Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on meille nörteille kiva kun saa vähän ihmetellä prosessorin lämpötiloja ja muita suorituskykyjutskia. :PEiks noita videoita vois vain julkaista, ettei joka videota alusteta tusinakaupalla viestejä, että tulossa ja tulossa?
Minkäslaisia kokemuksia on ps4-Falloutin Survivalista? Ei ole oikein mitään kiinnostavia julkaisuja lähipäivinä tulossa, ajattelin josko tässä vetäisi pelihimoon The Last of Usin tai Falloutin uusintakierroksen. Kokeilin Salt and Sanctuarya, jota on hehkutettu eräänlaisena 2d-darksoulssina, mutta sitä ei jaksanut kovin pitkälle. Kohta tulille PS+:sta imuroitavissa oleva Resident Evil 7:n kokeiluversio.
Ei jumalauta :D no siinä on hetki menny pelatessa. Miten vitussa tollai voi selvitä? :D Itse vedän kiväärien kanssa survivalii ja tuntuu että ei meinaa millään pärjätä Far Harbourissa vieläkäänMulla on menossa survival mode pelkät paljaat nyrkit aseena. 83 level taitaa olla tällä hetkellä.
Ei mitään huonoa sanottavaa. Pelattavaa riittää ihan helvetisti kun ei pääse "oikomaan" Fast travelin avulla.Minkäslaisia kokemuksia on ps4-Falloutin Survivalista? Ei ole oikein mitään kiinnostavia julkaisuja lähipäivinä tulossa, ajattelin josko tässä vetäisi pelihimoon The Last of Usin tai Falloutin uusintakierroksen. Kokeilin Salt and Sanctuarya, jota on hehkutettu eräänlaisena 2d-darksoulssina, mutta sitä ei jaksanut kovin pitkälle. Kohta tulille PS+:sta imuroitavissa oleva Resident Evil 7:n kokeiluversio.
Ei jumalauta :D no siinä on hetki menny pelatessa. Miten vitussa tollai voi selvitä? :D Itse vedän kiväärien kanssa survivalii ja tuntuu että ei meinaa millään pärjätä Far Harbourissa vieläkään
No pitää olla rooted, blitz ja 12 strength. Sit helpottuu kun saa iron fistin vitosrankin ja criticalilla saa 100% paralyze. Tossahan on jännä se, että very hard tasolla toi on mahdoton, mutta survival modessa myös vihut ottaa enemmän damagea jolloin paljaat nyrkit riittää ihan hyvin. Mun alkuperäiset statsit tais olla S10P1E1C1I1A9L5. Kokonaisuutena toi on sellainen sopivan vaikea. Automatron oli ylivoimaisesti pahin osa peliä tähän mennessä, koska robotteja ei voi stunnata criteillä. Pakko olli vaan vetää jumalaton määrä viinaa ja huumeita. :p
Niin siis sulla oli pakko vetää vai pelissä ;) :D olipa kuiva... mut hitto olis hauska nähä tosta pelivideota kun hakkaat kaiken paljailla nyrkeillä :D
Scrollaa ylös jokusen viestiä. ;)
Ah, noob foruminkäyttäjä oon jo, ku ei tarkista konstaa.Scrollaa ylös jokusen viestiä. ;)
Oli kyllä hauska stoori tuo, ja video myös huikea. Parasta että jatkoi silti pelaamista. :D