oon homoks tullu. :D

Jätkä on pelannu fallouttia ihan homona!

Pelailin läpi instituutin kanssa ja aloitin vasta uudella hahmolla. Vanhallakin on vielä paikkoja tutkimatta. Melko buginen peli kyllä. Välillä hahmot muuttuu kaljuiksi tai iholtaan pikimustiksi, välillä peli kaatuilee, välillä hahmo jää jumiin johonkin paikkaan eikä pääse pois. En ole pelannut ensimmäisen Persian prinssin jälkeen hirveästi mitään kunnon pelejä, mutta tästä tykkään kuitenkin. :D Jos vielä pysyisi peli kasassakin...

Ite alotin tänään uuden pelin ja itellä tahtoo olla aina ongelma näissä peleissä että tahtois käyttää kaikkia mahdollisia aseita ja kehittää ja käyttää kaikkia skillejä ja yhtäkkiä hahmo onki semmonen sillisalaatti ja tavaraa on ihan liikaa mukana :D

Itse sain falloutin vasta nytten käsiini ja luettuani hieman internettiä tulin siihen tulokseen että lähden näillä perkeillä liikkeelle
1.Armorer perk
2.gun nut
3.locksmith
4.scrapper
5.life giver
Onko jollakin fallout konkarilla muita ehotuksia?ei jaksas tehä mitää turhia virheitä alussa että ei rupea vituuttamaan ja peli lennä seinälle.:D

Itse sain falloutin vasta nytten käsiini ja luettuani hieman internettiä tulin siihen tulokseen että lähden näillä perkeillä liikkeelle
1.Armorer perk
2.gun nut
3.locksmith
4.scrapper
5.life giver
Onko jollakin fallout konkarilla muita ehotuksia?ei jaksas tehä mitää turhia virheitä alussa että ei rupea vituuttamaan ja peli lennä seinälle.:D

Riippuu paljon vaikeustasosta mutta ainakaan helpommalla tasolla ei mitään suuria virheitä voi tehä. Kuten jo ylempänä sanoin itellä ei näissä peleissä ikinä pysy "suunnitelmat" hahmon tyylistä vaan kehitän niitä aina fiiliksen mukaan esim. Jos alkaa tulemaan vaikeampia lukkoja vastaan alan kehittämään lockpickiä ja sitä rataa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olin unohtanut ton että vissiin kantsis se DLC ostaa ennen 1.3.
Hinta pomppaa sítten. Vissiin syy on se, että sitä tehdään suunniteltua enemmän?

Mistä tässä näkyy onko tehtävä main vai side.
Tavallaan ei mistään, mutta jos questin kuva on animoitu tai erikoinen niin tietääkseni se on aina main questiä.
Voisko olla että factionien "main questit" olisi kans, en ihan muista.

Olin unohtanut ton että vissiin kantsis se DLC ostaa ennen 1.3.
Hinta pomppaa sítten. Vissiin syy on se, että sitä tehdään suunniteltua enemmän?

Eikös se ollut niin, että season passin hinta kallistuu 30-->50 euroon. Vielä toistaiseksi on toi halvempi hinta steamissa, itse juuri ostin.

1.Armorer perk
2.gun nut
3.locksmith
4.scrapper
5.life giver

Jos aiot häärätä asutusten kanssa niin ottaisin local leader, science, cap collector ja medic(1 rank). Scrapper on täysin turha, kauppialta saa ostettua kaiken tarpeellisen samalla kun myyt purified waterit/huumeet/millä nyt ikinä teetkään rahaa. Jos sulla on kolmosrankin asekauppias(cap collector+local leader) niin voit skipata myös gun nutin, koska niiltä omilta kauppialta löytää aseita mistä voi siirrellä ne modit mitä tarvitset. Muutenkin turhaa ottaa sekä science, että gun nut. Scienceä tarvitset asutuksiin, aseisiin ja armoreihin. Sillä saat myös rakennettua parhaan vedenpuhdistamon, millä saat loputtomasti rahaa.

Jos taistelut on hankalia niin vats painotteiset buildit missä on kaikki olelliset critti perkit on todella hyviä. Toinen simppeli vaihtoehto on puhdas melee blitz & rooted + kaikki sneak attack/crittiperkit.

Niin ja pitkälti koko Luck skill tree on aika rautaa, VATS alkaa olemaan melko OP kun kokoajan crittiä takaisin jne.
Jos ei siis niin välitä stealthist, kuten minä.

Pelihän on oikeastaan kamalan helppo jopa nykyisellä survivalist tasolla, jos on tietyt aseet, armorit, ja skillit. Ihan ilman power armoria siis.
Onko ne niitä wounding ja explosive shotgun vielä nerffannut?

Juuri hommasin pelin kun halvalla sain. Nyt herännyt pari kyssäriä. 1.Laitoin yhden supplylinen pystyyn parin mestan välille, mitä tavaraa tässä liikkuu tai pystyykö sitä jostain katsomaan/määrittelemään? 2. Pystyisin nyt rakentamaan linnoitukseen esim. trade, weapon ym. kojuja, onko nämä hyödyllisiä, eli tuleeko vaikkapa weapon kojuun uusia pyssyjä itsekseen ja onko ne järkeviä vai pelkkiä niitä piippupyssyjä? 3. onko noilla settlereillä jotain eroja skilsseissä, onko sillä väliä kenet laittaa kuokkimaan maata ja kenet vartiotorniin? Kiitokset ennakkoon jos joku viitsii jeesata tyhmää!

Juuri hommasin pelin kun halvalla sain. Nyt herännyt pari kyssäriä. 1.Laitoin yhden supplylinen pystyyn parin mestan välille, mitä tavaraa tässä liikkuu tai pystyykö sitä jostain katsomaan/määrittelemään? 2. Pystyisin nyt rakentamaan linnoitukseen esim. trade, weapon ym. kojuja, onko nämä hyödyllisiä, eli tuleeko vaikkapa weapon kojuun uusia pyssyjä itsekseen ja onko ne järkeviä vai pelkkiä niitä piippupyssyjä? 3. onko noilla settlereillä jotain eroja skilsseissä, onko sillä väliä kenet laittaa kuokkimaan maata ja kenet vartiotorniin? Kiitokset ennakkoon jos joku viitsii jeesata tyhmää!
1: kaikki roju liikkuu. Eli useessa paikassa samat itemit mitä on workbenchissä

Suositut

Back
Ylös Bottom