Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pelaan FP kuvakulmasta ja käppäilin yhden matkan jonnekin vitun metroasemmalle taistellen kaikenmoisia otuksia vastaan, lopussa huomasin, että olin mennyt koko matkan kyykyssä. :D Hyvä Mike! :thumbs:
Kerran kyykkääjä, aina kyykkääjä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pelaan FP kuvakulmasta ja käppäilin yhden matkan jonnekin vitun metroasemmalle taistellen kaikenmoisia otuksia vastaan, lopussa huomasin, että olin mennyt koko matkan kyykyssä. :D Hyvä Mike! :thumbs:

Sen, että onko kyykyssä huomaa (liikkumisnopeuden lisäksi ;) ) siitä, että ylhäällä on se status "Hidden", "Danger" etc. Ne kertovat sen, että onko joku lähistöllä oleva jo huomannut teikäläisen vai ei. Hidden tilasta kun pääsee losauttamaan niin saa extradamagea aikaiseksi (sneak attack) :)

Sen, että onko kyykyssä huomaa (liikkumisnopeuden lisäksi ;) ) siitä, että ylhäällä on se status "Hidden", "Danger" etc. Ne kertovat sen, että onko joku lähistöllä oleva jo huomannut teikäläisen vai ei. Hidden tilasta kun pääsee losauttamaan niin saa extradamagea aikaiseksi (sneak attack) :)

Plus näkee kaiken maailman booby trapit ja miinat. ("Caution").

Peli kyllä koukuttaa, mut vitutusta kerää se että peli jäätyy aina hetken pelaamisen jälkeen ellei pelaa low -grafiikka-asetuksilla. Hyvin tuo pyörisi mediumillakin, mutta parin minuutin jälkeen kuva jämähtää aina paikoilleen ja peli pitää käynnistää uudestaan. Näyttiksen ajurit on ajantasalla, joten siitä tuskin on kiinni. Ideoita, neuvoja?

Millä helvetin aseella kannattaa listiä noita skorppareita kun niihin saa lataa monta lipasta kamaa ennenkuin kuolevat? Hieno jossain viemärissä mennä kun perseessä hiillostaa pari skorppionia jotka ovat carting-auton kokoisia.

Itse sain kylmäksi noita Rock-It Launcherilla, ammuksina tyhjät kaljapullot :D

...joo ja big guns kyky oli joku 60, tuossa tarvii tuuriakin jonkin verran.

EDIT: niin ja jos tulee jotain pahempia vihollisia joilla on vaan lähiase, niin olen ottanut tavaksi ampua ensin jalkoihin, sitten kun ne on crippled niin pystyy juoksemaan niiden ympärillä ja ammuskelemaan

Millä helvetin aseella kannattaa listiä noita skorppareita kun niihin saa lataa monta lipasta kamaa ennenkuin kuolevat? Hieno jossain viemärissä mennä kun perseessä hiillostaa pari skorppionia jotka ovat carting-auton kokoisia.

On tosiaan astetta pahempia tappaa, mutta hyvä niin, onpahan haastetta vähän. Itse käytin lähinnä small gunseja, joten kyllä ne kellistyivät kun pumppasi lyijyä tarpeeksi esim. combat shotgunilla ja kiinalaisten rynnäkkökiväärillä. Repair on todella hyödyllinen skilli, kannattaa pitää aseet priimakunnossa (kannoin aina 4-5 eri asetta, yhden säästin aina pahimmille vihuille, että se oli varmasti aina kunnossa kun tarve tuli).

Zone-sarja -42%
Peli kyllä koukuttaa, mut vitutusta kerää se että peli jäätyy aina hetken pelaamisen jälkeen ellei pelaa low -grafiikka-asetuksilla. Hyvin tuo pyörisi mediumillakin, mutta parin minuutin jälkeen kuva jämähtää aina paikoilleen ja peli pitää käynnistää uudestaan. Näyttiksen ajurit on ajantasalla, joten siitä tuskin on kiinni. Ideoita, neuvoja?

