Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt on peli läpäisty. Harmi kun ei voinut jatkaa lopun jälkeen, joutui lataamaan tallennuksen.

Sitten loppuja sivutehtäviä suorittamaan. :)

Nyt on peli läpäisty. Harmi kun ei voinut jatkaa lopun jälkeen, joutui lataamaan tallennuksen.

Sitten loppuja sivutehtäviä suorittamaan. :)

Millä levelillä olit kun pääsit läpi? Itse en koskaan juokse päätehtävää läpi, vaan ehkä jopa liian paljon koluan muita mestoja ja sivutehtäviä :)

Tunteja meni ehkä 25 pääjuonen läpäisyyn. Olin levelillä 15.

Eipä Falloutien pääjuoni koskaan olekaan ollut mikään superpitkä, kyllä sivutehtävien koluamiseen saa kulutettua kymmeniä tunteja (ellei jopa sata) varmasti ja uudelleenpeluuarvoakin löytyy paljon. :)

Kyllähän Fallout kakkosenkin joku oli päässyt jossain 15 minuutissa läpi (Youtubessa on siitä video), että ei siitä voi pelin lyhyyttä katsoa.

Ei minusta se läpipääsy mahdollisimman nopeasti ole kauhean hauskaa. Itse tutkin rauhassa oikeastaan IHAN KAIKEN ja sitten vasta lopuksi menen jonkun pääjehun kimppuun.

Jep, itse olen nyt lvl 15 ja vasta siinä radiotoimittaja kohdassa mistä pitäisi jatkaa... :)

Korjaa, Rivet Cityn kohdassa missä faijasta sai tietoa

No sä olet kolunnut ihan tosissas :D Olin lvl 6 tuossa kohtaa, muistaakseni. Kenties jopa vain 5. Muutama sivutehtävä suoritettuna ja ampumista harjoiteltuna ;)

apuva, miten tossa myydään kamaa? tarviin 29cappii tabuihi et saa megatonin pommin tuhottuu, ei oo mitää hajuu :/

Menet jollekin joka myy tavaraa... Ja omalta puoleltasi hakkaat sitten kamaa myyntiin hiirellä. Listojen(Sinun ja kauppiaan) välissä näkyy nuoli, joka kertoo capsien määrän ja kumpaan suntaan ollaan plussalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Explosives on kyllä jäätävän kova skilli kun yhdistää siihen Demolition expertin joka antaa kolmella rankilla 60% lisää damagea. Super mutantit liittyy aina yhdellä normi kranulla ilmavoimiin...

Kyllähän Fallout kakkosenkin joku oli päässyt jossain 15 minuutissa läpi (Youtubessa on siitä video), että ei siitä voi pelin lyhyyttä katsoa.

Ei minusta se läpipääsy mahdollisimman nopeasti ole kauhean hauskaa. Itse tutkin rauhassa oikeastaan IHAN KAIKEN ja sitten vasta lopuksi menen jonkun pääjehun kimppuun.

Mulla samat ajatukset. En koskaan halua läpäistä tälläisiä pelejä nopeasti vaan nimenomaan koitan etsiä kaikkea mahdollista sivutehtävää sen sijaan, että edistäisin pääjuonta. Vältän myös fast travelin käyttämistä, käytän ainoastaan silloin, jos jostain syystä joutuu ravaamaan kahden paikan välillä monta kertaa peräkkäin.

Juu ennoo saanu mitää viel myytyy mut sain niit capsei sen verra, hienoo vaa ku mullon vaa pesismaila aseena ja pitää päästä sinne radioasemalle, siin välis on jotai hurjii jotka ampuu mut seulaks aina :/

Nyt vasta tajusin, että miten paljon te oikein olette tätä pelanneetkaan? Minä ostin pelin heti kun sen sai kaupasta ja olen vasta tasolla 6! Jotkut on tasolla 15 :wtf:

...mielestäni olen kuitenkin pelannut aika paljon...Ehkä jään liiaksi katselemaan maisemia tai jotain.

Nyt vasta tajusin, että miten paljon te oikein olette tätä pelanneetkaan? Minä ostin pelin heti kun sen sai kaupasta ja olen vasta tasolla 6! Jotkut on tasolla 15 :wtf:

...mielestäni olen kuitenkin pelannut aika paljon...Ehkä jään liiaksi katselemaan maisemia tai jotain.

Keskiviikosta asti olen pelannut, joka ilta tämän parissa on mennyt ja nyt koko viikonloppu. :D

Keskiviikosta asti olen pelannut, joka ilta tämän parissa on mennyt ja nyt koko viikonloppu. :D

Hups, perjantaina aloin pelaamaan. :D Ja silloinkin broidin kanssa pelleiltiin. Eli lauantai vissiin tuli oltua koneella. Ei muista, kun oli liikaa Rad-X:ää systeemissä. Nukahdin jonnekin aavikolle paskaselle patjalle. ;) Mutta se on myös pelityylistä kiinni, eli tapan kaiken mikä liikkuu ja puran joka ikisen maamiinan ja lukon; expaa tulee. Muistan F2 ajoilta sellaisen walkthroughn, jossa kaiffari neuvoo miten KAIKESTA saa expaa. Se oli ekan luolan (tai mikälie trial temppeli) jälkeen jo lvl 2 :D

Tässä juuri leikin eräällä "Car lotilla" ja nauhotin hupaisaa materiaalia. Loistava peli myös perus leikkimisen kantilta, jos ei jaksa seikkailla koko ajan. Kohta tulee video materiaalia tubee :P :P

Mulla samat ajatukset. En koskaan halua läpäistä tälläisiä pelejä nopeasti vaan nimenomaan koitan etsiä kaikkea mahdollista sivutehtävää sen sijaan, että edistäisin pääjuonta. Vältän myös fast travelin käyttämistä, käytän ainoastaan silloin, jos jostain syystä joutuu ravaamaan kahden paikan välillä monta kertaa peräkkäin.

Voi vaan joskus kusta omaan nilkkaan tuo sivutehtävien pelailu. Itse tein megatonnin sivutehtäviä ja erehdyin menemään erääseen kaupunkiin, jossa puhuin väärälle henkilölle. Yhtäkkiä oli pääjuonen tehtävä joka olisi pitänyt seuraavaksi tehdä hävinnyt ja uusi kiintopiste quest valikossa. Tiedä sitten kuinka paljon välistä lähti tavaraa pois.

Murobbs foorumilla varoittelivat myöskin menemästä tiettyyn paikkaan koska peli loppuu sitten siihen jos sinne vahingossa menee tutkimaan ennen kuin juoni käskee.

Tuolta lisätietoa. Huom: SPOILER varoitus

Voi vaan joskus kusta omaan nilkkaan tuo sivutehtävien pelailu. Itse tein megatonnin sivutehtäviä ja erehdyin menemään erääseen kaupunkiin, jossa puhuin väärälle henkilölle. Yhtäkkiä oli pääjuonen tehtävä joka olisi pitänyt seuraavaksi tehdä hävinnyt ja uusi kiintopiste quest valikossa. Tiedä sitten kuinka paljon välistä lähti tavaraa pois.

Murobbs foorumilla varoittelivat myöskin menemästä tiettyyn paikkaan koska peli loppuu sitten siihen jos sinne vahingossa menee tutkimaan ennen kuin juoni käskee.

Tuolta lisätietoa. Huom: SPOILER varoitus

Kiitos varoituksesta! Pitää olla tarkkana ja jos näyttää, että käy jotain tuon suuntaista niin latailla sitten aiempi tallennus.

Näyttääpäs mehevältä peliltä. Voisi hommata samalla uuden PC:n kanssa. Fallout 1 oli loistava peli ja F 2 ihan jeesh myös.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom