Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huh et hävettää miten surkeesti aloin pelaa tota ! Eksyin sinne vaulttiin tunniks ja sit puotin vahingos pistoolinki, plus et etin sitä Radio paikkaa varmaa 2-3 tuntii enneku löysin sen show locations jutun ja helpotti kummasti. Ois pitäny käydä tänää salil ni pelasin vaa fallouttii koko pvn.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ostin kanssa ja pelasin joku 4 tuntia. Pyörin siinä ekan kaupungin ympärillä, riehuin jossain ala-asteella ja ostarilla enkä oikein muuta. Taistelusysteemi, VATS, on ihan ok kunhan siihen tottuu. En tiedä, ehkä se vanha systeemi oli niin ultimaattisen hyvä, että ei paremmaksi pysty, mutta ei tämäkään huono ole. Ei vaan yhtä hyvä.

Nyt vasta tajusin, että miten paljon te oikein olette tätä pelanneetkaan? Minä ostin pelin heti kun sen sai kaupasta ja olen vasta tasolla 6! Jotkut on tasolla 15 :wtf:

...mielestäni olen kuitenkin pelannut aika paljon...Ehkä jään liiaksi katselemaan maisemia tai jotain.
Ite pelasin yhen äijän levelille 9 ja nyt alotin uuden ja oon nyt 10.5 lvl

Oon niistäny noita karavaanareita joita kartalla tulee vastaan, tosi hyvin saa tavaraa niiltä :)
Huomenna pitäs tulla uus telkku niin näkee eron kuvaputkitöllön ja taulutelkun välillä :D
Otin Mysterious stranger perkin, on muuten aika unelma kun kaveri tulee rätkimään gangsterihattu päässä magnumilla :D

Mulla on tällä hetkellä heebo 10 levelillä, olen pelannut "über hyviksenä" eli en ole edes varastanut mitään. Seuraava peli sitten täysin erilaisella hahmolla, eli pahiksen roolia kehiin.

Mulla on tällä hetkellä heebo 10 levelillä, olen pelannut "über hyviksenä" eli en ole edes varastanut mitään. Seuraava peli sitten täysin erilaisella hahmolla, eli pahiksen roolia kehiin.
Mä yritin aluksi olla tyly ja "pahis", mutta nopeasti huomasin, että en pysty. Ei siis vaan pysty olemaan ilkeä ja paha, vaikka kyse on vain pelistä. Noh, ehkä sitten seuraavalla hahmolla. Onhan se ainakin hauska nähdä kuinka peli muuttuu tekojen ollessa toiset.

Zone-sarja -42%
Voi vittujen kevät... peli tilttaa heti kun oon nukettanut megatownin.. Jotain karmaa tässä täytyy olla. Ihan oikein mulkulle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä sikailen tilaisuuden tullen varastamalla. En mielelläni tapa NPC:itä ropeissa kun niitä ei yleensä saa takaisin.

Kova on peli kyllä, pidän justiin tästä Oblivionin pelimoottorista. Oblivion with guns tai ei, mutta mun käteen astuu hyvin just tämä näin.

Mä yritin aluksi olla tyly ja "pahis", mutta nopeasti huomasin, että en pysty. Ei siis vaan pysty olemaan ilkeä ja paha, vaikka kyse on vain pelistä. Noh, ehkä sitten seuraavalla hahmolla. Onhan se ainakin hauska nähdä kuinka peli muuttuu tekojen ollessa toiset.

Kyllä itseltäkin paljon luontevammin sujuu se hyviksenä pelaaminen, en tiedä onko se sitten vähän sellaista, että toimii niinkuin olettaisi oikeassa elämässä toimivansa tms...

Se on tosiaan hassu juttu, että vaikka on peleistä kyse niin jotenkin sitä eläytyy sen verran, että ne ilkeät ratkaisut joskus tuntuvat ihan oikeasti ilkeiltä :D

Kyllä itseltäkin paljon luontevammin sujuu se hyviksenä pelaaminen, en tiedä onko se sitten vähän sellaista, että toimii niinkuin olettaisi oikeassa elämässä toimivansa tms...

Se on tosiaan hassu juttu, että vaikka on peleistä kyse niin jotenkin sitä eläytyy sen verran, että ne ilkeät ratkaisut joskus tuntuvat ihan oikeasti ilkeiltä :D

Megatonni kuitenkin räjäytettiin samantien. Juoksin lvl 1 tai 2 sinne ja väistelin ties mitä öttömöttöjä. Lopussa kiitos seisoi :) Hienon näköistä. Sit vaan load ja hyvikseks takas.

Täällä ollaan pysyvästi pahis, Megatonin räjäytys vei hyvis-Protectorista suoraan "Evil Reaver"-arvonimeen, ja sain vieläpä jotain lainvalvojia perääni. Ei kiva yllätys kun kaupasta ulos kävellessä odottamassa on kolme äijää laserkiväärien kanssa :D Ja liekinheitin laulaa...
Oli se silti sen arvoista, nyt on armoton sutenööriluola Tenpenny towerin ylimmässä kerroksessa :rock: Juontahan ei pelata.

Miten tuommosen sutenööriluolan saa perustettua?

Ite räjäytin myös megatonin, mutta sitten vielä tapoin sen omistajan ja sen kätyrit.

Pahiksena on hyvä olla.

Muista sit kytkee konsoli HDMI:llä, komponenteilla tai RGB:llä. Ero on kyllä mieletön ku vertaa kuvaputkeen ja 576i resoon.
OT Mikäs noista kaapeleista ois paras mun uuteen töllöön kun siinä on reso 1366x768, luin jostain että vga kaapeli ois hyvä just tolle resolle...

Täällä ollaan pysyvästi pahis, Megatonin räjäytys vei hyvis-Protectorista suoraan "Evil Reaver"-arvonimeen, ja sain vieläpä jotain lainvalvojia perääni. Ei kiva yllätys kun kaupasta ulos kävellessä odottamassa on kolme äijää laserkiväärien kanssa :D Ja liekinheitin laulaa...
Oli se silti sen arvoista, nyt on armoton sutenööriluola Tenpenny towerin ylimmässä kerroksessa :rock: Juontahan ei pelata.

Näin se menee hyvänäkin, pahemmat jätkät oli kaupasta tullessa vastassa ja puhuminen ei auttanut. Ei muuta kuin tarkkaa osumaa kaulan kohtaan ja päät lentelivät taas.

Suositut

Back
Ylös Bottom