Kuulostaa siltä, että näytönohjain ottaa vähän liikaa lämpöä. Onko mikä kortti ja miten jäähdytetty?

Skorpionit meni kohtuu helposti miinoilla, ja ampumalla VATS:lla mahdollisimman läheltä hunting riflellä päähän. Ei mun mielestä olleet kovin vaikeita, mut meni siin joku 40 miinaakin. :)

Edit: väärä adjektiivi

Onko teillä jotain hyviä vinkkejä tohon tiirikointiin? Ohjaimen tärinästä vissiin pystyy vähän päättelemään mihin suuntaan sitä pinniä pitää liikuttaa, että oikea kulma löytyy. Toinen tapa on katsoa sitä pinnin tärinää. Harmittaa vaan ku pinni katkee yleensä siinä vaiheessa ku on enään pari milliä jäljellä.

Toinen kysymys. Tuleeko noille kauppiaille lisää rahaa käyttöön, jotta niille voi myydä lisää kamaa? Vai pitääkö sun ostaan niiltä palveluita, jotta he saavat rahaa osta lisää tavaraa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko teillä jotain hyviä vinkkejä tohon tiirikointiin? Ohjaimen tärinästä vissiin pystyy vähän päättelemään mihin suuntaan sitä pinniä pitää liikuttaa, että oikea kulma löytyy. Toinen tapa on katsoa sitä pinnin tärinää. Harmittaa vaan ku pinni katkee yleensä siinä vaiheessa ku on enään pari milliä jäljellä.

Toinen kysymys. Tuleeko noille kauppiaille lisää rahaa käyttöön, jotta niille voi myydä lisää kamaa? Vai pitääkö sun ostaan niiltä palveluita, jotta he saavat rahaa osta lisää tavaraa?

Itse en osaa tiirikoida ollenkaan, olen ihan suosiolla jättänyt ne hommat kun en vielä ymmärrä mitä siinä pitää vääntää ja mihin. Tosin en ole siihen skilliinkään panostanut yhtään.

Kauppiaille tulee minun mielestä lisää rahaa ihan itsestään. Megatonin yleiskaupan naiseltakin muistaakseni pumppasin ihan kaikki rahat pois, ja sitten joskus muutama päivä myöhemmin sillä oli taas parisataa lisää.

Tiirikoinnista kokemusta pc:llä, mutta olettaisin systeemin olevan ihan samanlainen. Ohjaimella, jolla tiirikka pyörii siinä lukon ympärillä, laitat sen tiirikan jollekin kohtaa ja painat sillä toisella näppäimellä, jolla tiirikkaa työnnetään sisään, ja jos se tiirikka täristää, niin päästä irti. Eli vähän aina painat sitä kerrallaan, ja kun lukko alkaa kääntyyn niin haet paikan sillee et ei täristä. Sori, vähän hankalasti selitin, mutta toivottavasti sai selvää.

Kauppiaalle tulee lisää rahaa ilmeisesti seuraavana päivänä, tai ainakin sille on kertyny aina lisää rahaa sen jälkeen kun oon kerran käyny putsaa ja seikkaillu sit jossain.

Itse en osaa tiirikoida ollenkaan, olen ihan suosiolla jättänyt ne hommat kun en vielä ymmärrä mitä siinä pitää vääntää ja mihin. Tosin en ole siihen skilliinkään panostanut yhtään.
Skilli vaikuttaa ainoastaan siihen minkä tason lukkoja voi yrittää tiirikoida. Tiirikointi ei oikeastaan mitään hillittömän hankalaa ole, ainakin boksilla tarvitsee vain hakea pinnin oikea asento toisella tatilla, ja toisella tatilla kääntää meisselillä lukkoa. Varovaisesti kun kääntää niin vaikeammatkin lukot saa auki särkemättä pinnejä.

Tiirikoinnista kokemusta pc:llä, mutta olettaisin systeemin olevan ihan samanlainen. Ohjaimella, jolla tiirikka pyörii siinä lukon ympärillä, laitat sen tiirikan jollekin kohtaa ja painat sillä toisella näppäimellä, jolla tiirikkaa työnnetään sisään, ja jos se tiirikka täristää, niin päästä irti. Eli vähän aina painat sitä kerrallaan, ja kun lukko alkaa kääntyyn niin haet paikan sillee et ei täristä. Sori, vähän hankalasti selitin, mutta toivottavasti sai selvää.
Eli oikeeoppisesti sitä pinniä kuuluu liikuttaa samaan aikaan ku väännetään ruuvarilla? Nyt olen vaan aina hakenut yhden kohdan pinnille ja vääntänyt ruuvarilla lukon auki. Eli en ole liikuttanut pinniä kesken kiertämisen. Mutta toi kikka varmaan toimiikin pelkästään easy tason lukkoihin.

Eli oikeeoppisesti sitä pinniä kuuluu liikuttaa samaan aikaan ku väännetään ruuvarilla? Nyt olen vaan aina hakenut yhden kohdan pinnille ja vääntänyt ruuvarilla lukon auki. Eli en ole liikuttanut pinniä kesken kiertämisen. Mutta toi kikka varmaan toimiikin pelkästään easy tason lukkoihin.
En tiedä meneekö pc:llä tiirikointi eri tavalla, mutta ainakin konsolilla meisseliä voi vääntää varovasti. Itse olen kääntänyt hieman ja kokeillut täriseekö, kääntänyt pinniä lisää ja kokeillut uudestaan meisselillä.

En tiedä meneekö pc:llä tiirikointi eri tavalla, mutta ainakin konsolilla meisseliä voi vääntää varovasti. Itse olen kääntänyt hieman ja kokeillut täriseekö, kääntänyt pinniä lisää ja kokeillut uudestaan meisselillä.
Juurikin noin olen tähän asti tehnyt. Mutta aattelin, että kuuluuko tossa tiirikoinnissa liikuttaa siis samaan aikaan sekä pinniä, että ruuvaria. Eli haetaan lennosta koko ajan sitä oikeea kohtaa. Jotenkin tuntuu hirveen vaikeelta. Mutta eiköhän se tosiaan kuulu iha tollei miten olenki tehny, eli pinni aluksi sellaiseen asemaan ettei täristä ja kun se oikea asento eli sweet potti löytyy niin sitten voidaan kääntää ruuvarilla ihan alusta loppuun asti.

Pleikkarilla pelailen...

Pitääkö siinä vaiheessa pitää taukoa falloutista, ku näkee rapussa hiuspinnin, nii heti tulee mieleen tiirikointia ja tekis mieli ottaa se talteen?

Kuulostaa siltä, että näytönohjain ottaa vähän liikaa lämpöä. Onko mikä kortti ja miten jäähdytetty?

Kyseessä HP:n läppäri jossa Nvidian Quadro FX 570M. Voi tuo tietty lämpöä tuottaa, mut luulis et koneen jäähdytys on mitoitettu riittäväks...

Kyseessä HP:n läppäri jossa Nvidian Quadro FX 570M. Voi tuo tietty lämpöä tuottaa, mut luulis et koneen jäähdytys on mitoitettu riittäväks...

Sama näytönohjain, joka mulla on läppärissä, kyllä siinä periaattessa tehot riittää varmaan siihen mediumiin, mutta valitettavasti noiden läppärien jäähdytystä ei ole oikein suunniteltu pelaamista silmälläpitäen (paitsi joidenkin harvojen poikkeusten).

Eli edelleen veikkaan, että lämmöt nousee. Kokeile piruuttain, että kuinka lämmintä ilmaa puskee ulos siinä vaiheessa, kun peli kaatuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom