Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on peli läpäisty. Harmi kun ei voinut jatkaa lopun jälkeen, joutui lataamaan tallennuksen.
Sitten loppuja sivutehtäviä suorittamaan.
Nyt on peli läpäisty. Harmi kun ei voinut jatkaa lopun jälkeen, joutui lataamaan tallennuksen.
Sitten loppuja sivutehtäviä suorittamaan.
Jep, itse olen nyt lvl 15 ja vasta siinä radiotoimittaja kohdassa mistä pitäisi jatkaa...
Korjaa, Rivet Cityn kohdassa missä faijasta sai tietoa
apuva, miten tossa myydään kamaa? tarviin 29cappii tabuihi et saa megatonin pommin tuhottuu, ei oo mitää hajuu :/
Kyllähän Fallout kakkosenkin joku oli päässyt jossain 15 minuutissa läpi (Youtubessa on siitä video), että ei siitä voi pelin lyhyyttä katsoa.
Ei minusta se läpipääsy mahdollisimman nopeasti ole kauhean hauskaa. Itse tutkin rauhassa oikeastaan IHAN KAIKEN ja sitten vasta lopuksi menen jonkun pääjehun kimppuun.
Nyt vasta tajusin, että miten paljon te oikein olette tätä pelanneetkaan? Minä ostin pelin heti kun sen sai kaupasta ja olen vasta tasolla 6! Jotkut on tasolla 15 :wtf:
...mielestäni olen kuitenkin pelannut aika paljon...Ehkä jään liiaksi katselemaan maisemia tai jotain.
Keskiviikosta asti olen pelannut, joka ilta tämän parissa on mennyt ja nyt koko viikonloppu. :D
Mulla samat ajatukset. En koskaan halua läpäistä tälläisiä pelejä nopeasti vaan nimenomaan koitan etsiä kaikkea mahdollista sivutehtävää sen sijaan, että edistäisin pääjuonta. Vältän myös fast travelin käyttämistä, käytän ainoastaan silloin, jos jostain syystä joutuu ravaamaan kahden paikan välillä monta kertaa peräkkäin.
Voi vaan joskus kusta omaan nilkkaan tuo sivutehtävien pelailu. Itse tein megatonnin sivutehtäviä ja erehdyin menemään erääseen kaupunkiin, jossa puhuin väärälle henkilölle. Yhtäkkiä oli pääjuonen tehtävä joka olisi pitänyt seuraavaksi tehdä hävinnyt ja uusi kiintopiste quest valikossa. Tiedä sitten kuinka paljon välistä lähti tavaraa pois.
Murobbs foorumilla varoittelivat myöskin menemästä tiettyyn paikkaan koska peli loppuu sitten siihen jos sinne vahingossa menee tutkimaan ennen kuin juoni käskee.
Tuolta lisätietoa. Huom: SPOILER varoitus