Fallout 3

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Hommasin Anttilasta Fallout paketin pc:lle joka sisältää kaksi ensimmäistä osaa ja jonkun tactics-setin. Ajattelin aloittaa tuon kakkosen pelaamisen ja kysyisinkin, että tarvitseeko mun käydä hakemassa tuohon joku patchi tai modi? Olin joskus lukevinani, että kakkonen on kovin buginen.

Jos tarvitsee, niin mistä kannattaisi hakea? Mitä lataamisen jälkeen pitää tehdä jotta tuo mahdollinen patchi toimii?

Vai onko tuo kuinka tarpeellinen?
Suosittelen Killapin Restoration packia (google tietää) ja ainakin itse tarvitsin vielä high res patchin lisäksi tuohon (google tietää tästäkin)

Huoh, koko pleikka meni jumiin kesken pelin ja autosavet sitä myötä. Parin tunnin pelisessio uusiks :( Muillakin peli kaatuillut? Joutuu tästä lähtien tallentamaan hiukan useammin, kun autosaveihinkaan ei pysty luottamaan.

fallout3

Huoh, koko pleikka meni jumiin kesken pelin ja autosavet sitä myötä. Parin tunnin pelisessio uusiks :( Muillakin peli kaatuillut? Joutuu tästä lähtien tallentamaan hiukan useammin, kun autosaveihinkaan ei pysty luottamaan.

Boxin kanssa peli kaatuili ja jumitti loppusuoralla niin pahasti että meni hermot useampaan otteeseen, ei tullut pelaamisesta mitään. Tätä ongelmaa ei ollut kun pelasin pelin mahd suoraviivaisesti ja enemmän haahuilematta läpi, mutta jos kun alkoi kierrellä karttaa hiukan enemmän alkoi tulla ongelmia. Kumppanina ollut mutantti jäi myös jumiin yhteen oviaukkoon eikä sitä sen jälkeen näkynyt.. ;) Tuli ihan ne ajat mieleen kun pelailin vielä tietokoneella...:rolleyes:

Mulla on mennyt tuo nyt ainakin neljä kertaa jumiin pelin loppupuolella (PS3). :(

Koskas se new vegas tuleekaan?

viiiiiiiimein jaksoin pelaa mothership zetanki läpi, varmaa vuos meni noitte kaikkien lisäosienki pelaamisessa ku oli välillä pitkiä taukoja. ja tota vikaa osaa ylipäätään ei ollut niin kiire hankkia kun kuulin että se olisi se kaikkein huonoin, tai ainakin "epärealistisin" fallout maailmaan, ja olihan se vähän :D mutta hyvä silti! ylipäätään FO3 paras peli ikinä. css.n jälkee<3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom